iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Exploit Failed met Redsn0w (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/106358-exploit-failed-redsn0w.html)

RicoM 06-12-11 09:51

Exploit Failed met Redsn0w
 
Hoi,

Een poosje terug probeerde ik mijn iPhone met IOS5 te jailbreaken met Redsn0w. Wanneer de 'second stage upload' drie kwart is voltooid kreeg ik de melding Exploit Failed.

Omdat het toch niet werkte ben ik naar 5.0.1 gegaan en via deze site: Jailbreak 5.0.1 Semi Untethered with Redsn0w 0.9.9b8 on iPhone 4, 3G, iPod Touch 4G, 3G, iPad [Tutorial] - Jailbreak 5.1 / 5.0.1 / 5 / 4.3.5 / 4.3.2 / 4.3.3 / 4.3.4 Untethered - iPad 2 Jailbreak probeer ik het nu weer. Ik krijg op hetzelfde moment wederom Exploit Failed.

Ik heb het geprobeerd op zowel IOS 5 als 5.0.1, vanaf OSX 10.6.8 en win7:

Ik heb mijn iPhone meerder malen gerestored met zowel de IOS die iTunes download als de IOS geleverd door de beschrijving in de bovenstaande link.

Trucjes als de home button langer inhouden wanneer je naar DFU gaat of de locatie van de ipws veranderen hebben geen effect.

Ik heb de volgende versies van RedSn0w gebruikt:
0.9.9b8
0.9.9b7
0.9.9b6

Op zowel OSX als win7 heb ik hetzelfde gedaan met schone profielen.

In de korte periode voor IOS 5 heb ik ook gepoogd IOS 4.3 te jailbreaken. Ik weet niet meer wat voor handelingen ik toen allemaal heb gedaan, het was allemaal nieuw voor mij. Echter kreeg ik ook toen al de Exploit Failed melding. In diezelfde periode heb ik ook eens sn0wbreeze geprobeerd, deze crashte tijdens het process. Daarna nooit meer die tool gebruikt omdat ik toen gelijk mijn iPhone kon restoren.

Het lijkt haast wel of er iPhones zijn die hardware matig om wat voor reden dan ook niet voldoen voor een Jailbreak. Weet iemand meer?

polopeer 01-05-12 12:26

Ik heb dus ook het probleem dat hij hierop blijft hangen.
Heb de tip gebruikt om naar een oudere redsn0w te gaan maar dat werkt niet.


Misschien iemand een idee hoe ik dit toch kan oplossen zodat ik me telefoon toch kan jailbreaken?

Guest-20180925190238 01-05-12 12:35

Verschijnt er ook een foutboodschap zoals "No identifying data fetched"?

polopeer 01-05-12 13:21

Nee hij doet alles goed maar dan krijg ik alleen in beeld Exploit Failed

Meer staat er niet.
Ik moet me telefoon dan ook handmatig opnieuw opstarten omdat ie op een zwart scherm blijft staan.

polopeer 02-05-12 13:28

Na een berg pogingen meer is het me nog steeds niet gelukt.
Hij blijft de melding geven en dan blijft de telefoon hangen.


Is er iemand die dit ook heeft?

Rav3n 05-05-12 17:41

Ik ben dit alleen tegengekomen, bij pc's die langere tijd tijd geen onderhoud hadden gehad.
Je kunt eens beginnen je pc af te sluiten en de stekker uit het stopcontact te trekken. Wacht 1 minuut. Vervolgens duw je de AAN/UIT-knop een keer in, waarmee je gedeeltelijk de restspanning wegtrekt van het moederbord. Zo wordt het geheugen met eventuele foute/corrupte gegevens verwijderd.
Stekeer erin en try again.

Verdere oplossingen:
- schijfopruiming.
- leegmaken van diverse (ook verborgen) Temp-mappen in Windows.
- defragmenteren.
Hoe je je pc opschoont, vind je oa HIER, als ook met de Google-o-matic.

polopeer 05-05-12 17:42

Zal het eens proberen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.