//

4G: Update naar 5.0.1 foutmelding bij reservekopie

4G: Update naar 5.0.1 foutmelding bij reservekopie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al 3x geprobeerd om mijn iPod Touch (4G 32Gb 4.3.3) te updaten naar iOS 5.0.1 maar krijg telkens de volgende foutmelding: Citaat: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-11, 22:53
Adinde Adinde is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Exclamation 4G: Update naar 5.0.1 foutmelding bij reservekopie

Ik heb nu al 3x geprobeerd om mijn iPod Touch (4G 32Gb 4.3.3) te updaten naar iOS 5.0.1 maar krijg telkens de volgende foutmelding:
Citaat:
Tijdens het maken van een reservekopie van deze ipod (-54) heeft zich een fout voorgedaan.
Als ik op OKE drukt dan zegt 'ie dat alle gegevens worden gewist van de iPod. Ik heb een agenda op mijn iPod die ik echt niet gewist wil hebben. Aangezien er ivm school elke dag nieuwe afspraken bijkomen is mijn vorige reservekopie van 2 maanden geleden dus ook niet voldoende.

Ik baal er erg van omdat ik 'bang' ben dat iOS 5.1/5.0.2 binnenkort uitkomt waardoor het nog langer duurt qua jailbreak.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Adinde
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: 3194 foutmelding bij update ceylanbey Jailbreak 6 21-10-11 09:35
Foutmelding bij maken reservekopie iphone MillyNelly iPhone algemeen 8 04-04-11 14:48
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 06:58
Foutmelding -34 bij herstellen na update naar 4.0 volvoforlife iTunes 0 22-06-10 13:25
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt nil889 iTunes 0 30-09-08 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.