iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iphone 4 5.0.1 jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/106607-iphone-4-5-0-1-jailbreak.html)

bennybreda 09-12-11 08:21

iphone 4 5.0.1 jailbreak
 
hallo,

ik ben in het bezit van een phone 4 , met simlock ,
afkomstig uit Frankrijk.
afgelopen vrijdag moest ik een restore doen, vanwege het wissen
van alle inhoud en gegevens op de iphone, ivm met overname.

nu deed de iphone gedurende 40 uur niks meer, en heb hem dus hersteld,
met als gevolg dat er nu de nieuwste firmware met de nieuwste baseband op zit..
is dit nog te herstellen,, want als ik hem nu wil configureren met itunes krijg ik uiterraard de melding dat ik een geschikte simkaar moet gebruiken.!!

voorheen had ik altijd iemand die dit deed voor mij, ( tegen vergoeding)
maar die persoon is niet meer te vinden.
wellicht dast er iemand anders mij kan helpen, uit omg Breda,
of iemand die kan zeggen , dat ik nog (lang) moet wachten,
tot er een jailbreak is!!

of gaat het zo enzo niet, omdat hij simlocked is, en ik geen passende simkaart heb,,, ?? hij zal dan misschien eerst gedowngrade moeten worden ???

ik heb al gezocht hier op het forum,, maar dit heb ik niet specifiek kunnen vinden,,,

allen die reageren , hartstikke bedankt alvast !!

mvg benny

Dantis 09-12-11 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bennybreda (Bericht 744243)
hallo,

ik ben in het bezit van een phone 4 , met simlock ,
afkomstig uit Frankrijk.
afgelopen vrijdag moest ik een restore doen, vanwege het wissen
van alle inhoud en gegevens op de iphone, ivm met overname.

nu deed de iphone gedurende 40 uur niks meer, en heb hem dus hersteld,
met als gevolg dat er nu de nieuwste firmware met de nieuwste baseband op zit..
is dit nog te herstellen,, want als ik hem nu wil configureren met itunes krijg ik uiterraard de melding dat ik een geschikte simkaar moet gebruiken.!!

voorheen had ik altijd iemand die dit deed voor mij, ( tegen vergoeding)
maar die persoon is niet meer te vinden.
wellicht dast er iemand anders mij kan helpen, uit omg Breda,
of iemand die kan zeggen , dat ik nog (lang) moet wachten,
tot er een jailbreak is!!

of gaat het zo enzo niet, omdat hij simlocked is, en ik geen passende simkaart heb,,, ?? hij zal dan misschien eerst gedowngrade moeten worden ???

ik heb al gezocht hier op het forum,, maar dit heb ik niet specifiek kunnen vinden,,,

allen die reageren , hartstikke bedankt alvast !!

mvg benny

Als je shsh key's nog heb kan dat maar je baseband blijft het zelfde als het een simlocked toestel is dan moet je het via de provider doen waar hij vandaan komt er is nog geen software die deze bb kan unlocken.

Krieker 09-12-11 10:27

DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!

een goede site voor unlocken, kost je wel wat, maar dan ben je echt simlock vrij. (duurt wel een tot twee weekjes voordat het geactiveerd is volgens mij)

Andere opties zijn er momenteel niet volgens mij.

Wil hem eventueel ook wel overnemen voor een mooi bedrag, kun je voor een 4s gaan? :P

bennybreda 09-12-11 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Krieker (Bericht 744274)
DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!

een goede site voor unlocken, kost je wel wat, maar dan ben je echt simlock vrij. (duurt wel een tot twee weekjes voordat het geactiveerd is volgens mij)

Andere opties zijn er momenteel niet volgens mij.

Wil hem eventueel ook wel overnemen voor een mooi bedrag, kun je voor een 4s gaan? :P

mmmmmmmmmmmm

iphone1997 14-12-11 21:12

Ik heb nu Iphone 4 heb ios 5 met een semitethered en je hebt geen unlock en je zit vast maar je hebt je Iphone ge activeert met REDSNOW Dus het werkt tenminste zoals een Ipod maar je kan niet bellen binnen kort komt er een unthethered jailbreak maar daarvoor moet je je ios gaan updaten naar 5.0.1 als ik dat doe kan ik myn Iphone niet meer hacktivaten dus zit ik vast toch dus het is niet aangeraden voor mij en moet ik blijven met een semitethered werken.. dat was myn vraag


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.