//

Iphone 4 met IOS 4.1 updaten

Iphone 4 met IOS 4.1 updaten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in "Iphone-land" en dus nog erg "groen" in het updaten van mijn telefoon en jailbreaken. Kan iemand mij (in dummie-taal ! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-11, 23:05
jasperkarin jasperkarin is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Red face Iphone 4 met IOS 4.1 updaten

Hallo,

Ik ben nieuw in "Iphone-land" en dus nog erg "groen" in het updaten van mijn telefoon en jailbreaken.

Kan iemand mij (in dummie-taal ! ) een beetje uitleggen hoe het e.e.a in zijn werking gaat?

Ik heb nl. een iphone 4 met IOS 4.1 en ik zou graag willen updaten naar de laatste versie waar ook een jailbreak voor is.

Alle tips zijn welkom!

Gr. Karin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-11, 23:44
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Updaten naar 4.3.3 lijkt mij het handigst.
  #3  
Oud 18-12-11, 00:25
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

eerst kijken of je shsh blobs hebt voor 4.3.3 das volgens mij de laatste ios4.x.x versie die unthetered te jailbreaken is. dit kan je zien in cydia, openingspagina bovenaan staan ze allemaal. of kijken met tinyumbrella of ifaith.

vervolgens met 1 van de tools een eigen ipsw creeren en deze terug zetten met itunes dmw eerst de shift toets in te drukken en op herstellen drukken, en dan je net gemaakte ipsw aanklikken, en itunes doet de rest.

er staat hier op t forum genoeg over, en op redmondpie staan ook betrouwbare how to's.
__________________
Bla bla bla...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 amoreappel Jailbreak 5 01-01-12 23:47
iPhone: Iphone 3GS met BB 06.15.00 updaten naar iOS 5 Maite Jailbreak 9 20-10-11 19:06
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? fleu Jailbreak 3 12-10-11 22:16
3GS met BB 06.15.00 updaten naar iOS 5?? milan13 iPhone algemeen 9 14-06-11 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.