//

Iphone 4 met IOS 4.1 updaten

Iphone 4 met IOS 4.1 updaten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw in "Iphone-land" en dus nog erg "groen" in het updaten van mijn telefoon en jailbreaken. Kan iemand mij (in dummie-taal ! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-11, 23:05
jasperkarin jasperkarin is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Red face Iphone 4 met IOS 4.1 updaten

Hallo,

Ik ben nieuw in "Iphone-land" en dus nog erg "groen" in het updaten van mijn telefoon en jailbreaken.

Kan iemand mij (in dummie-taal ! ) een beetje uitleggen hoe het e.e.a in zijn werking gaat?

Ik heb nl. een iphone 4 met IOS 4.1 en ik zou graag willen updaten naar de laatste versie waar ook een jailbreak voor is.

Alle tips zijn welkom!

Gr. Karin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-11, 23:44
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Updaten naar 4.3.3 lijkt mij het handigst.
  #3  
Oud 18-12-11, 00:25
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

eerst kijken of je shsh blobs hebt voor 4.3.3 das volgens mij de laatste ios4.x.x versie die unthetered te jailbreaken is. dit kan je zien in cydia, openingspagina bovenaan staan ze allemaal. of kijken met tinyumbrella of ifaith.