//

Cydia blijft packages downloaden, en geen sources weergeven

Cydia blijft packages downloaden, en geen sources weergeven discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn firmware op mijn Ipod Touch (4.2.1 op model MC086NF) hersteld en daarna wou ik 'm weer jailbreaken zoals ik al eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 22:25
wereld101 wereld101 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard Cydia blijft packages downloaden, en geen sources weergeven

Ik heb vandaag mijn firmware op mijn Ipod Touch (4.2.1 op model MC086NF) hersteld en daarna wou ik 'm weer jailbreaken zoals ik al eerder had gedaan. Ik heb Greenp0ison gebruikt. Alles ging goed (loader stond op springboard en even later ook Cydia) maar nadat ik Cydia had opgestart en op 'user' had geklikt bleef Cydia maar 'packages downloaden' (blijft bovenin scherm staan). Dit blijft maar doorgaan, en als ik kijk bij de sources staat daar geen enkele source. Er staat bij packages wel een packages geïnstalleerd maar dat zijn de standaards neem ik aan.
Ook als ik een source wil toevoegen blijft deze op dat zwarte scherm staan met onderin 'downloaden packages'. Dit blijft er ook voordurend opstaan.

Kan iemand me a.u.b. helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-11, 23:00
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

als het goed is staan er standaard al een paar sources in, die gaat ie dan uitlezen/ laden. maar dit zijn er maar een paar dus zo gepiept. blijft cydia laden, of krijg je na een paar minuten een melding?
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 21-12-11, 23:05
wereld101 wereld101 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

nee er staan geen sources in, dat is het rare want dat had ik vorige keren wel. ik heb 'm zo'n 20 minuten aangelaten en hij blijft doorladen. ik krijg geen melding en als ik op cancel druk stopt ie gewoon, geen melding o.i.d. ook als ik op de 'home-pagina' van cydia bij 'more package sources' een van die default sources toe wil voegen door erop te klikken en daarna ok, komt er geen foutmelding maar wordt die source ook niet toegevoegd...
Reageren

Labels
cydia, geen, jailbreak, packages, sources



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cydia is leeg, geen sources, packages niks ruberinho Jailbreak apps en thema's 4 15-03-11 21:14
kan geen sources toevoegen cydia stefaaaan Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 18:14
kan geen sources meer downloaden Sax Jailbreak apps en thema's 0 22-12-10 17:47
cydia blijft downloading packages weergeven Zelda01 Jailbreak apps en thema's 21 12-08-10 19:41
Cydia More Packages Sources... deliyurek007 Jailbreak apps en thema's 1 01-04-09 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.