//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je met een jailbreak je Ipod kapot maken?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 29-12-11, 19:52
pluto123678 pluto123678 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Kun je met een jailbreak je Ipod kapot maken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 29-12-11, 20:16
johndegr johndegr is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: denia
Berichten: 5
Standaard

Hoi,
Om tot dit topic te komen moest je door een geel gedeelte scrollen. Daar staat je antwoord. Staat jouw ipod er niet tussen, wat zou dan het antwoord zijn ... [/QUOTE]

Probleem is dat mijn ipod verkocht werd als zijnde versie 3, maar achteraf 8GB eigenlijk versie 2 zou zijn. Dit is dus niet duidelijk of de door mij vermelde code op mijn ipod MC versie ook voor deze laatste 5.0 te gebruiken zou zijn? Kan je niet teruglezen in dit bericht waar staat ipod 3 wat officieel mijn ipod zou moeten zijn.

Weet iemand hier meer over?

John
  #703  
Oud 29-12-11, 20:20
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Bij mij werkt iBooks wel gewoon, alles doet het gewoon tot nu toe!
Bij mij werkt 'ie ook, alleen bij het syncen met iTunes zegt 'ie dat iBooks niet op mijn iPhone kan komen oid. Anyway, boeken lezen, pdfs lezen etc werkt prima.
  #704  
Oud 29-12-11, 20:22
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

ik wacht wel even totdat alles een beetje stabieler loopt en de kinderziektes voor een grote deel verholpen zijn.. Ik ben weer terug naar non JB... bevalt me goed zo...
  #705  
Oud 29-12-11, 20:22
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
De tijd sinds de laatste oplaadbeurt kan ik niet bekijken, is dat bij jullie ook zo?
Dat laat 'ie alleen zien als je iPhone tot100% is opgeladen. Als je tussendoor even laadt (ook al is het om even te syncen oid) ben je die status altijd kwijt. Dat is altijd al zo geweest ook.

Verder zijn bij mij alle problemen opgelost en werkt de nieuwe JB naar tevredenheid.
Hij is wel iets instabieler dan mijn 4.2.1 (een paar crashes en safe modes), maar die zullen in de loop van de tijd wel opgelost worden.
  #706  
Oud 29-12-11, 20:33
Barry55 Barry55 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar Barry55
Standaard

Ik heb me iphone ook maar even hersteld van de jailbraik, bij mij gaf ie al foutmeldingen aan tijdens het jailbraiken.. Met iBooks kreeg ik steeds configuratie problemen.. Had ook problemen met het toevoegen van enkele repo's in cydia zelf...

Ik wacht het ook even rustig af op een betere variant..
  #707  
Oud 29-12-11, 20:39
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barry55 Bekijk bericht
Ik heb me iphone ook maar even hersteld van de jailbraik, bij mij gaf ie al foutmeldingen aan tijdens het jailbraiken.. Met iBooks kreeg ik steeds configuratie problemen.. Had ook problemen met het toevoegen van enkele repo's in cydia zelf...

Ik wacht het ook even rustig af op een betere variant..

Ik geef je groot gelijk ;-)
  #708  
Oud 29-12-11, 20:41
xaryC xaryC is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste allemaal,

Gisteren heb ik me dan ook een iPhone aangeschaft (tweedehands welliswaar) en deze staat momenteel op versie 4.1 en heeft een jailbreak ondergaan (staat Cydia op)

Nu wil ik de telefoon een fresh restart gaan geven. Dus alle gegevens die erop staan mogen er gerust af)
Kan ik via Itunes updaten naar 5.0.1 en dan terug jailbreaken met dit tooltje? Of moet ik ergens voor opletten?

Ik ben niet zeker of de iPhone simlockvrij is, is er een manier dit te weten te komen?
Hier wat info van mijn toestel:
3GS 16GB Versie 4.1 (8B117)
Model MC132NF
Modemfirmware: 05.14.02 (hier had ik iets over gelezen op het forum dat het een speciaal geval is Of is dit niet meer van toepassing op de recente jailbreaktools?)

Alvast bedankt
  #709  
Oud 29-12-11, 20:49
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelle86 Bekijk bericht
Dat laat 'ie alleen zien als je iPhone tot100% is opgeladen. Als je tussendoor even laadt (ook al is het om even te syncen oid) ben je die status altijd kwijt. Dat is altijd al zo geweest ook.
Vanmorgen was hij voor de volle 100% opgeladen, nu slechts nog 62% over maar waarschijnlijk heb ik al een gebruik van een uur en ong. 8 uur in standby.
Geen idee, ik wou het dus bekijken maar het wordt niet weergegeven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelle86 Bekijk bericht
Bij mij werkt 'ie ook, alleen bij het syncen met iTunes zegt 'ie dat iBooks niet op mijn iPhone kan komen oid. Anyway, boeken lezen, pdfs lezen etc werkt prima.
Al enkele keren gesynced en geen melding gekregen, misschien is het omdat het bij mij een lege app is, ik heb nog geen boeken er in staan.
  #710  
Oud 29-12-11, 21:10
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

ik heb hier vernomen dat er een redsnow b3 is,

moet ik deze nu best deze nemen of gaat het met b2 ook
  #711  
Oud 29-12-11, 21:11
harry55 harry55 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Vanmorgen was hij voor de volle 100% opgeladen, nu slechts nog 62% over maar waarschijnlijk heb ik al een gebruik van een uur en ong. 8 uur in standby.
Geen idee, ik wou het dus bekijken maar het wordt niet weergegeven.




Al enkele keren gesynced en geen melding gekregen, misschien is het omdat het bij mij een lege app is, ik heb nog geen boeken er in staan.
Heb wel boeken in Ibooks staan maar werkt nog steeds niet
  #712  
Oud 29-12-11, 21:23
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Na lang wachten kon ik net winterboard gewoon downloaden.

Had ik toeval of zijn de repo's terug goed?
  #713  
Oud 29-12-11, 21:28
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 Bekijk bericht
Bij mijn Vorige jailbraik van ios 5 Kreeg ik automatish winterboard op mijn gsm maar deze keer bij ios 5.0.1 was het niet moet ik het handmatig erop zetten ?
Niks moet.
Als je het er op wil zet je het er op. Anders niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 20:32 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMafia75 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen?Als ik een app download gewoon via de app store dan krijg ik allemaal witte icons setup,adshield,fieldtest en ios diagnostics.En t icoontje van sbsetting komt terwijl ik die had uitgezet.Ik had dit hier voorheen niet.Maar nu elke als ik iets download krijg ik die 4/5 witte icoontjes Als ik respring of reboot gaan die wel weg.Maar ik download veel.En wil niet elke keer respringen..Iemand? Alvast bedankt
Die witte icons heb ik ook.
  #714  
Oud 29-12-11, 22:23
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

ik heb nu 4.3.3 geinstalleerd staan op mijn iphone 4. (gejailbreaked). Nu wil ik 5.0.1 installeren en daarna met redsnow opnieuw jailbreaken.

Probleem; misschien erg onnozel, zie ik iets over het hoofd, doe ik iets fout, maar Itunes geeft alleen mogelijkheid tot updaten naar 4.3.5?!

Op internet gezocht, maar geen bevredigend resultaat gevonden over hoe ik nu eerst naar 5.0.1 kan gaan alvorens met redsnow te jailbreaken. Zou iTunes niet een mogelijkheid tot update aan moeten geven naar 5.0.1?

(evt oplossing die ik zelf bedacht heb is via "shift-update" een gedownload ipsw 5.0.1 op mijn mac te kiezen en dan opdaten?)

Suggesties?
  #715  
Oud 29-12-11, 22:31
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Heb je itunes zelf ook ge-update?

Tab help in itunes dan zoeken naar update's
  #716  
Oud 29-12-11, 22:36
nickv nickv is offline
• iOS 4.3.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

mijn Iphone 4.3.2 is momenteel al jailbreaked met snowbreeze, kan ik redsnow daar over gebruiken of moet ik wachten op een nieuw release van snowbreeze ?
Of moet ik eerst upgraden naar 5.0.1 normaal en dan redsnow gebruiken ?
  #717  
Oud 29-12-11, 22:38
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

@yilmaz; ik heb gezocht op softwareupdates voor mijn imac, maar die waren niet beschikbaar, alles up to date zeg maar... Maar blijft aangeven dat upgraden naar 4.3.5 mogelijk is, zie nergens iets over 5.0.1 staan helaas..

Toch maar het gedownloade 5.0.1 ipsw bestand via [alt]update selecteren denk je?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 21:46 ----------

@yilmaz; via zoeken naar updates itunes wordt gemeldt dat de nieuwste versie van iTunes reeds geinstalleerd is... Toch blijft bij aansluiten van iphone alleen een upgrade naar 4.3.5 beschikbaar..
Raar!
  #718  
Oud 29-12-11, 23:23
zandhaas zandhaas is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik kan jullie wel vertellen dat ik DE ezel van de dag ben.

Ik probeerde net tergeefs JBen op mijn i4, toen het niet wilt vlotten heb ik maar corona geprobeerd. Wederom lukt me niet... Ik snapte gewoon niet tot ik mijn firmware zag.....5.0 (dacht dat ik geupdated was) oooh fak.

Nieuwe firm erin en JB doet gewoon wel prima met itunes in achtergrond
  #719  
Oud 29-12-11, 23:59
Erike1 Erike1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 20
Standaard

Hebben mensen ook last van het feit dat de updates in de appstore niet werken?
Ik heb een update staan maar als ik erop klik gebeurd er niks!!
  #720  
Oud 30-12-11, 00:06
Bacardilimon Bacardilimon is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

Doet de iOS standaard agenda app het nog goed bij jullie? Ik kan geen items meer aanmaken. Het plusje is verdwenen. Of mis ik wat en moet het anders tegenwoordig in 5.0.1?

Ik heb Week Calendar erop gezet. Prima, al dan niet betere app, maar ik wou even weten of het bij jullie ook zo is of dat er iemand hetzelfde probleempje heeft...

Thanks in advance!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 16:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.