//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maximsion ja heb ik geprobeerd maar het lukte niet :s nog andere opties ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1101  
Oud 09-01-12, 21:19
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximsion Bekijk bericht
ja heb ik geprobeerd maar het lukte niet :s nog andere opties ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 19:45 ----------

het is zeer raar vooral omdat herstellen totaal niet lukt heb ook al foutcode 21 gehad :s maar nu zegt die altijd dat hij niet de juiste software heeft voor itunes :s
Dan roepen we google even tot the rescue...

Let me google that for you
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1102  
Oud 09-01-12, 21:37
thehofff thehofff is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Raar...moest eerst gejailbreakt worden om te kunnen gebruiken...

Ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik vrees dat je met een simlock zit...

En aangezien je al op de nieuwe baseband zit zit er niets anders op dan te wachten op een softwarematige unlock...

Baseband downgraden kan helaas niet...

Je zit dus momenteel met een leuke iPod on steroids...

Die simlock gaat er toch af met een jailbreak? Er zijn geen andere mogelijkheden voor die unlock dan wachten op die software unlock? Hij is wel ge hacktivate.
  #1103  
Oud 09-01-12, 21:53
driewieler driewieler is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard ipod werkt niet goed

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover1965 Bekijk bericht
Hallo. De fout zit echt in Tiny umbrella. Bij advanced desnoods alles uitvinken. TU afsluiten. Nog een keer openen om te kijken of alles uitstaat. Daarna in itunes shift-herstellen / alt-herstellen (mac) en verwijzen naar je iOS 5.0.1. Hij zij nou moeten doorlopen.
ik heb twee vraagjes:
wat is tu?
bij mij is er iets met tiny umbrella misgelopen en heb nu niet dat bestand en kan die ook niet meer op de computer zetten ( nu krijg ik alleen zwart scherm en recovery) is die software ook gewoon te downloaden?

alvast bedankt
groetjes joris
  #1104  
Oud 09-01-12, 21:57
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thehofff Bekijk bericht
Die simlock gaat er toch af met een jailbreak? Er zijn geen andere mogelijkheden voor die unlock dan wachten op die software unlock? Hij is wel ge hacktivate.
Jailbreak op zich heeft nix te maken met een unlock !!!

Een unlock is een héél ander proces...

Je zal dus moeten wachten op een nieuwe versie van ultrasn0w...

Da's namelijk de unlock tool die je dan via cydia kunt runnen op je device...
  #1105  
Oud 09-01-12, 22:14
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Ik heb nu al de hele avond zitten proberen om mijn iPhone met iOS 5.0.1 te jailbreaken met redsn0w 0.9.10b3, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. De eerste twee stappen lukken me nog wel, dus de iphone in DFU krijgen, maar als hij dan gaat identifyen blijft hij daar eeuwig staan. Ik heb echt alles al geprobeerd maar kom hier echt niet langs.. Momenteel ben ik het aan het proberen met de alternative versie, namelijk redsn0w-noversion. Ook daarbij hetzelfde verhaal... Iemand anders een idee?



Daarnaast heb ik al geprobeerd iets via een IPSW file te doen, maar deze staat nergens op mijn computer. Ook niet nadat ik een reserve kopie heb gemaakt. Het mapje waarin deze kopie staat bevindt het zich ook niet.

Alvast heel erg bedankt als iemand mij hierbij kan helpen!!
  #1106  
Oud 09-01-12, 22:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewieler Bekijk bericht
ik heb twee vraagjes:
wat is tu?
bij mij is er iets met tiny umbrella misgelopen en heb nu niet dat bestand en kan die ook niet meer op de computer zetten ( nu krijg ik alleen zwart scherm en recovery) is die software ook gewoon te downloaden?
tu = TinyUmbrella

Wat wil je dan doen met TinyUmbrella? Wil je downgraden naar een lagere versie van iOS?

Dit topic gaat over het jailbreaken van iOS 5.0.1
  #1107  
Oud 09-01-12, 22:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daar zal ik XIII maar een antwoord laten op geven
De gegeven URL is dus inderdaad niet "de website van redsn0w".

redsn0w is uitgebracht door het iPhone Dev-Team.

Officiële info vind je daarom hier: Dev-Team Blog - redsn0w iOS5beta
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1108  
Oud 09-01-12, 22:57
maximsion maximsion is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

beste ik heb ondertussen men iphone kunnen resetten naar ios 5.0.1 maar heb hem net gejailbreakt maar zit met het probleem dat ik geen Wi-Fi heb en geen bleautooth en dat hij constant zoekt naar verbinding ook zonder simkaart .
  #1109  
Oud 10-01-12, 08:02
fotorobert fotorobert is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: op deze wereld
Berichten: 4
Standaard

Heb alle opties gedaan met Sam zoals "auto Detect"daarna "By bundelName"en toen als laatste "by country and Carrier" mijn iphone komt oorspronkelijk uit Germany van T mobile ik heb namelijk modelnr MC605DN heb Sam weer verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd en weer via Itunes laten genereren maar helaas geen succes.
Het enigste wat ik wel krijg is dat ik een "wildcardactivated heb en dat ik nu wel mijn telnr zie maar waar het mij om ging geen pushberichten.
Toch bedankt voor je moeite ik wacht rustig af of er in de toekomst een fix hiervoor uitkomt.
  #1110  
Oud 10-01-12, 12:16
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fotorobert Bekijk bericht
Heb alle opties gedaan met Sam zoals "auto Detect"daarna "By bundelName"en toen als laatste "by country and Carrier" mijn iphone komt oorspronkelijk uit Germany van T mobile ik heb namelijk modelnr MC605DN heb Sam weer verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd en weer via Itunes laten genereren maar helaas geen succes.
Het enigste wat ik wel krijg is dat ik een "wildcardactivated heb en dat ik nu wel mijn telnr zie maar waar het mij om ging geen pushberichten.
Toch bedankt voor je moeite ik wacht rustig af of er in de toekomst een fix hiervoor uitkomt.
Als er wildcardactivated staat is het gelukt
Jij ziet zelfs je eigen nr. dat heb ik niet.

Probeer eens iPusher te installeren en kijk eens of het werkt. Je kunt het het best testen achteraf door een hotmail account toe te voegen aan je mailaccounts en eens een mail naar jezelf te sturen

Gmail en Facebook doen het niet met push.
  #1111  
Oud 10-01-12, 13:59
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XiniP Bekijk bericht
Ik heb nu al de hele avond zitten proberen om mijn iPhone met iOS 5.0.1 te jailbreaken met redsn0w 0.9.10b3, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. De eerste twee stappen lukken me nog wel, dus de iphone in DFU krijgen, maar als hij dan gaat identifyen blijft hij daar eeuwig staan. Ik heb echt alles al geprobeerd maar kom hier echt niet langs.. Momenteel ben ik het aan het proberen met de alternative versie, namelijk redsn0w-noversion. Ook daarbij hetzelfde verhaal... Iemand anders een idee?

Daarnaast heb ik al geprobeerd iets via een IPSW file te doen, maar deze staat nergens op mijn computer. Ook niet nadat ik een reserve kopie heb gemaakt. Het mapje waarin deze kopie staat bevindt het zich ook niet.

Alvast heel erg bedankt als iemand mij hierbij kan helpen!!
Je moet eerst het IPSW bestand downloaden of zoeken op je computer. Deze staat waarschijnlijk nog in de map C:\Users\"username\"AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates en anders kan je hem hier downloaden: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From. Het IPSW bestand moet in dezelfde map staan als Redsnow anders werkt deze dus niet. Je kan eventueel in Redsnow handmatig verwijzen naar het IPSW bestand via Extras. Moet lukken
  #1112  
Oud 10-01-12, 15:19
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Je moet eerst het IPSW bestand downloaden of zoeken op je computer. Deze staat waarschijnlijk nog in de map C:\Users\"username\"AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates en anders kan je hem hier downloaden: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From. Het IPSW bestand moet in dezelfde map staan als Redsnow anders werkt deze dus niet. Je kan eventueel in Redsnow handmatig verwijzen naar het IPSW bestand via Extras. Moet lukken
Hoeft niet in dezelfde map te staan hoor, mijn IPSW stond in een map bij documenten terwijl Redsn0w los op mijn bureaublad stond en het werkte prima!
  #1113  
Oud 10-01-12, 20:14
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Jailbreaking 'Dream Team' Makes Significant Progress On Untethered Jailbreak For iPhone 4S & iPad 2

Bron: Redmond Pie
  #1114  
Oud 10-01-12, 20:20
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger Bekijk bericht
Jailbreaking 'Dream Team' Makes Significant Progress On Untethered Jailbreak For iPhone 4S & iPad 2

Bron: Redmond Pie
Oud nieuws...van +/- 4 uur geleden...en da's heeeeeeel oud in cyberspace...

http://forum.iculture.nl/f80/icultur...tml#post758017
  #1115  
Oud 10-01-12, 20:30
Mormel Mormel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Hallo,

Ik heb een iphone 4 met iOS 5.0.1 erop en modemfirmware 04.11.08
Is het wel mogelijk om deze jailbreak hierop toe te passen, want ik had iets gelezen over dat het niet mogelijk was met deze firmware. Maar alleen met de 01.59.00 firmware, is dit waar?

mvg,
  #1116  
Oud 10-01-12, 20:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mormel Bekijk bericht
Ik heb een iphone 4 met iOS 5.0.1 erop en modemfirmware 04.11.08
Is het wel mogelijk om deze jailbreak hierop toe te passen, want ik had iets gelezen over dat het niet mogelijk was met deze firmware. Maar alleen met de 01.59.00 firmware, is dit waar?
Als je niet afhankelijk bent van een unlock is er niets aan de hand
  #1117  
Oud 10-01-12, 20:36
Mormel Mormel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Ik heb een abbonement van vodafone, maar deze telefoon heb ik net nieuw omdat mijn vorige kapot was, dus het kan zijn dat deze dus simlock vrij is.
Of begrijp ik je nou verkeerd?
  #1118  
Oud 10-01-12, 20:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mormel Bekijk bericht
Ik heb een abbonement van vodafone, maar deze telefoon heb ik net nieuw omdat mijn vorige kapot was, dus het kan zijn dat deze dus simlock vrij is.
Of begrijp ik je nou verkeerd?
Vodafone NL is normaliter simlockvrij. Dus, doe de jailbreak maar.
  #1119  
Oud 10-01-12, 21:01
Pixell Pixell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gent
Berichten: 12
Standaard

mijn jailbreak is volledig geslaagd!
  #1120  
Oud 10-01-12, 21:01
Mormel Mormel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

hmm, hij staat nu al een aardige tijd op downloading jailbreak data. Duurt dat altijd zo lang, of kan hij geen internet connectie maken ofzo?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 16:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.