iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: spire (siri werkt niet en wat zijn token) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108085-spire-siri-werkt-niet-zijn-token.html)

Wally© 27-01-12 16:05

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 765828)
Werkt 1 van de orbit servers bij jullie al?

Zit op de rocket (vanwege de plugins), maar nog steeds niks ...

Hier op Pluto...

En ik kan bevestigen...

D'r is absoluut geen enkel teken van leven op deze planeet...(wait a minute...het is niet eens planeet meer...)

Mijn gedacht...:d

De servers mogen dan wel exotische namen hebben...Ik zou d'r geen fritkot beginnen...

D'r wordt vanalles beloofd...maar bijna niets waargemaakt...

marcelsound 27-01-12 17:27

zit op meteor, doet t weer redelijk, heb siri aan en uit gezet en iphone een reboot gegeven

nielsds 27-01-12 18:20

Ik heb spire nu op de Iphone 4 staan, moet ik nu alleen zo een proxy zien te bemachtigen ? ik wil hier zeker voor betalen.. iemand een betrouwbare site om dit te kunnen huren/kopen ?

scoop1 27-01-12 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsds (Bericht 766065)
Ik heb spire nu op de Iphone 4 staan, moet ik nu alleen zo een proxy zien te bemachtigen ? ik wil hier zeker voor betalen.. iemand een betrouwbare site om dit te kunnen huren/kopen ?

Ik heb een 4s kunnen bemachtigen van een vriend!

Is dit de enige makkelykste manier om proxy uit 4s te halen????

How To Grab iPhone 4S Siri Authentication Keys | TheiOSExploit

Geen andere manier :confused::confused:

joost1234 28-01-12 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 766034)
Hier op Pluto...

En ik kan bevestigen...

D'r is absoluut geen enkel teken van leven op deze planeet...(wait a minute...het is niet eens planeet meer...)

Mijn gedacht...:d

De servers mogen dan wel exotische namen hebben...Ik zou d'r geen fritkot beginnen...

D'r wordt vanalles beloofd...maar bijna niets waargemaakt...

Bij mij werkte het ook niet en krijg geen reactie op email. Bij Paypal een geschil geopend en krijg de melding dat de verkoper niet meer kan reageren. Er lijkt dus wat meer aan de hand te zijn!

Onderstaande bericht kreeg ik van Paypal:

Citaat:

Uw object valt niet onder PayPal-kopersbescherming. Daarom kunnen we u niet verder helpen.Als er echter binnen de komende 180 dagen meer claims tegen deze verkoper worden ingediend, nemen we deze kwestie nader onder de loep.
Neem direct contact op met de verkoper om deze kwestie op te lossen. We zullen het teruggeboekte bedrag en 5 EUR verwerkingskosten afschrijven van uw PayPal-rekening.



yuuupedwin 28-01-12 12:36

iedereen van de orbit server, ze zijn ermee bezig die jongens werken aan de server onder school. Vandaag komen de servers weer online waarschijnlijk gewoon ff twitter in de gaten houden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.