iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Let op voor Winterboard! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108100-let-op-voor-winterboard.html)

Yoshi2889 28-12-11 12:57

Let op voor Winterboard!
 
Oke, ik weet niet of dit alleen bij mij voorkomt, maar de laatste keer dat ik Winterboard op mijn iPod touch zette toen wilde geeneen app normaal meer functioneren.

De app vulde maar 1/4 van mijn scherm, en de knoppen kon je niet normaal meer aanraken.

Ik moest een volledige restore gebruiken om de schade te herstellen. Dus nu is mijn iPod wel weer terug bij zijn verstand maar Winterboard zal ik er niet nog eens op zetten.

Dus, pas op voor Winterboard op iOS 5!

Atropos 28-12-11 14:19

Volgende x even in safemode starten en dan herstarten dan heb je weer volledig scherm

Yoshi2889 28-12-11 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atropos (Bericht 751364)
Volgende x even in safemode starten en dan herstarten dan heb je weer volledig scherm

Punt is dat ik niet iedere keer in Safe Mode wil gaan. En sommige mensen weten niet eens hoe dat moet :P

Het punt blijft dat WinterBoard niet 100% werkt op iOS 5. Nog niet voor 50% kun je gerust zeggen.

Atropos 28-12-11 14:25

Ik heb met winterboard geen problemen.
Het schijnt iets met redsn0w van doen te hebben. Ik heb er ook niet vaak last van, alleen als ik reboot.

Yoshi2889 28-12-11 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atropos (Bericht 751376)
Ik heb met winterboard geen problemen.
Het schijnt iets met redsn0w van doen te hebben. Ik heb er ook niet vaak last van, alleen als ik reboot.

Ik heb idd met redsn0w gejailbreaked (is er een andere optie?). En rebooten had bij mij geen zin, het bleef terug komen.

Winterboard komt er bij mij in ieder geval niet meer op.

Atropos 28-12-11 14:28

Nope, reds0w is de enige.

jervg 28-12-11 14:32

ik wou het daarnet installeren via cydia en toen ik reboot toestel klikte ging hij uit (dat is normaal) maar daarna bleef hij een 15-tal minuten op het apple logotje staan. Ik moest hem herstellen in itunes voor hij terug werkte.

Yoshi2889 28-12-11 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jervg (Bericht 751385)
ik wou het daarnet installeren via cydia en toen ik reboot toestel klikte ging hij uit (dat is normaal) maar daarna bleef hij een 15-tal minuten op het apple logotje staan. Ik moest hem herstellen in itunes voor hij terug werkte.

Dan zat je iDevice waarschijnlijk in een boot-loop. Dat wil zeggen dat hij maar blijft opstarten en opnieuw en opnieuw en opnieuw...omdat er iets fout zit in de boot-bestanden. Dus dan is restoren je enige optie.

oblfeeld 29-12-11 08:43

heb ook problemen na installatie 5.01 jb . apps lopen vast en nu app store niet bereikbaar.. maar weer herstellen en jb opnieuw uitvoeren .

hanske636 29-12-11 08:55

Dat 25% vullen van het scherm heeft niks met winterboard te maken.
Ik heb daar, tot eergisteren, nog geen problemen mee gehad.
Sinds mijn untethered jb met de nieuwste redsnow heb ik ook dat kleine scherm probleem.
En ik heb wel meerdere verschijnselen die ik daarvoor niet had.

Toeval wil dat ik net daarvoor MultiFlow had geistalleerd en ik dacht eerst dat het daar aanlag dus er terug afgekieperd maar dat hielp uiteraard niet.

Wat ik in een ander topic gelezen heb en dat helpt bij mij wel:
In safe mode gaan via sbsettings, dan herstart spingboard.

Vervelend en ik geraak er ook liever vanaf maar ja.
Oplossing zal zich wel eens aanbieden zeker. :d

Yoshi2889 29-12-11 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 752053)
Dat 25% vullen van het scherm heeft niks met winterboard te maken.
Ik heb daar, tot eergisteren, nog geen problemen mee gehad.
Sinds mijn untethered jb met de nieuwste redsnow heb ik ook dat kleine scherm probleem.
En ik heb wel meerdere verschijnselen die ik daarvoor niet had.

Toeval wil dat ik net daarvoor MultiFlow had geistalleerd en ik dacht eerst dat het daar aanlag dus er terug afgekieperd maar dat hielp uiteraard niet.

Wat ik in een ander topic gelezen heb en dat helpt bij mij wel:
In safe mode gaan via sbsettings, dan herstart spingboard.

Vervelend en ik geraak er ook liever vanaf maar ja.
Oplossing zal zich wel eens aanbieden zeker. :d

Toch wel vaag dat er bij verschillende gebruikers verschillende dingen mis zijn :S

Ik ben alsnog niet iemand van de thema's maar ik wilde het eens proberen :P

Ik had toen ook geen SBSettings, dus in safe mode gaan daarmee was niet mogelijk.

Atropos 29-12-11 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoshi2889 (Bericht 752112)
Toch wel vaag dat er bij verschillende gebruikers verschillende dingen mis zijn :S

Ik ben alsnog niet iemand van de thema's maar ik wilde het eens proberen :P

Ik had toen ook geen SBSettings, dus in safe mode gaan daarmee was niet mogelijk.

Thema's ben ik ook niet van, alleen ben je winterboard ook nodig voor iPerfect WeatherIcon.
Maar inderdaad zoals hanske636 ook al zegt, is dat de oplossing.
Kan alleen niet terug vinden waar ik het gelezen heb dat te wijten is aan redsn0w:(

welpie 30-12-11 00:48

Ik heb hier gewoon winterboard draaien op mijn 3gs met 5.01 jb.
Weet iemand of er al een oplossing is voor IBooks?

Yoshi2889 30-12-11 01:00

iBooks fix installeren in Cydia.

welpie 31-12-11 03:31

Dank je wel Yoshi, hij doet ut, ik weer blij!

Bubbly 31-12-11 04:09

iBooks fix... Wat is de originele bron ervan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2011 om 04:11 ----------

& @TS
Probeer WinterBoard eens uit in combinatie met WinterFix of WinterBoard Fix iOS5?

charleyr 31-12-11 09:44

link verwijderd

Suriboy777 31-12-11 12:19

Gewoon winterboard niet installeren. Heb je geen last van dat buggy-gedoe. Mijn ervaring is dat hij al op 3.1.2 niet eens goed functioneerde.

Schpitfrik 06-01-12 16:26

http://www.freebits.nl/images/614IMG_0091_1_.pngHeel vreemd, ik heb regelmatig dat 1/4de van het scherm nog maar gevuld is, iedere keer na het installeren van een ander programma. De laatste die het had was PDAnet 5.30, die zou het normaal gesproken moet doen met ios5. Na deïnstalleren van het programma was het weer normaal, ik heb winterboard niet geïnstalleerd.http://www.freebits.nl/view.php?file...MG_0091_1_.pnghttp://www.freebits.nl/view.php?file...0091_1__tn.jpg

Het zwarte gedeelte is dus ook gewoon ongevuld iPhonescherm.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.