iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Cydia problemen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108167-cydia-problemen.html)

RickvdBerg 28-12-11 20:05

Cydia problemen
 
Hallo!

Ik heb gisteren mijn iPhone 3Gs gejailbreakt met redsn0w.
Er staat 5.0.1 op, en ik wilde graag de PDANET app er op zetten.

Dit lukt niet want Cydia kan de packages niet vinden in de zoek functie.
Nouja, Cydia kan helemaal niks vinden.

Ook blijft hij hangen op 'gereed: packages'. Boven in het scherm.
Ik kan verder wel gewoon browsen in Cydia enz maar daar houd t snel op want er is bijna niks te browsen.

Wat doe ik verkeerd?
Opnieuw jailbreaken? Of mis ik resources??

Alvast bedankt voor de hulp.

Rick

robijnv 28-12-11 20:18

Het probleem is dat de hele wereld momenteel aan het jailbreaken is en na de jailbreak Cydia start, hierdoor is het gruwelijk druk op de servers. ik zal het later gewoon nog een keer proberen als ik jou was.

Yoshi2889 28-12-11 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robijnv (Bericht 751719)
Het probleem is dat de hele wereld momenteel aan het jailbreaken is en na de jailbreak Cydia start, hierdoor is het gruwelijk druk op de servers. ik zal het later gewoon nog een keer proberen als ik jou was.

ModMyi heeft nieuwe servers nodig, de servers die ze nu hebben kunnen het niet aan.

Blijven wachten, bij mij duurde het ook 5 minuten voordat Cydia eindelijk eens klaar was. En ook 5 minuten voordat ik SBSettings geinstalleerd had.

RickvdBerg 29-12-11 12:14

Oké, ga het proberen.
Ik heb hem al eens een keer uit laten pruttelen maar toen gebeurde er ook niks.

Jullie horen van mij!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 12:52 ----------

Vreemd genoeg lukte het updaten nu wel.
Maar ik kan alsnog 'PDANet' niet vinden. Hij vind alleen 'PDANet Toggle' van SBSettings.

Yoshi2889 29-12-11 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RickvdBerg (Bericht 752166)
Oké, ga het proberen.
Ik heb hem al eens een keer uit laten pruttelen maar toen gebeurde er ook niks.

Jullie horen van mij!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 12:52 ----------

Vreemd genoeg lukte het updaten nu wel.
Maar ik kan alsnog 'PDANet' niet vinden. Hij vind alleen 'PDANet Toggle' van SBSettings.

Weet je zeker dat die in een van de repo's staat die je hebt toegevoegd?

RickvdBerg 29-12-11 16:43

Sorry ik heb hem. Nu is het probleem dat PDANet niet een Wi-Fi hotspot kan maken.
Dan sluit ie af. Maar dat lukt me wel te fixen.

Thanks!

burner1977 04-01-12 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RickvdBerg (Bericht 752335)
Sorry ik heb hem. Nu is het probleem dat PDANet niet een Wi-Fi hotspot kan maken.
Dan sluit ie af. Maar dat lukt me wel te fixen.

Thanks!

Hallo Rick,

had jij inmiddels al een oplossing gevonden voor het Wi-Fi probleem.

Groetjes

Burner1977

RickvdBerg 04-01-12 18:08

Nee ik kan geen Wi-Fi hotspot maken.. Hebben meer mensen dit probleem??

burner1977 04-01-12 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RickvdBerg (Bericht 755441)
Nee ik kan geen Wi-Fi hotspot maken.. Hebben meer mensen dit probleem??

Ik heb de melding op meerdere forums gezien, maar niemand heeft een antwoord op het probleem. junefabrics al meerdere mails gestuurd, maar geen antwoord.
Ik vraag me ook af of het probleem zich bij veel mensen voor doet. Er zijn wel een aantal Posts maar niet extreem veel.
Ik heb zelf van de week mijn 3GS met oude rom opnieuw gejailbreaked met de laatste versie van redsn0w (b3) om er zeker van te zijn of het daar niet aan lag, maar helaas ook zonder resultaat.
Hij heeft het een keer gedaan, maar daarna niet meer.

Groetjes

Burner1977

RickvdBerg 04-01-12 19:29

Oké ja ik houd het in de gaten. Misschien heeft het met die nieuwe IOS te maken..?

King1987 04-01-12 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RickvdBerg (Bericht 755480)
Oké ja ik houd het in de gaten. Misschien heeft het met die nieuwe IOS te maken..?

Heel goed mogelijk, de jailbreak van 5.xx is pas net uit, dus niet alles werkt al op de nieuwe iOS.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.