iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: waar moet je de server insteling doen voor siri op de iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108233-waar-moet-de-server-insteling-doen-voor-siri-op-de-iphone.html)

peterksr 29-12-11 11:27

waar moet je de server insteling doen voor siri op de iphone
 
goede morgen,

ik heb via cydia siri gedownload maar zie nergens waar je een server adres kan ivoeren.
ik doe het volgende : ik klik op instellingen dan algemeen in het venster algemeen zie ik siri staan dan klik ik daar op kom in het scherm siri maar daar kan ik alleen de taal,stemfeedback,mijn info en houd bij oor instellen.
ik heb het idee dat ik nog iets mis om de srver instellingen toe maar weet niet wat.
kan iemand mij dat a.u.b. eens verklaren en uitleggen.

gr peter

Dantis 29-12-11 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterksr (Bericht 752080)
goede morgen,

ik heb via cydia siri gedownload maar zie nergens waar je een server adres kan ivoeren.
ik doe het volgende : ik klik op instellingen dan algemeen in het venster algemeen zie ik siri staan dan klik ik daar op kom in het scherm siri maar daar kan ik alleen de taal,stemfeedback,mijn info en houd bij oor instellen.
ik heb het idee dat ik nog iets mis om de srver instellingen toe maar weet niet wat.
kan iemand mij dat a.u.b. eens verklaren en uitleggen.

gr peter

Ja dat kan je met DiskAid doen maar je heb altijd die 4 code's nodig :d
en deze moet je eerst extracten van een je eigen iphone4s
en zomaar een servernaam van een vreemde erin raad ik je af !

peterksr 29-12-11 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dantis (Bericht 752094)
Ja dat kan je met DiskAid doen maar je heb altijd die 4 code's nodig :d
en deze moet je eerst extracten van een je eigen iphone4s
en zomaar een servernaam van een vreemde erin raad ik je af !

dank je voor je antwoord maar ik bedoel eigenlijk in welke scherm je dat op je iphone moet doen.
ik zie namelijk nergens waar je een invoerscherm hebt om een adrs in te vullen.

gr peter

XIII 29-12-11 12:05

Ik heb geen 4S en dus geen Siri, maar dat lijkt mij geen instelling in een UI.

Ik gok dat Dantis met DiskAid tipt dat je een plist of ander bestand moet aanpassen.

Dantis 29-12-11 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 752109)
Ik heb geen 4S en dus geen Siri, maar dat lijkt mij geen instelling in een UI.

Ik gok dat Dantis met DiskAid tipt dat je een plist of ander bestand moet aanpassen.

Klopt ;) deze instellingen kan je niet via je scherm doen alleen de plist files.

en je moet deze file bewerken daar kan je het adres in zetten "com.apple.assistant.plist"

peterksr 29-12-11 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dantis (Bericht 752129)
Klopt ;) deze instellingen kan je niet via je scherm doen alleen de plist files.

en je moet deze file bewerken daar kan je het adres in zetten "com.apple.assistant.plist"

dank je voor je antwoord

ik denk dat dit zo eenvoudig is al het lijkt voor een leek.
waar kan je die bewuste plist files vinden.
ik heb al wel het programmma diskaid draaien

gr peter


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.