iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: siri op iphone & iPod (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108253-siri-op-iphone-and-ipod.html)

MIMTRAM 29-12-11 12:42

siri op iphone & iPod
 
dag allemaal
mischien is de vraag hier al gesteld,
maar toch wil ik ze stellen,heeft iemand na de jailbreak 5.0.1 van reds0w
de aplicatie SIRI opgezet ,en wat zijn tot nu toe de nadelen?
of anders gezegd blijven de andere aplicaties werken als de siri op uw toestel
zit.:confused:

Kevin 29-12-11 13:23

Ik wou dit ook vragen, dus ik lees hier even mee.

Yoshi2889 29-12-11 15:45

Bij mijn iPod blijven alle apps normaal werken.

Het enige nadeel is dat je je data langs een "onbekende" server moet laten lopen, en dat je je Stembediening functie kwijt bent. Apart van dat werkt het prima :)

(zelf heb ik hem er gewoon voor de fun op staan, ik heb geen server ingevoerd)

Na het installeren moet je wel even langs Intellingen -> Algemeen -> Siri gaan om ze aan te zetten.
Dan nog even langs Instellingen -> Spire (ergens onderaan) om je server in te vullen, en Siri werkt.

Kevin 29-12-11 16:27

Is er een kans dat Apple dit binnenkort ook officieel gaat uitbrengen voor iPhone 4?

RWK 29-12-11 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 752318)
Is er een kans dat Apple dit binnenkort ook officieel gaat uitbrengen voor iPhone 4?

Kans is klein. Dat weten we niet, en Apple heeft het al gemeld dat Siri niet zal verschijnen op oudere iDevices. Waarom weten we allemaal niet, de iPhone 4 is sterk genoeg om Siri aan te kunnen ;)

Yoshi2889 29-12-11 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 752318)
Is er een kans dat Apple dit binnenkort ook officieel gaat uitbrengen voor iPhone 4?

Dat zal wel niet het geval zijn, Siri is een deel van wat een iPhone 4S uniek maakt van een normale 4 (apart van de snellere processor).

brian0404 31-12-11 15:21

In dit topic wordt er aangegeven dat de stembediening niet meer te gebruiken is na het installeren van Spire (siri) op een iPhone4.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb zelf in de auto een Carkit (Parrot Mki9200) die gebruik maakt van stembediening. Heeft het installeren van siri hier ook gevolgen op?

maxmuziek 02-01-12 15:09

Spire ipod.
 
Hoi, ik heb een ipod touch 4g , en ik wil spire gebruiken. Ik ken niemand met een iphone , is er zo'n nepsite ofso waardoor spire ook werkt ?

Radon 03-01-12 22:01

Bij mij gaven H1Siri & Spire allebij problemen..
Ze bleken achteraf niet te werken met Semitether, waardoor ik me iPhone volledig moest herstellen.. Later, met de untether, had ik Spire wel volledig werkend, maar crashte verschillende apps direct na opstarten :( Dit is het helaas niet waard.
Dusja, zeker niet vlekkeloos, maarja, wat wil je voor een feature waar je normaal 650 euries voor neerlegd?

Dantis 05-01-12 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Radon (Bericht 755032)
Bij mij gaven H1Siri & Spire allebij problemen..
Ze bleken achteraf niet te werken met Semitether, waardoor ik me iPhone volledig moest herstellen.. Later, met de untether, had ik Spire wel volledig werkend, maar crashte verschillende apps direct na opstarten :( Dit is het helaas niet waard.
Dusja, zeker niet vlekkeloos, maarja, wat wil je voor een feature waar je normaal 650 euries voor neerlegd?


H1Siri werkt op de iphone 4 heb hem inmiddels werkend.maar je moet je eigen siri server gebruiken en geen vreemde
let wel op je heb wel gegevens van iphone4s nodig.

Lromario 07-01-12 19:16

Waar can de iphone 4s vind ik die gegevens?

ArjanAjax 07-01-12 21:28

wat is spire?

maxmuziek 08-01-12 10:38

Dat is siri.

ArjanAjax 08-01-12 10:39

oke, ik zal eens kijken of ik ergens zon code kan krijgen op school, lopen genoeg mensen et een iphone4s

philippehel 08-01-12 16:49

Siri proxy voor spire?
 
Hey allemaal,
Ik heb spire geinstaleerd op mn iphone 4 met ios 5.0.1 en is er iemand die een goed siri proxy weet?
Heb al op veel sites gezocht maar kon geen werkende vinden!
Alvast bedankt!!

SG3i 08-01-12 17:35

Ben ik ook erg benieuwd naar inderdaad!

SG3i 10-01-12 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArjanAjax (Bericht 757096)
oke, ik zal eens kijken of ik ergens zon code kan krijgen op school, lopen genoeg mensen et een iphone4s

Het gaat hier om bestanden he, niet zomaar codes.

Folko 10-01-12 15:44

h1siri NIET installeren, het geeft problemen en doet het niet meer. en over spire, tja je zou het kunnen gebruiken en het werkt via een proxy maar niet helemaal vlekkeloos. op greenpois0n.us staat info over een siri-port naar iphone 4/ipod touch 4

Cliffiphone4 11-01-12 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoshi2889 (Bericht 752297)
Bij mijn iPod blijven alle apps normaal werken.

Het enige nadeel is dat je je data langs een "onbekende" server moet laten lopen, en dat je je Stembediening functie kwijt bent. Apart van dat werkt het prima :)

(zelf heb ik hem er gewoon voor de fun op staan, ik heb geen server ingevoerd)

Na het installeren moet je wel even langs Intellingen -> Algemeen -> Siri gaan om ze aan te zetten.
Dan nog even langs Instellingen -> Spire (ergens onderaan) om je server in te vullen, en Siri werkt.


wat bedoel je met server invullen? wat voor een server? hoe weet ik die?

Bomans 11-01-12 11:49

Een proxyserver waar om de 24u nieuwe keys van een 4S moeten opkomen om siri echt te laten werken.

Zoals je begrijpt geeft niemand die zomaar weg.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.