iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 4S jailbreak sites (tegen betaling) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108607-iphone-4s-jailbreak-sites-tegen-betaling.html)

lars.97 02-01-12 12:28

iPhone 4S jailbreak sites (tegen betaling)
 
Hallo,

Ik zou graag mijn iPhone 4S jailbreaken, maar ik kan hier nergens een openbare jailbreak voor vinden. (dat klopt ook volgens de informatie hier op het forum)

Na wat Googlen kwam ik wat sites tegen die claimen dat ze wel een iPhone 4S kunnen jailbreaken en je daar de software voor willen verkopen.
Site's zoals deze: Jailbreak iPhone 4S | Easily Jailbreak & Unlock your iPhone 4S
Deze site lijkt te claimen een iPhone 4S untethered te kunnen jailbreaken.

EDIT:
Nog wat extra informatie, op de site staat de volgende tekst:

Citaat:

The software used to jailbreak an iPhone are released for free by various "hackers". However, there are dozens of versions, and a big number of combination of unlocks, patches, updates, etc., and each iPhone model and each iOS version requieres a different combination of software and steps. The software and steps also varies depending if you use a MAC or PC to manage your iPhone !

So what you are actually paing for is our dedicated support, knowledge, experience and very simple instructions that will walk you trough the jailbreak and unlock procedure for your specific iPhone model and OS.

Just select the model of your device and the iOS version it's running and you will received the software needed, and the simple but detailed step by step instructions(with pictures).
Waarschijnlijk maken ze dus gebruik van een combinatie van bestaande tools.


Is dit gewoon oplichterij, of werkt dit echt? Heeft iemand hier ervaring mee? Want een gratis manier om een iPhone 4S te jailbreaken heb ik tot nu toe niet kunnen vinden.

XIII 02-01-12 12:35

Je betaalt blijkbaar voor de dienst die ze leveren.

Alleen kunnen ze die dienst niet leveren voor de 4S...

lars.97 02-01-12 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 754028)
Je betaalt blijkbaar voor de dienst die ze leveren.

Alleen kunnen ze die dienst niet leveren voor de 4S...

Maar daar adverteren ze wel heel duidelijk mee, dus ik vroeg me af of ze dat daadwerkelijk kunnen.

Wally© 02-01-12 12:40

Wegblijven !!!

100% bedrog...

colliehome 02-01-12 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lars.97 (Bericht 754031)
Maar daar adverteren ze wel heel duidelijk mee, dus ik vroeg me af of ze dat daadwerkelijk kunnen.

Het kan dus niet. Wat ze ook beweren. Sommige beweren ook dat ze Napoleon zijn maar zijn ze het dan ook?

lars.97 02-01-12 12:56

Oke, dan ga ik het er niet op wagen.

Bedankt voor de info allemaal!

Folko 10-01-12 15:49

er komt binnenkort een jailbreak uit voor ipad 2 en iphone 4s want alleen die devices runnen op een A5 processor en die is moeilijker en anders te jailbreaken. pod2g en andere hackers zijn druk bezig met een jailbreak maar je zult toch nog even moeten wachten

easynote 10-01-12 15:55

ik wacht al 3 maanden ;-)

Guest-20180925190238 10-01-12 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door easynote (Bericht 758114)
ik wacht al 3 maanden ;-)

Tis toch wel erg hé dat gij al drie maanden aan het wachten zijt en alle anderen niet. Ik heb nu echt compassie :D

easynote 10-01-12 16:27

zouden we weten hoeveel er nu aant wachten zijn :D

knappekloon 17-01-12 22:40

weet iemand hoe het ermee staat?

simlockvrij 17-01-12 23:09

ja, de makers.

EduardW 18-01-12 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knappekloon (Bericht 760860)
weet iemand hoe het ermee staat?

Ik weet wel hoe het er niet mee staat.

XIII 18-01-12 11:11

Lees/praat a.u.b. verder in dit topic.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.