//

door cydia geen bereik meer?

door cydia geen bereik meer? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Je had hem ook beter niet zomaar impulsief kunnen updaten want je baseband is nu waarschijnlijk ook geupdate en dat is het probleem nu waarschijnlijk. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-01-12, 18:45
lars.97 lars.97 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Je had hem ook beter niet zomaar impulsief kunnen updaten want je baseband is nu waarschijnlijk ook geupdate en dat is het probleem nu waarschijnlijk.
Als ik jou was zou ik nu even kijken naar mijn baseband, en dan kijken hoe die te unlocken is in de unlock sectie van het forum.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-01-12, 23:00
Gehaktbalboy Gehaktbalboy is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Via het programma wat ik gebruikt heb (ultrasn0w 1.2.5.) hoorde de simlock eraf te gaan, maar de telefoon zegt dat ik geen simkaart ingevoerd heb, wat ik dus wel heb gedaan. Misschien moet ik hem opnieuw herstellen en opnieuw jailbreaken?
  #23  
Oud 07-01-12, 19:22
Gehaktbalboy Gehaktbalboy is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

weet jij misschien waar ik een custom ipsw kan downloaden van ios 5.0.1. voor iphone 3gs?
  #24  
Oud 07-01-12, 23:30
lars.97 lars.97 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gehaktbalboy Bekijk bericht
Via het programma wat ik gebruikt heb (ultrasn0w 1.2.5.) hoorde de simlock eraf te gaan, maar de telefoon zegt dat ik geen simkaart ingevoerd heb, wat ik dus wel heb gedaan. Misschien moet ik hem opnieuw herstellen en opnieuw jailbreaken?
Nee, verdiep je er eerst eens in voordat je wat doet, voor mijn gevoel is het nutteloos om hier een hele tutorial voor te schrijven in dit topic, omdat deze al elders op het forum te vinden zijn. Je baseband is geupdate dus je kan hem niet op deze manier unlocken.

Citaat:
weet jij misschien waar ik een custom ipsw kan downloaden van ios 5.0.1. voor iphone 3gs?
Die kan je zelf maken met bijvoorbeeld sn0wbreeze
Let me google that for you
Reageren

Labels
jailbrake problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen bereik meer Bien85 Overige providers Nederland 2 06-01-12 14:57
iPhone 4: Geen bereik meer Prima Unlock 1 24-11-10 20:36
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel Cogy Jailbreak apps en thema's 6 03-11-10 20:18
Geen bereik na verwijderen Blacksn0w via Cydia Kamphuis Archief 3 10-02-10 20:23
geen bereik meer DingeZ Archief 5 25-05-09 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.