iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: Geluid harder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/108861-geluid-harder.html)

ipodszijngeweldig 04-01-12 22:38

Geluid harder
 
Hallo ik vind het geluid op me iPod 3G IOS 5.0.1 wat zacht (oordopjes) kan ik met IFILE ook zorgen dat dit wat harder gaat?

LethalRabbit 05-01-12 00:31

Volgens mij heb je in dit geval niets aan iFile?
Normaal zou het geluid hard genoeg moeten kunnen (voor mensen die niet op zoek zijn naar gehoorbeschadiging). Als dit niet zo is kun je in je instellingen eens kijken of de volumebegrenzing wel uit staat.
Gebruik je gewoon Apple oortjes?

ipodszijngeweldig 05-01-12 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit (Bericht 755588)
Volgens mij heb je in dit geval niets aan iFile?
Normaal zou het geluid hard genoeg moeten kunnen (voor mensen die niet op zoek zijn naar gehoorbeschadiging). Als dit niet zo is kun je in je instellingen eens kijken of de volumebegrenzing wel uit staat.
Gebruik je gewoon Apple oortjes?

Volumebegrenzing staat uit. Ik gebruik gwn de Apple oortjes.
Maar ik ken iemand die heeft een iPod 4 die gaan veel harder!

colliehome 05-01-12 11:09

Je kan ergens kiezen of al je liedjes op zelfde volume moeten worden afgespeelt. iTunes neemt dan het zachtste. Ook de EQ uitzetten kan helpen.

LethalRabbit 05-01-12 13:44

En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).

Ik ben trouwens even verward, er staat bij je username dat je geen jailbreak hebt maar je vraagt wel naar iFile? In het geval dat je een jailbreak hebt zijn er in Cydia ook wat themes te downloaden die je geluid verharden.

ipodszijngeweldig 05-01-12 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit (Bericht 755727)
En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).

Ik ben trouwens even verward, er staat bij je username dat je geen jailbreak hebt maar je vraagt wel naar iFile? In het geval dat je een jailbreak hebt zijn er in Cydia ook wat themes te downloaden die je geluid verharden.

Oké bedankt.
En ik zal ff veranderen dat JB heb!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 17:15 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodszijngeweldig (Bericht 755861)
Oké bedankt.
En ik zal ff veranderen dat JB heb!

Misschien dom vraagje.
Maar hoe moet ik mijn account veranderen vanaf deze app??

ipodszijngeweldig 05-01-12 20:09

[QUOTE=LethalRabbit;755727]En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).

Als ik de nummers selecteer en dan? Hoe open ik de opties waar je het over hebt?

LethalRabbit 05-01-12 20:11

[QUOTE=ipodszijngeweldig;755917]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit (Bericht 755727)
En als dat niet werkt kun je in iTunes ook al je nummers tegelijk selecteren en daarvan de opties openen, en het volume op 200% zetten (wel kans dat je dan gekraak gaat krijgen).

Als ik de nummers selecteer en dan? Hoe open ik de opties waar je het over hebt?

CTRL + A om alle nummers te selecteren, Rechtermuisknop > Info Tonen. Dan krijg je een melding over of je de info voor alle nummers tegelijk wil openen, daar druk je op Ja. Dan ga je naar Opties, vink je Volumeaanpassing aan en zet je de schuifregelaar op +100% :d

ipodszijngeweldig 05-01-12 20:18

[QUOTE=LethalRabbit;755918]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodszijngeweldig (Bericht 755917)

CTRL + A om alle nummers te selecteren, Rechtermuisknop > Info Tonen. Dan krijg je een melding over of je de info voor alle nummers tegelijk wil openen, daar druk je op Ja. Dan ga je naar Opties, vink je Volumeaanpassing aan en zet je de schuifregelaar op +100% :d

Oké bedankt! En hij zet dat dan ook automatisch op me iPod :d

LethalRabbit 05-01-12 20:19

[QUOTE=ipodszijngeweldig;755922]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit (Bericht 755918)

Oké bedankt! En hij zet dat dan ook automatisch op me iPod :d

Als je daarna op synchroniseren drukt wel als het goed is.

ipodszijngeweldig 05-01-12 20:22

[QUOTE=LethalRabbit;755923]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodszijngeweldig (Bericht 755922)

Als je daarna op synchroniseren drukt wel als het goed is.

Oké we zullen het zien! :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 20:33 ----------

[QUOTE=ipodszijngeweldig;755927]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit (Bericht 755923)

Oké we zullen het zien! :d

Het werkt bedankt :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.