//

iPhone 4 gejailbreakt maar terug zetten

iPhone 4 gejailbreakt maar terug zetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn gejailbreakte iphone 4 weer terug zetten naar normaal. Kan ik dit doen door hem gewoon te upgraden en vervolgens de reservekopie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-12, 18:06
Rubske Rubske is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 94
Standaard iPhone 4 gejailbreakt maar terug zetten

Hallo,

Ik wil mijn gejailbreakte iphone 4 weer terug zetten naar normaal. Kan ik dit doen door hem gewoon te upgraden en vervolgens de reservekopie eroverheen te doen?

Probleem is dat die in safe mode staat. Bovenin waar normaal de tijd staat, staat nu ' exit safe mode' Maar omdat die gejailbreakt is weet ik niet of ik hem zo maar kan restanten. Want er staat me iets bij dat mijn telefoon untethered is.

Maar is het dus mogelijk nu hem te updaten zodat de jailbreak vervalt? En dan ik dan vervolgens mijn reserve kopie uitvoer?

Alvast super bedankt!,
Robin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 13:17
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Je kan gewoon terug door (eventueel eerst een nieuwe back-up te maken) in iTunes je iPhone te herstellen/updaten en je back-up terug te zetten.
  #3  
Oud 08-01-12, 19:48
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubske Bekijk bericht
Hallo,

Ik wil mijn gejailbreakte iphone 4 weer terug zetten naar normaal. Kan ik dit doen door hem gewoon te upgraden en vervolgens de reservekopie eroverheen te doen?
Ja dat is prima, dan update je wel naar 5.0.1 overigens
Citaat:
Probleem is dat die in safe mode staat. Bovenin waar normaal de tijd staat, staat nu ' exit safe mode' Maar omdat die gejailbreakt is weet ik niet of ik hem zo maar kan restanten. Want er staat me iets bij dat mijn telefoon untethered is.
Voor iOS 4.3.5 is er geen untethered jailberak beschikbaar. Kortom als je restart, dan moet je ff aansluiten op je PC en via Redsn0w voor "just boot tethered" kiezen.
Citaat:
Maar is het dus mogelijk nu hem te updaten zodat de jailbreak vervalt? En dan ik dan vervolgens mijn reserve kopie uitvoer?

Alvast super bedankt!,
Robin
Yes.

Let wel op: Je kan op 5.0.1 opnieuw jailbreaken, maar voor 5.0.1 kan dat untethered (ofwel dan hoef je niet meer met de computer te verbinden na een herstart) met de nieuwste Redsn0w versie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op jurd91 Jailbreak apps en thema's 2 16-10-10 19:51
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? Myzelf667 Jailbreak 0 29-07-10 16:24
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 14:57
Iphone gejailbreakt via blackra1n, Cydia aanwezig maar Installer niet? Chrisos Archief 6 01-01-10 16:31
Iphone 3gs gejailbreakt maar update uitvoeren? Judje23 Archief 1 09-08-09 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.