//

Probleem updaten naar 5.0.1

Probleem updaten naar 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3GS met ios 5.0 met een semi tether jailbreak, nu wil ik mijn iphone updaten maar 5.0.1 maar als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 22:24
Hs14 Hs14 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Probleem updaten naar 5.0.1

Hallo,
Ik heb een iphone 3GS met ios 5.0 met een semi tether jailbreak, nu wil ik mijn iphone updaten maar 5.0.1 maar als ik dat via de ota update doe zegt ie na een tijdje: software update mislukt. Fout bij het downloaden van de software. Als ik het via itunes probeer krijg ik foutmelding 20 of 1600 (dacht ik) ook bij herstellen, googlen naar deze fouten heeft niks opgeleverd dus ik probeer het maar op deze manier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 10:51
Jordyknordie Jordyknordie is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

probeer hem even in de DFU modus te zetten (home knop en thuis knop 10 sec inhouden) en dan zal itunes hem herkennen als een onbekende iphone.

probeer hem dan volledig te herstellen als een nieuwe iphone en dan kan je hem zeker weten naar 5.0.1 upgraden

je raakt helaas wel je gegevens kwijt met deze actie

hopelijk heb je hier iets aan
  #3  
Oud 10-01-12, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hs14 Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een iphone 3GS met ios 5.0 met een semi tether jailbreak, nu wil ik mijn iphone updaten maar 5.0.1 maar als ik dat via de ota update doe zegt ie na een tijdje: software update mislukt.
Je mag nooit een iDevice met een jailbreak via OTA updaten. Als er in de OTA update nieuwe modem firmware zit en de OTA update mislukt heb je een serieus probleem.

Download het benodigde ipsw bestand, goede links zijn te vinden in de handtekening van het forumlid Scorpiosoft. Probeer de iPhone in DFU mode te zetten en doe dan een herstel met het gedownloade ipsw bestand.

Als je ooit met TinyUmbrella gespeeld hebt dan kijk met TU of er nog een verwijzing naar de Cydia servers ipv. van de Apple servers actief is.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 20:38
Probleem met updaten van 3.0 naar 3.1.2 RuudM123 Archief 1 01-03-10 19:53
HELP!! probleem na het updaten naar 2.0.2 (jonne) iPhone algemeen 1 20-08-08 18:56
GROOT PROBLEEM na Iphone updaten naar 1.1.4 selien01 Archief 3 01-03-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.