//

iphone 4 blijft hangen in herstelmodus

iphone 4 blijft hangen in herstelmodus discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een probleem met m'n IPhone 4. Ik krijg hem niet meer hersteld. Midden in een telefoongesprek viel hij uit. Kreeg hem niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-01-12, 12:36
redje redje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard iphone 4 blijft hangen in herstelmodus

IK heb een probleem met m'n IPhone 4. Ik krijg hem niet meer hersteld. Midden in een telefoongesprek viel hij uit. Kreeg hem niet meer aan en heb hem aan de oplader gehangen. Daarna gaf hij steeds het itunes-logo met kabel, maar herstellen lukte niet, kreeg steeds foutmeldingen 3194 en 2005, 2009, 2001, 1602. Steeds heb ik geprobeerd om hem op een andere pc of mac te herstellen (4 verschillende computers). Bij de laatste versie van Redsnow schiet hij halverwege de jailbreak uit en blijft hij steeds opnieuw opstarten zodra het apple logo verschijnt. Opnieuw jailbreaken is niet gelukt. Greenp0ison geeft op een gegeven moment de unable to find fs_unmount, waarna hij blijft hangen. Met IReb en tinyumbrella krijg ik hem ook niet uit de recovery gekicked. Ik heb zo onderhand alle mogelijkheden geprobeerd die er op internet te vinden zijn volgens mij en weet ff niet wat te doen nu. Het lijkt erop alsof hij "bricked" is. Iemand nog tips of een mogelijke oplossing?

Voor tinyubrella heb ik helaas geen opgeslagen sshs van deze telefoon, dus dat gaat niet werken helaas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone gruyzievr6 iPhone algemeen 8 11-06-16 09:24
iPhone: Iphone blijft in herstelmodus na herstellen. coolegino Jailbreak 2 24-10-11 16:12
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! niet zichtbaar iPhone algemeen 16 11-02-11 08:05
iphone 3g blijft in herstelmodus staan joeyy iPhone algemeen 12 17-08-10 21:29
Net Iphone gekocht, blijft in herstelmodus hangen chaosz iPhone algemeen 9 07-01-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.