iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/110188-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-5-0-1-a5-ipad2-and-iphone-4s-verzameltopic.html)

jogti 21-01-12 13:47

jalibreak geluktop windows!
 
ik heb net via cli gejailbreakt
is echt heel simpel
ik heb het volgende schema aangehouden:

1. zet alle bestanden in de Root Of C;/ Drive (dus de bestanden los op de C schijf niet in een mapje)
open CMD
2. Type cd c:/
CMD voorbeeld:
C:\Users\Computer>cd c:/ (niet deze regel overnemen maar de bovenste)
C:\>
3.typ nu .\cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig (inclusief het puntje wat vooraan staat)
Voorbeeld
C:\> .\cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig
4. op je iphone krijg je de vraag om een profiel te installeren, klik op accepteer en op volgende geen wachtwoord invoeren
5. typ cinject.exe -j payloads
6.typ nu cinject.exe -w
7. nu doe je cinject.exe -w tel tot 3 en zet je vpn aan

iScorpio 21-01-12 13:49

Nieuwsbericht iphoneclub.nl: Corona Injector CLI nu ook beschikbaar voor Windows (jailbreak)

Benny 21-01-12 13:52

Met m'n iPhone 4S krijg ik een error bij 'cinject.exe -j payloads'

Mijn iPad 2 komt wel langs deze stap maar blijft wel hangen bij het verwerken van de command.. moet ik wachten met VPN aanzetten tot ie klaar is of tijdens het verwerken van de command?

edit: yes hij bleef hangen dus ik denk ik zet VPN maar aan, meteen foutmelding.. OK gedrukt, reboot en nu heb ik cydia :)

Nu nog op mn iPhone werkend krijgen

jogti 21-01-12 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny (Bericht 762617)
Met m'n iPhone 4S krijg ik een error bij 'cinject.exe -j payloads'

Mijn iPad 2 komt wel langs deze stap maar blijft wel hangen bij het verwerken van de command.. moet ik wachten met VPN aanzetten tot ie klaar is of tijdens het verwerken van de command?

edit: yes hij bleef hangen dus ik denk ik zet VPN maar aan, meteen foutmelding.. OK gedrukt, reboot en nu heb ik cydia :)

Nu nog op mn iPhone werkend krijgen

lees mijn berichtje en volg deze stappenn

Geertjo 21-01-12 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 762053)
de laatste stap loopt bij mij vast...

"error establishing a databse connection"

is het overbelast? :D

VPN even aanzetten, je krijgt een error melding en er wordt opnieuw geboot.
Daarna oke

Sveneezy 21-01-12 13:57

Voor de vmware mensen;
Hoe voorkom ik dat hij me iPhone niet meer herkent na de restart van het toestel?
Hij blijft hangen bij waiting for reboot.

Shotyoudie 21-01-12 13:57

Krijg nog steeds 'Er heeft zich een configuratiefout voorgedaan' :(

pposthoorn 21-01-12 13:58

Als alles goed gaat raak je niks kwijt. Maar je moet wel altijd een back-up maken met iTunes voordat je gaat jailbreaken.

Benny 21-01-12 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogti (Bericht 762618)
lees mijn berichtje en volg deze stappenn

Zal ik nu doen.. mijn manier was niet helemaal succesvol.. jailbreak is gelukt maar mijn 'berichten' en 'notities' app iconen zijn wit/blank geworden :confused:

Lau29 21-01-12 14:04

Vraagje even tussendoor (vind het zonde om hiervoor een apart topic te openen dus vandaar..); activeert deze jailbreak ook m'n iphone 4S want de mijne is namelijk nog niet geactiveerd en ik krijg een paar foutmeldingen in de terminal als ik hem wil jailbreaken mbv de jailbreak-app. Alvast bedankt voor jullie support!!

(mischien een hele domme vraag maar ik ben dan ook nog een noob op dit gebied).

iScorpio 21-01-12 14:07

Getting errors with the CLI version? Try a restore to 5.0.1 and try again (don't put backup bck). It should solve errors.

bron: @veeence

Benny 21-01-12 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 762628)
Getting errors with the CLI version? Try a restore to 5.0.1 and try again (don't put backup bck). It should solve errors.

bron: @veeence

Dit ga ik maar doen op iPad en iPhone.. het wil maar niet lukken zonder problemen.. ook niet met de methode van jogti..

eerst maar iPad 2 proberen.. nu ff nieuwste iTunes aan 't installeren, vervolgens herstellen naar 5.0.1, dan jailbreak en dan backup terugzetten

kimvb 21-01-12 14:15

hier is jailbreak gelukt op ipad 2 enkel de foto's zijn weg ben eens aan het herstellen naar een backup .
kijken of ze terug komen

Edit: voila backup staat terug en foto's zijn ook terug .

AtesYurek 21-01-12 14:17

Kan ik het op een mac van iemand anders doen? Niet dat het dan verbinding maakt met die iTunes en ik mijn bestanden kwijt raak?

Aatje21 21-01-12 14:17

Ik krijg na het invoeren van het command:

Citaat:

cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig
de volgende error:

Citaat:

FATAL(__LINE__): Assertion failed (94): AMDeviceIsPaired(dev) 94
Iemand enig idee?

jogti 21-01-12 14:17

hier is de iphone 4s en de ipad 2 gelukt
en alles staat er nog op foto's apps etc..

helemaal blij:P
als ik iemand kan helpen hoor ik het graag!

Shotyoudie 21-01-12 14:18

Kan je na het herstellen naar 5.0.1, de backup van 5.0.1 herstellen EN dat de jailbreak blijft ?

jogti 21-01-12 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shotyoudie (Bericht 762642)
Kan je na het herstellen naar 5.0.1, de backup van 5.0.1 herstellen EN dat de jailbreak blijft ?

je hoeft niet te herstellen gewoon een backup maken voor de zekerheid
en vervolgens doe je onderstaande stappen.
1. zet alle bestanden in de Root Of C;/ Drive (dus de bestanden los op de C schijf niet in een mapje)
open CMD
2. Type cd c:/
CMD voorbeeld:
C:\Users\Computer>cd c:/ (niet deze regel overnemen maar de bovenste)
C:\>
3.typ nu .\cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig (inclusief het puntje wat vooraan staat)
Voorbeeld
C:\> .\cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig
4. op je iphone krijg je de vraag om een profiel te installeren, klik op accepteer en op volgende geen wachtwoord invoeren
5. typ cinject.exe -j payloads
6.typ nu cinject.exe -w
7. nu doe je cinject.exe -w tel tot 3 en zet je vpn aan

en als je echt wilt herstellen zet dan alles op icloud dan kan je na de jailbreak alles weer terugzetten met icloud

XIII 21-01-12 14:28

Hoe lang moesten jullie na het aanzetten van de VPN wachten op de reboot van je iPad 2?

pieterbuma 21-01-12 14:29

Hoppa, jailbreak via CLI. En alle foto's staan er nog op btw.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.