iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/110188-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-5-0-1-a5-ipad2-and-iphone-4s-verzameltopic.html)

julos 21-01-12 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YSsin (Bericht 762861)
De windows versie duurt precies langer dan verwacht. :p
Oh well, ik ging sowieso al wachten op een GUI versie, ik denk dak zelfs een paar dagen wacht op een 2de of 3de build. Mss wacht ik zelfs tot ze het integreren in redsnow, ik heb daar toch meer vertrouwen in.
Er is voor mij geen haast bij, ik kan best een week of twee wachten. ;)
Als ik het hier zo allemaal lees is dat misschien nog niet zo'n stomme zet! :D

Ps: nog even een vraagje: wat is eigenlijk het ergste dat je kan meemaken met je iPhone te jb'en? Voor alle duidelijkheid ik hem mijn 4s in eigen land gekocht, zonder abonnement, simlock-vrij. Ik ga die dus alleen jb'en. Ik weet dat de risico's tegenwoordig aanzienlijk verlaagt zijn, mr gewoon voor de nieuwsgierigheid, wat is zo het worst case scenario dat je kan voorhebben...?
Alvast bedankt! ;)

Het allerergste is dat je hem moet herstellen via iTunes...

i@nne 21-01-12 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i@nne (Bericht 762826)
Ik kreeg de FATAL melding, dus heb een reservekopie via iCloud gemaakt, het toestel gewist, als nieuw toestel geconfigureerd, opnieuw de jailbreak toegepast, en met succes.

Mijn vraag is hoe ik nu de reservekopie weer op het toestel krijg. Weer wissen en herstellen vanuit iCloud doet vermoedelijk mijn jailbreak teniet, of zie ik iets over het hoofd?

GELUKT! Nadat ik voor een tweede keer 'Herstel alle instellingen' heb doorlopen, kon ik via iCloud een reservekopie selecteren. Binnen een paar minuten alle instellingen weer terug, en Cydia staat er nog steeds op. Nu nog even de apps via iTunes terughalen en ik ben klaar.

Sveneezy 21-01-12 18:15

Probeer ik de jb opnieuw uit te voeren duurt het forever voor m'n iPhone is leeg gegooid.
Kan dit op een snelle manier via iTunes?

corne64 21-01-12 18:18

ook bij mij gelukt zonder problemen na herstellen naar nieuwe iphone. At last!!

AtesYurek 21-01-12 18:22

Kon niet wachten dus heb maar geprobeerd met corona injector, gelukt en tot nu toe nog geen problemen :D

doubleg 21-01-12 18:34

kon ook niet wachten op de windows versie, dus heb het via vmware in een virtual machine gedaan waar leopard osx op draait, al je hier een beetje bekend mee bent is dit ook een makkelijke oplossing

Sveneezy 21-01-12 18:34

zit nu met foutcode 21.
help?

dutchstreetdog 21-01-12 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keekje (Bericht 762799)
Hallo,

Ik krijg met de Corona injector CLI de volgende foutmelding:

http://i40.tinypic.com/k9fbew.png

Heb al de Sql file gekopieerd zoals op verschillende sites wordt gezegt maar blijf dit krijgen. ook herinstallatie van itunes / quicktime ect. leverd geen resultaat op.

Heb x64 ter informatie

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb nou al 5 keer deze fout gezien en zit sinds de zeer vriendelijke jodi de handleiding erop hebt gegooit "wat ik ten zeerste waardeer trouwens"al te vechten hiermee!!!
Weet iemand hier nou al een oplossing voor!

hudeck 21-01-12 18:42

het is bij mij in 1x gelukt en werkt perfekt. thanks a million

AtesYurek 21-01-12 18:45

Af en toe last van een witte icoon, maar een respring is wel genoeg om het te herstellen. Tenzij er een makkelijke permanente oplossing is?

Puffeltje 21-01-12 18:53

Ook een poging gewaagd maar bij de eerste opdracht "cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig" krijg ik de foutmelding "send 1: Result too large"

Wat kan ik doen om dit tegen te gaan?

wimharrus 21-01-12 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogti (Bericht 762835)
op pagina 19 staat een stap voor stap uitleg in een pdf

Heb ik gedaan, merci!

Maar na de jailbreak start hij opnieuw op en dan moet cydia op mijn iphone staan, maar vind dit nergens! iphone als nieuw geconfigureerd en na de jailbreak nog steeds geen cydia te vinden:confused: HELP?

greetz

doubleg 21-01-12 18:54

nog even geduld windows versie is bijn a klaar zojuist een bericht op twitter

en vmware werkte voor mij ook prima

pimskeks Nikias Bassen
Ok folks, last remaining issues of the windows version of #Absinthe have been resolved. Just a few tests and we'll release it :)
18 minutes ago Favorite Retweet Reply

Rjongma 21-01-12 18:57

Ik heb absinth erop staan, krijg alleen steeds error establishing database connection op wit scherm. Als ik bij vpn netwerk zie, zie ik de jailbreak wel staan, maar vpn wil niet aan. Dan krijg ik confrigatiefout. Wat moet ik doen?

gert125 21-01-12 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gert125 (Bericht 762713)
Ook hier een probleem op de windows manier, de oplossing ook voor mij was een clean install doen op de 4S van 5.0.1, daarna reservekopie teruggezet en alles is weer top!

Net iPad 2 jb gedaan op de windows manier, geen problemen

Dejan 21-01-12 18:58

als ik begin in de cmd met cd c:/ en dan op enter druk doet ie niks en gaat terug naar het regeltje ervoor

debroei 21-01-12 19:02

Voor mij was de oplossing firewall uit, herstellen en dan direct de JB doen.
Vervolgens reserve copy terug.

Guest-20180925190238 21-01-12 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejan (Bericht 762916)
als ik begin in de cmd met cd c:/ en dan op enter druk doet ie niks en gaat terug naar het regeltje ervoor


Dan gebruik maar cd c:\ :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Sveneezy 21-01-12 19:04

Is het normaal dat 'wis alle inhoud en instellingen' belachelijk lang duurt?

wimharrus 21-01-12 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rjongma (Bericht 762914)
Ik heb absinth erop staan, krijg alleen steeds error establishing database connection op wit scherm. Als ik bij vpn netwerk zie, zie ik de jailbreak wel staan, maar vpn wil niet aan. Dan krijg ik confrigatiefout. Wat moet ik doen?

Net hetzelfde probleem als mij!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.