//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Ik ben nu bij stap 6/7: Open op de iPhone 4S of iPad 2 het icoontje (webclip) genaamd Absinthe of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #841  
Oud 23-01-12, 19:53
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
Ik ben nu bij stap 6/7:
  1. Open op de iPhone 4S of iPad 2 het icoontje (webclip) genaamd Absinthe of jailbreak.
  2. Als het goed is wordt er een zwart scherm weergegeven met daarop het GreenPois0n Absinthe logo. Wacht in dat geval totdat je toestel een reboot uitvoert
Als ik op het icoon druk dan krijg ik inderdaad een zwart scherm met daarop het groene logo. Hoelang moet ik wachten tot mijn toestel een reboot doet?



Hij staat nu al enige tijd op dat zwarte scherm met de tekst: Absinthe is now setting things up, please stand-by...


Hoelang duurde dat ongeveer bij jullie of gaat er iets mis bij de laatste stap?
Probeer dat trucje met VPN eens. In Instellingen -> Netwerk -> VPN aanzetten, je krijgt dan een foutmelding en je iPhone reboot
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 23-01-12, 19:56
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Probeer dat trucje met VPN eens. In Instellingen -> Netwerk -> VPN aanzetten, je krijgt dan een foutmelding en je iPhone reboot
Merci! Spannend nu, reboot loopt nu!

Probeerde de VPN schakelaar al aan te zetten maar deze ging steeds weer gelijk uit, maar via netwerk kon ik hem wel aanzetten!

Update: Cydia staat er op en start, volgens mij werkt het!

Bedankt allen!

Update 2: Dat alle bronnen leeg zijn van modmyi, saurik, thebigboss etc. heeft met de enorme drukte te maken?
  #843  
Oud 23-01-12, 22:18
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Net jb gedaan met absinthe. backup gemaakt, mezelf op alles voorbereid, maar het ging in 1 x goed!! In het verleden met mijn 3gs ging dat wel een anders. Cidea is nu de packages aan het laden. ben benieuwd of ik mijn oude tweaks kan terugvinden Feest cidea is klaar, i weet al wat ik de rest van vanavond aan het doen ben..

Ben zeer tevreden met de JB. Al zie ik dat een aantal tweaks niet meer werken, zoals "hide unlock slide". Deze werkt gewoon niet meer. Winterboard schakelt deze optie ook telkens zelf weer uit. Ook had ik even te maken met iconen die wit werden. Met SBSetting een respring gedaan, toen was dat na 2 x opgelost. verder zoals gezegd erg tevreden

Laatst gewijzigd door altee; 25-01-12 om 14:12.
  #844  
Oud 23-01-12, 23:56
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
Iemand die hier antwoord op heeft?
Je moet rekening mee houden ten eerste dat je zus dus niet iTunes gebruikt om haar apple apparaat te backuppen ..
Want ga jij dat ook doen, dan komen jullie beide gegevens gecombineerd by elkaar!!

Ten tweede is het een clean itunes dan moet jijhandmatig iTunes helemaal opnieuw instellen en van al je Contacten, Notes, Bladwijzers, Apps! Muziek, Fotos en Filmen een backup maken.

Als dit gelukt is, dan pas voer je Herstel uit en dan JB en dan zet je backup terug

Suc6
  #845  
Oud 23-01-12, 23:58
YSsin YSsin is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 59
Standaard

Ik geef toe dat het wat begint te kriebelen om toch te proberen jb'en met absinth. Zou ik het wagen of wachten op redsnow. Ik heb eeeeecht geen zin in miserie...
  #846  
Oud 24-01-12, 00:15
acewl acewl is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nederland Leiden
Berichten: 9
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Probeer dat trucje met VPN eens. In Instellingen -> Netwerk -> VPN aanzetten, je krijgt dan een foutmelding en je iPhone reboot
Hallo forum Vrienden,

Dit gebeurde bij mij bij het jailbreaken ook maar VPN aanzetten help bij mij niet.
Hij blijft in de zwart scherm staan absinthe is now setting things up please stand-bij
Weet iemand een andere oplossing ik hoor het wel.
Groetjes Willem
  #847  
Oud 24-01-12, 02:35
dutchstreetdog dutchstreetdog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Nou ik ben zo blij met me iPhone en nog blijer met me jailbreak, en dan vooral met het gemak waar het mee ging!
Daarom heb ik ook gelijk een iPad 2 64GB Wi-Fi 3G aangeschaft en ook met een druk op de knop bevrijd !
Ben helemaal happy gelukig feliz !

Laatst gewijzigd door dutchstreetdog; 24-01-12 om 02:45.
  #848  
Oud 24-01-12, 10:37
nongetjie nongetjie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 15
Standaard

Hij blijft bij de jailbreak van mijn iPad2 hangen op 'beginning jailbreak'. Gisteravond heb ik 'm na 3 uur uitgezet. Is er iets wat ik nog moet doen ofzo?

Passcode is er af, geen vpn. Reboot gedaan van iPad dus geen actieve apps e.d.
  #849  
Oud 24-01-12, 10:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je al naar 5.0.1 hersteld (zonder backup terug te zetten)?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #850  
Oud 24-01-12, 10:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Bekijk bericht
Zou ik het wagen of wachten op redsnow. Ik heb eeeeecht geen zin in miserie...
Op welke versie van Redsn0w wacht je dan

Als er al een een versie van Redsn0w zou komen met Absinthe gaat de manier van het injecteren van de exploits toch hetzelfde zijn als bij de originele Absinthe.
  #851  
Oud 24-01-12, 10:56
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb het volgende geprobeerd: iPad 2 hersteld, geen back up terug gezet, daarna geactiveerd en ten slotte Absinthe gedraaid. Volgens sommige werkt dit, maar bij mij niet. Hij blijft bij mij hangen op "this may take a while" (voor uren) of ik krijg soms na 3 minuten een foutmelding.
  #852  
Oud 24-01-12, 11:47
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Heb het idee dat sinds de jailbreak m'n batterij leeg zuigt. Was gister om 21.00 al leeg!
Normaliter staat die dan op 35/40%.
Ook kon die ineens geen Wi-Fi signaal meer vinden, opnieuw opstarten heeft dat probleem verholpen.
Meer mensen hier last van?
  #853  
Oud 24-01-12, 12:18
dutchstreetdog dutchstreetdog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Je moet die dingen gewoon op fabrieksinstellingen zetten, en configureren als nieuw, tenminste als de firmware 5.0 - 5.0.1 was.
Dan kan het volgens mij niet fout!
Die iPhone heb zelfs alle ouwe apps van me ouwe trouwe 3g teruggezet, dat was helemaal wonderbaarlijk, kreeg ik niet overgeswitchst voor die jailbreak
Maja ik ben maar een simpele ziel met meer geluk dan wijsheid!
P.S. Je kan je profiel op dit mooie forum niet mobiel aanpassen
  #854  
Oud 24-01-12, 12:36
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchstreetdog Bekijk bericht
Je moet die dingen gewoon op fabrieksinstellingen zetten, en configureren als nieuw, tenminste als de firmware 5.0 - 5.0.1 was.
Dat is restore en als nieuw activeren.
  #855  
Oud 24-01-12, 12:41
dutchstreetdog dutchstreetdog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Dat is restore en als nieuw activeren.
Ok. Ja nou je het zegt, dat had ik ook kunnen bedenken
Ik ben echt een mazzelaar, ik had copie teruggezet op me nieuwe 4s van me ouwe gejailbreakte 3g!
Ging ook allemaal prima, maar achteraf vraag ik me af of dat wel zo hoort, nou heb ik twee telefoons met dezelfde naam op een iTunes !
Het is een wonder dat de hele zooi nog niet op zwart is geslagen hahahahah
Maja geluk is echt met de domme schijnbaar hahahahah
  #856  
Oud 24-01-12, 12:58
YSsin YSsin is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 59
Standaard

Voor de Windows gebruikers: zijn er hier mensen die een succesvolle jb hebben kunnen uitvoeren op een 64bits Windows 7? Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven.... :s
  #857  
Oud 24-01-12, 13:04
Miki99Ronaldo Miki99Ronaldo is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 30
Standaard

Jailbreak is gelukt op m'n iPad 2 via Absinthe, maar (inderdaad) hoe krijg ik m'n foto's terug die ik uploade via m'n connected adapter (voor sd & usb stick)?
  #858  
Oud 24-01-12, 13:28
RickL RickL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 37
Standaard

Ik heb een probleem,
na het downloaden uit Cydia, moest ik zoals zo vaak respringen. Maar daar komt ie niet meer uit. hij blijft dat kleine draaiende rondje geven. ook als ik hem uitzet en weer aan krijg ik weer dat rondje, ik denk dat ik wel gewoon hele telefoon kan herstellen, maar weet iemand een andere manier?

P.S. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet nog eens gebeurd, want ik deed niets verkeerd. Ik had gewoon een Cydia app gedownload uit de vetrouwde bigboss repo... Het enige andere dan normaal, was dat ik muziek aan het luisteren was toen ik de respring deed, maar daar kan het niet aan liggen..
  #859  
Oud 24-01-12, 13:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Bekijk bericht
Voor de Windows gebruikers: zijn er hier mensen die een succesvolle jb hebben kunnen uitvoeren op een 64bits Windows 7? Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven.... :s
Dat ging hier goed, met de CLI cinject.
  #860  
Oud 24-01-12, 13:29
nongetjie nongetjie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Heb je al naar 5.0.1 hersteld (zonder backup terug te zetten)?
Nu wel, helaas zelfde verhaal. Nog meer mensen hier last van?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 12:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Bekijk bericht
Voor de Windows gebruikers: zijn er hier mensen die een succesvolle jb hebben kunnen uitvoeren op een 64bits Windows 7? Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven.... :s
Heb ik ook, en mij is het dus nog niet gelukt. Tips zijn welkom.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 1343 25-05-12 17:01
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 16:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 16:50
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.