//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dutchstreetdog Ok. Ja nou je het zegt, dat had ik ook kunnen bedenken Ik ben echt een mazzelaar, ik had copie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #861  
Oud 24-01-12, 13:37
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchstreetdog Bekijk bericht
Ok. Ja nou je het zegt, dat had ik ook kunnen bedenken
Ik ben echt een mazzelaar, ik had copie teruggezet op me nieuwe 4s van me ouwe gejailbreakte 3g!
Ging ook allemaal prima, maar achteraf vraag ik me af of dat wel zo hoort, nou heb ik twee telefoons met dezelfde naam op een iTunes !
Het is een wonder dat de hele zooi nog niet op zwart is geslagen hahahahah
Maja geluk is echt met de domme schijnbaar hahahahah
Wanneer jij in iTunes op jouw iphone klikt, wederom rechts klikken, kun jij de 2 iphones ieder een andere naam geven. Bv iphone 3 en iphone 4
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 24-01-12, 13:41
Jack Gasoline Jack Gasoline is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Hey,

Ik heb Absynthe 0.3 voor Windows gedownload om m'n iPad 2 te jb-en maar als ik die run op Win 7 64 bits krijg ik de melding dat ik 'm moet runnen als Administrator, zelfs als ik 'm "Run as Administrator"... Ben ik de enige of heeft iemand anders dit ook gehad en een oplossing? (heel hard roepen 'maar ik run 'm al als administrator!' hielp niet)

Dank alvast!
  #863  
Oud 24-01-12, 13:41
RickL RickL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 37
Standaard

Heeft iemand nog antwoord op mijn post (#858)
  #864  
Oud 24-01-12, 13:52
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Bekijk bericht
Voor de Windows gebruikers: zijn er hier mensen die een succesvolle jb hebben kunnen uitvoeren op een 64bits Windows 7? Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven.... :s
JB uitgevoerd op Win7 x64 en geen enkel probleem, wel als administrator uitgevoerd.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #865  
Oud 24-01-12, 13:53
Jack Gasoline Jack Gasoline is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
JB uitgevoerd op Win7 x64 en geen enkel probleem, wel als administrator uitgevoerd.
Maar het kan dus inderdaad ook problemen geven... (zie hierboven)
  #866  
Oud 24-01-12, 13:55
aboesoumaya aboesoumaya is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

het is mij gelukt om de jailbreak uit te voeren. Eerder lukte het niet en bleef ik hangen bij het greenpoison icoontje. Toen heb ik een herstel uitgevoerd naar fabrieksinstellingen en ging het gelijk goed.
Echter heb ik vandaag het volgend probleem: als ik bel zie ik niets meer van de functies van bellen, zoals luidspreker, cijfers enz. Ook als ik wil ophangen lukt dit niet en moet ik het toestel resetten om het gesprek te eindigen.
Iemand hier ervaring mee.
  #867  
Oud 24-01-12, 14:21
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

JB uitgevoerd op windows 7 64bit, enkel backup gemaakt geen reset naar fabrieksinstellingen en binnen de 5min was alles running
  #868  
Oud 24-01-12, 14:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickL Bekijk bericht
Heeft iemand nog antwoord op mijn post (#858)
Even een harde reset proberen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #869  
Oud 24-01-12, 14:29
nongetjie nongetjie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nongetjie Bekijk bericht
Nu wel, helaas zelfde verhaal. Nog meer mensen hier last van?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 12:30 ----------



Heb ik ook, en mij is het dus nog niet gelukt. Tips zijn welkom.
Gelukt, 'Run as administrator' deed het hem
  #870  
Oud 24-01-12, 14:39
RickL RickL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Even een harde reset proberen.
Ja, ik ben nu aan het herstellen met itunes.
Hoe kan ik dit voorkomen volgende keer?
En ik kan mijn SHSHBlobs niet opslaan met tinyumbrella omdat deze mijn iphone niet 'ziet'. En over een tijdje als 5.1 uit is kan ik dus niet meer herstellen naar 5.0.1 als het nodig is...
Weet iemand hoe ik mijn SHSHblobs toch kan opslaan om naar 5.0.1 te hertellen als het nog een keer gebeurd?
  #871  
Oud 24-01-12, 14:43
YSsin YSsin is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 59
Standaard

Ik ga me er toch aan wagen! Nog even een vraagje, moet je Wi-Fi aan laten staan tijdens de jb? Als je op het app-icoontje van absinthe drukt maakt het toch verbinding met die site om de jb te voltooien dat ik...? Of maakt dat niet uit dan...? :s
  #872  
Oud 24-01-12, 14:43
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Bij mij blijft de knop "Jailbreak" grijs, wat doe ik fout?
  #873  
Oud 24-01-12, 14:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickL Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik mijn SHSHblobs toch kan opslaan om naar 5.0.1 te hertellen als het nog een keer gebeurd?
Daar heb je pas iets aan als ze het nonce bit probleem oplossen...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #874  
Oud 24-01-12, 14:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickL Bekijk bericht
Ja, ik ben nu aan het herstellen met itunes.
Hoe kan ik dit voorkomen volgende keer?
En ik kan mijn SHSHBlobs niet opslaan met tinyumbrella omdat deze mijn iphone niet 'ziet'. En over een tijdje als 5.1 uit is kan ik dus niet meer herstellen naar 5.0.1 als het nodig is...
Weet iemand hoe ik mijn SHSHblobs toch kan opslaan om naar 5.0.1 te hertellen als het nog een keer gebeurd?
Het kan soms mis gaan. Doe je iets aan.
Wanneer 5.1 uit is kun je niet meer herstellen naar 5.0.1. Ook niet met TU en je SHSHs.
  #875  
Oud 24-01-12, 15:02
RickL RickL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Het kan soms mis gaan. Doe je iets aan.
Wanneer 5.1 uit is kun je niet meer herstellen naar 5.0.1. Ook niet met TU en je SHSHs.
Waar zijn die blobs dán voor?
En als mijn iphone dan weer crashed kan ik niet meer jailbreaken tot er een JB is voor 5.1 dan?
Er is toch wel een manier om naar 5.0.1 te herstellen, zoals pwnd DFU van ireb r5?
  #876  
Oud 24-01-12, 15:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickL Bekijk bericht
Waar zijn die blobs dán voor?
En als mijn iphone dan weer crashed kan ik niet meer jailbreaken tot er een JB is voor 5.1 dan?
Er is toch wel een manier om naar 5.0.1 te herstellen, zoals pwnd DFU van ireb r5?
Tot er een oplossing is voor het 'nonce' bit kan dat niet.
  #877  
Oud 24-01-12, 15:12
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YSsin Bekijk bericht
Ik ga me er toch aan wagen! Nog even een vraagje, moet je Wi-Fi aan laten staan tijdens de jb? Als je op het app-icoontje van absinthe drukt maakt het toch verbinding met die site om de jb te voltooien dat ik...? Of maakt dat niet uit dan...? :s
bij mij stonden zowel Wi-Fi als 3G aan dus leg het aan dan ben je zeker
  #878  
Oud 24-01-12, 15:19
allden allden is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baarts Bekijk bericht
Ok bij mij werkt het nog steeds niet.
Als ik absinthe start herkent die mijn 4s, ik klik op jailbreak en dan blijft die hangen op 10%.


Ik heb echt een uur gewacht ofzo, nog steeds niks. Forceer stop en start absynthe opnieuw.

Look's like you tried to jailbreak but it failed, we try to fix it now

Het is dan binnen 5 sec 'gefixed' en doet verder niks.
Nu kan ik absinthe gewoon stoppen (niet forceer) en start hem opnieuw op. Begint weer met jailbreaken en blijft wederom hangen op 10%

De optie via terminal werkte ook niet, daar kon die de directory niet vinden ofzo..

iemand een idee?
Zelfde probleem! Hij blijft hangen op 10% en daarna geeft mijn pc de melding: absinthe.exe werkt niet meer. Kan dan alleen nog op programma afsluiten drukken. Iemand een oplossing?
  #879  
Oud 24-01-12, 15:20
YSsin YSsin is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 59
Standaard

Net een eerste keer geprobeerd met absinthe, ging redelijk snel, na 5minuten vanzelf gereboot en absinthe-app stond op mn laatste homescreen. Absinthe gerund, kreeg en zwart scherm te zien met het absinthe-logo, daarna vanzelf gereboot zonder error, maar dan stond de absinthe app er nog altijd op. Dan heb ik de absinthe app nogmaals gerund, bleef op het zwart scherm staan, niets gebeurd. Dan absinthe even afgesloten, VPN aangezet, kreeg de error te zien die ik zou moeten zien, maar normaal zou je iphone dan een minuutje later moeten rebooten, is bij mij niet gebeurd.
Kheb zelf een paar keer gereboot, vpn aangezeten, absinthe-app gerund, zonder resultaat...
Dus nu is mn filmrol weg en vpn staat bij instellingen en da absinthe app staat er nog altijd.
Wat nu? Kan ik dit zo oplossen vanop mn iphone of moet ik nogmaals jb'en op de pc via absinthe? Zo ja, moet ik dan eerst herstellen/reservekopie erop zetten, of kan ik direct mn iphone nogmaals jb'en zoals hij nu is?
Bedankt alvast

UPDATE:

iPhone hersteld naar fabrieksinstellingen, en nu een 2de keer geprobeerd te jb'en en blijkbaar cydia staat erop, lijkt te te werken, kga strax is testen door sbsettings te installeren.
Momenteel reservekopie aan het terugzetten, allemaal fantastisch, alleen één ding dat ik een beetje raar vind: zowel cydia als de absinthe app staan erop en in intsellingen staan vpn daar nog altijd op de eerste pagina, is dit normaal? Na het terugzetten van de reservekopie een rebooten en zien op die zaken dan verdwijnen, of anders gewoon zelf verwijderen zeker...?

Dank aan chronic dev team, pod2g, the dream team, chapeau, keep u the good work!

Laatst gewijzigd door YSsin; 24-01-12 om 16:09.
  #880  
Oud 24-01-12, 17:22
michaelnmgn michaelnmgn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Mijn jailbreak loopt de hele tijd vast nadat mijn iphone gereboot heeft. Kan dat komen door de firmware 9A406?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 1343 25-05-12 17:01
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 16:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 16:50
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.