//

krijg ipod niet meer hersteld

krijg ipod niet meer hersteld discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. ik heb een gejailbreakte ipod touch 2e gen. liggen. Deze heeft iemand gejailbreakt en dar proberen software te updaten en toen ging t ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 18:00
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard krijg ipod niet meer hersteld

Hallo allemaal. ik heb een gejailbreakte ipod touch 2e gen. liggen. Deze heeft iemand gejailbreakt en dar proberen software te updaten en toen ging t mis. Het apparaat blijft in de recovery/DFU modus hangen. ik heb ook geprobeerd een oudere Firmware er op te zetten.....zelfde verhaal.
uiteraard tiny umbrella geprobeerd, ook nix. en uiteraard hier op t forum gezocht, maar alle dingen die er voorgestel worden door andere gebruikers helpen helaas niets.
heeft iemand misschien een goeie tip voor me?
__________________
Ergernis is een keuze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 19:27
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Herstellen in iTunes? Heb geen idee of je dan nog kunt jailbreaken. Zoek ik zo op.

---edit---
Je kunt daarna opnieuw jailbreaken met Greenpois0n.
__________________
Met de vriendelijke groeten van Scandax
Twitter: @TheEijk
  #3  
Oud 23-01-12, 11:52
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Hoi Scandax.
Dank voor je reactie maar dat is juist t probleem. Herstellen in iTunes gaat dus niet.
Ik ga akkoord met "terug naar fabrieksinstellingen" in iTunes
Hij gaatsoftware downloaden
Scherm iPod wordt even wit, dan zwart, dan Apple logo. Allesvolgens plan tot zover.
Tot het moment dat je onder je Apple logo die statusbalk zou moeten zien dat het device software aan t laden is. Dat gaat scherm op zwart, foutmelding 40 op mijn desktop in iTunes en op de iPod gewoon weer het wereldbolletje en stekkertje wat betekent dat ie vraag om m aan iTunes te koppelen.
En dus zo ook terug naar oudere Firmware mislukt. Hij blijft terug in de dfu komen
Met Tiny umbrella krijg ik m er niet uit
Zelfs nog getracht om de juiste versie van greenpoison er nog eens overheen te jagen maar dat loopt halverwege vast. Ik denk omdat ook greenpoison geen Firmware ziet om te jailbreaken.

Laatst gewijzigd door dat.rooie.ventje; 23-01-12 om 12:15.
  #4  
Oud 23-01-12, 14:00
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Als je de home knop en de aan/uit knop 30 sec. inhoud, gaat je opod weer "normaal" doen, meen ik ergens gelezen te hebben. Heb nu niet erg verl tijd je verder te helpen ivm huiswerk, zal straks nog eens kijken of het je is gelukt.
  #5  
Oud 23-01-12, 14:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik neem aan dat je deze oplossingen geprobeerd hebt: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 23-01-12, 18:37
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scandax Bekijk bericht
Als je de home knop en de aan/uit knop 30 sec. inhoud, gaat je opod weer "normaal" doen, meen ik ergens gelezen te hebben. Heb nu niet erg verl tijd je verder te helpen ivm huiswerk, zal straks nog eens kijken of het je is gelukt.
Helaas heeft dat niet geholpen. Heb t geprobeerd met en zonder dat de iPod geconnect was aan iTunes
  #7  
Oud 23-01-12, 18:53
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Ok, dus even voor de duidelijkheid: je ipod blijft hangen in DFU mode?

---edit---
Helpt dit misschien?: How to fix your ipod touch 2g stuck in recovery mode! - YouTube
  #8  
Oud 23-01-12, 19:06
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

@wouter. Inderdaad gelezen. Mijn beveiligingssoftware is in orde? Voor de zekerheid zelfs er helemaal afgehaald. Maar met mijn iPad 2 en iPhone 4S had ik helemaal geen problemen toen ik ze nog aan de pc moest hangen om de updaten dus ik achtte de kans al klein dat het daar aan lag

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 19:09 ----------

Wat me wel opvalt is dat als ik m wil retoren naar bijv. 4.0 ik een foutcode 28 krijg ipv 40, maar dat heeft volgens mij meer te maken met de firmware versie dan met de iPod

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 20:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scandax Bekijk bericht
Ok, dus even voor de duidelijkheid: je ipod blijft hangen in DFU mode?

---edit---
Helpt dit misschien?: How to fix your ipod touch 2g stuck in recovery mode! - YouTube
Hij blijft idd in de DFU laten staan. 20 sec. op power/sleep helpt niet. Tiny Umbrella krijgt m er ook niet uitgekickt.
Ik ga kijken naar je link.
Dank voor je reactie
  #9  
Oud 23-01-12, 22:42
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Die video zag er erg hoopvol uit, maar zelfs met een keer of drie proberen bleef hetzelfde gebeuren. ook wat andere video's bekeken en toen stopte mijn Ipad er mee. geen idee waarom maar daar ga ik me eerst even op concentreren.
mocht iemand nog een briljant idee hebben, bring it on!
wel al superdank voor de afgelopen reacties
  #10  
Oud 24-01-12, 08:16
Scandax's schermafbeelding
Scandax Scandax is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 53
Standaard

Misschien helpt dit: iPhone Goes Into Recovery Mode After Update (Windows) | Technipages
Ik kom eigenlijk weinig anderen tegen die hetzelfde probleem hebben.
Ik blijf nog even zoeken

---edit---
Andere mogelijke oplossing : Get out of Recovery Mode in iPhone, iPad, iPod Touh, Exit Recovery Mode | unlocker.ws

Vind het wel een beetje raar eigenlijk. Weet je nog welke iOS versie eerst op je ipod stond / staat?
Reageren

Labels
dfu mode, ipod, recovery, restoreprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) iphonedennis iPhone algemeen 82 17-11-11 20:47
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 21:26
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) Efron Jailbreak 8 16-10-10 02:35
iPod touch 3g kan niet naar firmware 4.0 worden hersteld/bijgewerkt Guest-20140609160419 iPhone algemeen 0 22-08-10 10:57
iphone hersteld door winkel, kan niet meer in applestore gametje iPhone Apps 1 27-12-08 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.