iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone jailbreak eraf halen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/110521-iphone-jailbreak-eraf-halen.html)

Jamalietjuh 23-01-12 22:08

iPhone jailbreak eraf halen
 
Hallo allemaal,

Ik weet dat hier meerdere forums over zijn maar toch nog niet mijn antwoord gevonden.

Ik heb een probleem: heb een jailbreak die me niet meer bevalt, wil die dus erg graag en zo spoedig mogelijk af!!
Nu zijn er vast weer mensen die zeggen "moet je itunes opstarten en dan herstellen".
Bij mij lukt dit niet!
ik krijg eerst foutcode 21 en nu foutcode 1600 en mijn iPhone staat op het apple logo met 'n usb kabel.
tot 10 minuten geleden. me iphone starte gewoon weer normaal op. maar de jailbreak staat er nog op!

Willen jullie me a.u.b helpen, Ik wil me iPhone geen 10 dagen weer kwijt zijn!
Weten jullie een goede oplossing?

Groet Jamal:(

Jamalietjuh 16-02-12 12:27

niemand?
Echt niemand?

Guest-20180925190238 16-02-12 12:30

Jazeker, de zoekfunctie van het forum gebruiken en zoeken op "itunes fout 21" en "itunes fout 1600".

Succes verder :)

quest1 17-02-12 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 771601)
Jazeker, de zoekfunctie van het forum gebruiken en zoeken op "itunes fout 21" en "itunes fout 1600".

Succes verder :)

Ik heb nu wel geen problemen, maar ik vind dat de zoekfunctie ook niet alles is. Kan men niet gewoon een soort van handleiding en lijst samenstellen op dit jailbreak subforum met de meest voorkomende problemen en oplossingen als het mis gaat? Lijkt mij veel interessanter/handiger dan de zoekfunctie, en er zullen ook veel minder dezelfde vragen worden gesteld indien er problemen zijn met het jailbreaken, unjailbreaken, foutcodes,...


TIP1: EENS je een jailbreak hebt uitgevoerd op uw iOS device(iPhone, iPod, iPad), zal dat ALTIJD de gevolgen met zich mee dragen, en zal men NOOIT meer 100% een volledige fabrieksinstelling hebben als men terug naar het origineel wil keren (ook al zal dit zo lijken).

Guest-20180925190238 17-02-12 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quest1 (Bericht 771828)
Kan men niet gewoon een soort van handleiding en lijst samenstellen op dit jailbreak subforum met de meest voorkomende problemen en oplossingen als het mis gaat? Lijkt mij veel interessanter/handiger dan de zoekfunctie, en er zullen ook veel minder dezelfde vragen worden gesteld indien er problemen zijn met het jailbreaken, unjailbreaken, foutcodes,...

Wie is "men"? Wie gaat al die die handleidingen voor alle mogelijke en onmogelijke fouten die met een jailbreak kunnen optreden maken, publiceren en bijhouden?

Er zijn al WiKi's die zeer goede basisinformatie verstrekken en de meeste fouten zijn al besproken in de relevante topics.

De zoekfunctie werkt wel zeer goed, maar het lijkt mij dat sommige gebruikers de voorkeur geven aan een "persoonlijk advies" ipv. van deze functie te gebruiken.

Jamalietjuh 17-02-12 14:02

hoi,
het is gelukt heb het op een andere pc geprobeerd en lukte meteen!!

Groet Jamal

WDS001 17-02-12 14:21

Mooi dat het opgelost is! Omdat dit probleem al meerdere keren aan bod is gekomen kan dit topic dicht.

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.