//

iPhone jailbreak eraf halen

iPhone jailbreak eraf halen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik weet dat hier meerdere forums over zijn maar toch nog niet mijn antwoord gevonden. Ik heb een probleem: heb een jailbreak die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-12, 21:08
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Unhappy iPhone jailbreak eraf halen

Hallo allemaal,

Ik weet dat hier meerdere forums over zijn maar toch nog niet mijn antwoord gevonden.

Ik heb een probleem: heb een jailbreak die me niet meer bevalt, wil die dus erg graag en zo spoedig mogelijk af!!
Nu zijn er vast weer mensen die zeggen "moet je itunes opstarten en dan herstellen".
Bij mij lukt dit niet!
ik krijg eerst foutcode 21 en nu foutcode 1600 en mijn iPhone staat op het apple logo met 'n usb kabel.
tot 10 minuten geleden. me iphone starte gewoon weer normaal op. maar de jailbreak staat er nog op!

Willen jullie me a.u.b helpen, Ik wil me iPhone geen 10 dagen weer kwijt zijn!
Weten jullie een goede oplossing?

Groet Jamal
__________________
Al stuurt een Blackberry een gouden ping, Het is en blijft een lelijk ding..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-12, 11:27
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

niemand?
Echt niemand?
  #3  
Oud 16-02-12, 11:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Jazeker, de zoekfunctie van het forum gebruiken en zoeken op "itunes fout 21" en "itunes fout 1600".

Succes verder
  #4  
Oud 16-02-12, 23:48
quest1 quest1 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gent(B)
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jazeker, de zoekfunctie van het forum gebruiken en zoeken op "itunes fout 21" en "itunes fout 1600".

Succes verder
Ik heb nu wel geen problemen, maar ik vind dat de zoekfunctie ook niet alles is. Kan men niet gewoon een soort van handleiding en lijst samenstellen op dit jailbreak subforum met de meest voorkomende problemen en oplossingen als het mis gaat? Lijkt mij veel interessanter/handiger dan de zoekfunctie, en er zullen ook veel minder dezelfde vragen worden gesteld indien er problemen zijn met het jailbreaken, unjailbreaken, foutcodes,...


TIP1: EENS je een jailbreak hebt uitgevoerd op uw iOS device(iPhone, iPod, iPad), zal dat ALTIJD de gevolgen met zich mee dragen, en zal men NOOIT meer 100% een volledige fabrieksinstelling hebben als men terug naar het origineel wil keren (ook al zal dit zo lijken).

Laatst gewijzigd door quest1; 17-02-12 om 03:57.
  #5  
Oud 17-02-12, 09:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quest1 Bekijk bericht
Kan men niet gewoon een soort van handleiding en lijst samenstellen op dit jailbreak subforum met de meest voorkomende problemen en oplossingen als het mis gaat? Lijkt mij veel interessanter/handiger dan de zoekfunctie, en er zullen ook veel minder dezelfde vragen worden gesteld indien er problemen zijn met het jailbreaken, unjailbreaken, foutcodes,...
Wie is "men"? Wie gaat al die die handleidingen voor alle mogelijke en onmogelijke fouten die met een jailbreak kunnen optreden maken, publiceren en bijhouden?

Er zijn al WiKi's die zeer goede basisinformatie verstrekken en de meeste fouten zijn al besproken in de relevante topics.

De zoekfunctie werkt wel zeer goed, maar het lijkt mij dat sommige gebruikers de voorkeur geven aan een "persoonlijk advies" ipv. van deze functie te gebruiken.
  #6  
Oud 17-02-12, 13:02
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

hoi,
het is gelukt heb het op een andere pc geprobeerd en lukte meteen!!

Groet Jamal
  #7  
Oud 17-02-12, 13:21
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Mooi dat het opgelost is! Omdat dit probleem al meerdere keren aan bod is gekomen kan dit topic dicht.

~Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Schermkapot > Foto's eraf halen? doominl Muziek, foto & video 2 03-01-12 10:44
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. Frans65 Jailbreak 1 03-09-10 17:23
iPhone: Jailbreak eraf halen? ericvanwenkop Jailbreak 5 16-04-09 11:49
Muziek: oude podcasts eraf halen van iphone dariootje Muziek, foto & video 4 25-02-09 16:39
Screenprotector eraf halen? BadSide iPhone accessoires en onderdelen 5 02-05-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.