wil tijdens jailbreaken niet in DFU modus blijven discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik wil graag mijn iPod Touch 4G op IOS 5.0.1 jailbreaken. Maar ik loop tegen een probleem aan. Ik start de nieuwste Redsnow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch wil tijdens jailbreaken niet in DFU modus blijven
Beste allemaal,
Ik wil graag mijn iPod Touch 4G op IOS 5.0.1 jailbreaken. Maar ik loop tegen een probleem aan. Ik start de nieuwste Redsnow op en zet mijn iPod uit voordat ik ga beginnen met jailbreaken. Ik kom dan in het scherm hoe je iPod in DFU modus kan zetten. Dit gaat ook goed want Redsnow erkent mijn iPod in DFU modus maar als ik bij de stap kom van 'waiting op reboot' dan gaat mijn iPod gewoon weer aan. Ik zie het Apple logo verschijnen en gaat gewoon weer aan. Redsnow doet vervolgens helemaal niks meer en blijft op de stap 'waiting op reboot' staan. Ik gebruik Windows 7 en start Redsnow op in administrator modus. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? Laatst gewijzigd door mark61; 30-01-12 om 21:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde
Ik heb precies hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Ik had gister exact hetzelfde met de iPhone van mijn buurman. Bij mij ging alles goed een aantal weken geleden maar bij hem is het drama. Snap er niks van. Iemand hier, die misschien weet waar het aan kan liggen??
|
|
|||
|
|||
zetten jullie jullie device wel uit alvorens het jailbreaken? overloop alle stappen goed en probeer opnieuw! mvg davy
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb je de juiste firmware? de 5.0.1? en de nieuwste redsn0w?
instellingen-->algemeen--> info--> versie succes! |
|
||||
|
||||
Ik had het ook, maar na enkele keren proberen ging het wel.
|
|
|||
|
|||
Staat iTunes wel uit? Probeer het anders nog eens na een paar keer zal het heus wel lukken.
|
Labels |
dfu mode, ipod, jailbreak, redsnow, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg. | mathijs666 | iTunes | 0 | 12-10-11 16:34 |
iPod touch: Ipod Touch 4G gaat niet op DFU | Selim | Jailbreak | 5 | 06-06-11 18:36 |
iPod touch Dfu mode wordt niet gevonden | psvpas | iPhone algemeen | 5 | 09-05-11 23:11 |
iPod touch: Ìpod touch 3G wil niet jailbreaken! | ikbennietzoslim | Jailbreak | 3 | 10-12-10 19:01 |
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet | sensen61 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 18:56 |
|
|