iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Siri proxy kopen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/111192-siri-proxy-kopen.html)

nielsds 01-02-12 12:50

Siri proxy kopen
 
Ik heb een iphone 4 met jb en zou graag siri willen gebruiken, al moet ik ervoor betalen !!

Wanneer ik een proxy "huur", is dat meteen genoeg om het werkende te krijgen ?

Zo ja, waar kan ik deze best huren ?

Gr

yuuupedwin 01-02-12 16:10

uhelios is 15 dollar lifetime maar store is nu dicht, servers unstabiel op het moment maar gelukkig gaan ze de servers verandere naar google api, zelfde siri alleen geen onstabiliteit meer

Wally© 01-02-12 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin (Bericht 767524)
uhelios is 15 dollar lifetime maar store is nu dicht, servers unstabiel op het moment maar gelukkig gaan ze de servers verandere naar google api, zelfde siri alleen geen onstabiliteit meer

Aaaaah...zijt gij da op hun forum..?

Heb ook een slot op hun servers...en 't is echt abominabel...to say the least...

Zoals ik zei in een van mijn posts daar...Ik krijg meer uit een lijk dan uit hun servers...

Schakelen nu over naar google API...zeggen ze...

3 x 1 minuut connectie in meer dan een week is nu niet bepaald een goeie service...

Aan de poster...

Denk eraan dat de meesten ook afhankelijk zijn van 4S keys die dagelijks moeten ververst worden...en niet iedereen is bereid deze zomaar af te staan...Zelfs met de belofte van een gratis slot...

Mijn gedacht...:D

yuuupedwin 01-02-12 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 767528)
Aaaaah...zijt gij da op hun forum..?

Heb ook een slot op hun servers...en 't is echt abominabel...to say the least...

Zoals ik zei in een van mijn posts daar...Ik krijg meer uit een lijk dan uit hun servers...

Schakelen nu over naar google API...zeggen ze...

3 x 1 minuut connectie in meer dan een week is nu niet bepaald een goeie service...

Aan de poster...

Denk eraan dat de meesten ook afhankelijk zijn van 4S keys die dagelijks moeten ververst worden...en niet iedereen is bereid deze zomaar af te staan...Zelfs met de belofte van een gratis slot...

Mijn gedacht...:D

hahah ja dat ben ik maar bij mij werkt hij weer perfect nu, zit op meteor geloof ik

Bomans 01-02-12 16:31

Heb daar ook een plekje en ook bij ihacksrepo.

Die laatste "draait als een tiet"
Die van uHelios gebruik ik even niet, wacht wel op de Google APi en test er dan wat mee.

Wally© 01-02-12 16:45

Meteor is dead here...

Citaat:

Die laatste "draait als een tiet"
Lekker...

Die van mij als een hang...tiet...

Mijn gedacht...:d

Bomans 01-02-12 19:10

Die herhalingen van de kampioenen zijn ook blijven hangen zeker ...

Lodewijk69 01-02-12 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 767533)
Heb daar ook een plekje en ook bij ihacksrepo.

Die laatste "draait als een tiet"
Die van uHelios gebruik ik even niet, wacht wel op de Google APi en test er dan wat mee.

Wat is iHacksrepo precies?

marcelsound 02-02-12 05:37

zit ook op uhelios, werkt meer niet dan wel, eigenlijk gewoon $15 weggegooid maar goed, dan moet ik maar een 4s kopen!!

iPadder 04-02-12 21:26

Ik las er wat over op applespot. zie: iModZone Downloads biedt toegang tot Siri Proxy - AppleSpot

Ik heb dan ook direct Siri geïnstalleerd op mijn iPad 2 en een siriproxy gekocht :) werkt echt geweldig! kan gewoon via paypal dus binnen een minuut betaald

Lodewijk69 05-02-12 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPadder (Bericht 768548)
Ik las er wat over op applespot. zie: iModZone Downloads biedt toegang tot Siri Proxy - AppleSpot

Ik heb dan ook direct Siri geïnstalleerd op mijn iPad 2 en een siriproxy gekocht :) werkt echt geweldig! kan gewoon via paypal dus binnen een minuut betaald

Hmmmm...ik zie geen paypal mogelijkheid?

Wally© 05-02-12 23:12

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin (Bericht 767524)
uhelios is 15 dollar lifetime maar store is nu dicht, servers unstabiel op het moment maar gelukkig gaan ze de servers verandere naar google api, zelfde siri alleen geen onstabiliteit meer

De google-api werkt !!!

Tot mijn grote verbazing...

iPadder 05-02-12 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 (Bericht 768679)
Hmmmm...ik zie geen paypal mogelijkheid?

Oh nee dat klopt, ik heb een vriend het laten betalen via zijn creditcard en het bedrag dan gewoon naar hem overgemaakt via PayPal. ikzelf heb geen creditcard namelijk

marcelsound 05-02-12 23:56

google api werkt hier ook, alleen is siri een stuk stommer geworden,
vraag maar eens 'what's thé best phone?' vervolgens 'what's thé best mobile phone?'

qua snelheid, top, qua prestaties veel minder dan de echte siri

Wally© 06-02-12 00:01

1 Bijlage(n)
Nou...

De meid weet best wel van wanten...:P

Mijn gedacht...:d

HA !!!

marcelsound 06-02-12 00:11

Jij zit op een SLIRI server denk ik, HAHA, maar die van mij begrijpt het niet (m'n iphone bedoel ik)

Wally© 06-02-12 00:18

Logisch...

Het is custom reply op een custom question...

MyAssistant van bigboss...

Maar komt wel op de uHelios server...:P

David is er mee bezig...:d

marcelsound 06-02-12 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 768838)
Logisch...

Het is custom reply op een custom question...

MyAssistant van bigboss...

Maar komt wel op de uHelios server...:P

David is er mee bezig...:d


En waar kan ik die vinden??

Wally© 06-02-12 00:38

Zit nog in beta...

Enkel een lucky few hebben toegang...

Sorry...heb de heren beloofd om deze info met niemand te delen...

marcelsound 06-02-12 00:46

oké

P.S. is er een andere mogelijkheid om siri zelf antwoorden of handelingen te leren? ik wil graag mijn dreambox bedienen via siri, daar is wel een gewone app voor maar wil dus de app eventueel bedienen via SIRI


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.