//

Ipod wil niet Jailbreaken

Ipod wil niet Jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat op de vorige topic van mark61 niet gereageerd is probeer ik het nog een keer. Ik heb hetzelfde probleem. Beste allemaal, Ik wil graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-12, 17:35
madebyjor madebyjor is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Exclamation Ipod wil niet Jailbreaken

Omdat op de vorige topic van mark61 niet gereageerd is probeer ik het nog een keer. Ik heb hetzelfde probleem.


Beste allemaal,

Ik wil graag mijn iPod Touch 4G op IOS 5.0.1 jailbreaken. Maar ik loop tegen een probleem aan.

Ik start de nieuwste Redsnow op en zet mijn iPod uit voordat ik ga beginnen met jailbreaken. Ik kom dan in het scherm hoe je iPod in DFU modus kan zetten. Dit gaat ook goed want Redsnow erkent mijn iPod in DFU modus maar als ik bij de stap kom van 'waiting op reboot' dan gaat mijn iPod gewoon weer aan. Ik zie het Apple logo verschijnen en gaat gewoon weer aan.
Redsnow doet vervolgens helemaal niks meer en blijft op de stap 'waiting op reboot' staan.

Ik gebruik Windows 7 en start Redsnow op in administrator modus.

Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-12, 17:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madebyjor Bekijk bericht
Omdat op de vorige topic van mark61 niet gereageerd is probeer ik het nog een keer. Ik heb hetzelfde probleem.
Bewuste "dubbel"post dus. Dat helpt niet (1 topic is genoeg).

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G 05.15.04 wil niet jailbreaken met Redsnow Feetje Jailbreak 3 12-06-11 21:44
iPod touch: Ìpod touch 3G wil niet jailbreaken! ikbennietzoslim Jailbreak 3 10-12-10 19:01
iPhone: Iphone 3g 3.1.3 wil maar niet jailbreaken abadii Jailbreak 7 25-11-10 18:10
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet biggy25 Jailbreak 73 15-08-09 20:33
wil niet jailbreaken biggy25 Archief 1 10-08-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.