Na sam te hebben gebruikt slechter ontvangst discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Nadat ik mijn telefoon heb geunlocked met SAM is mijn bereik slechter geworden. Zo had ik bijv. bij mijn school 4 streepjes en nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na sam te hebben gebruikt slechter ontvangst
Goedemorgen,
Nadat ik mijn telefoon heb geunlocked met SAM is mijn bereik slechter geworden. Zo had ik bijv. bij mijn school 4 streepjes en nu nog maar 1. Ook valt vaak mijn bereik opeens weg en zit ik een paar seconde zonder bereik. Weet iemand waardoor dit komt? Ik heb een iPhone 4 32gb Sfr locked Gebruik een sim die ik hier niet mag noemen en er zit een vodafone kaartje in. Zit op 5.0.1 gejailbreakt kan iemand mij helpen weer normaal ontvangst te krijgen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bereik, iphone 4, sam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 speaker, beter of slechter dan de 3g(s) ? | Tunix | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 12:39 |
KPN Steeds Slechter | BartG | KPN | 1 | 03-05-10 10:23 |
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst | dennis00 | iPhone Navigatie | 4 | 06-10-09 02:17 |
bijwerken slechter dan installeren? | martijnhardenberg | iPhone algemeen | 0 | 08-09-08 21:37 |
iphone 2g slechter dan 3g? | laura87 | iPhone algemeen | 9 | 05-09-08 01:12 |
|
|