iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Telefoon gaat niet over! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/11183-telefoon-gaat-niet-over.html)

Roellie 14-04-08 00:28

Telefoon gaat niet over!
 
Ik heb sinds 2 dagen mijn Iphone en heb een en al problemen.
Eerst werkte mijn installer niet (godzijdank weer aan de praat gekregen) maar nu gaat soms mijn telefoon niet over als ik ik hem op de "slaapstand" heb staan en ik gebeld wordt... dat wil zeggen dat mijn mijn ringtone niet aan gaat als ik gebeld wordt en hij trilt ook niet als ik hem op trillen heb staan:(. Het beeldscherm springt dan ook niet aan...

Daarbij komt nog dat ik gemiddeld een half uur tot een uur later smsjes ontvang dan wanneer ze gestuurd zijn...:(:confused::mad:
Wie herkent dit probleem en kan mij helpen???:confused: Ik lees zo hier en daar dat er problemen zijn met T-mobile (mijn netwerk) maar dat verklaart niet dat mijn ringtone niet aan gaat :confused:...

Modbreak:
De topics zijn samengevoegd, gelieve geen meerdere topics aan te maken hiervoor


Roellie 14-04-08 00:42

Telefoon gaat niet over!
 
Ik heb sinds 2 dagen mijn Iphone en heb een en al problemen.
Eerst werkte mijn installer niet (godzijdank weer aan de praat gekregen) maar nu gaat soms mijn telefoon niet over als ik ik hem op de "slaapstand" heb staan en ik gebeld wordt... dat wil zeggen dat mijn mijn ringtone niet aan gaat als ik gebeld wordt en hij trilt ook niet als ik hem op trillen heb staan:(. Het beeldscherm springt dan ook niet aan...

Daarbij komt nog dat ik gemiddeld een half uur tot een uur later smsjes ontvang dan wanneer ze gestuurd zijn...:(:confused::mad:
Wie herkent dit probleem en kan mij helpen???:confused: Ik lees zo hier en daar dat er problemen zijn met T-mobile (mijn netwerk) maar dat verklaart niet dat mijn ringtone niet aan gaat :confused:...

stettero 14-04-08 22:13

Niemand een suggestie

Michael 14-04-08 22:21

Opnieuw restoren En gebruik iliberty

Roellie 14-04-08 22:30

Heb ik net gedaan, hij werkt inderdaad weer!
Ik heb alleen nu nog een vraag, ik heb na heb gerestored te hebben hem NOG een keer gerestored.. dit omdat ik eerst cydia erbij op had gezet en ik dit minder fijn vindt dan de installer die erop stond... echter als je cydia er dus niet bij opzet staat installer er ook niet op:rolleyes: Dit had ik dus even niet in de gaten en nu heb ik dus geen installer erop staan... hoe kan ik die los erbij opzetten? heb geen zin het WEER te restoren...
HELP! :confused:

Oja en probeer het zo langzaam mogelijk uit te leggen... zo super technisch ben ik ook weer niet

Roellie 14-04-08 22:33

Als iemand het ook ooit overkomt: Gewoon restoren....:D

Roellie 14-04-08 22:38

Het is al gelukt:)

Michael 14-04-08 22:38

Hand matig met ssh denk ik maar dan moet je een installer app hebben op je desktop Dus misschien even ziphone gebruiken en alleen jailbreaken zodat de installer er weer op staat

Roellie 16-04-08 15:35

Helaas was mijn optimisme iets te voorbarig.. het probleem blijft...
Ik zal het nogmaals uitleggen:

Ik heb een Iphone 1.1.4, via een NL website gekocht maar volgens mij uit VS... (hoe check je dit?:confused:)

Als ik met mijn Iphone bezig ben kan ik wel gebeld worden (lees: gaat mijn ringtone wél aan) en ontvang ik wél direct mn smsjes. Als ik heb op de "slaapstand" heb staan (via de knop aan de bovenkant) dan gebeurt meestal dit niet... Dus als ik mijzelf bel en hij staat op de slaapstand hoor ik niks, haal ik hem uit de slaapstand dan gaat de ringtone ineens wel aan. Als ik hem niet uit de slaapstand haal zie ik wél dat ik gebeld ben.

Ik heb hem al een aantal keer gerestored en gejailbraked.. dit helpt allemaal niet,
Ik zou het super waarderen als iemand me zou kunnen helpen want ik ben radeloos!

Roellie 16-04-08 15:37

Ok mijn reactie wat iets te voorbarig... het probleem blijft....

Ik zal het probleem nogmaals uitleggen:
Als ik met mijn Iphone bezig ben kan ik wel gebeld worden (lees: gaat mijn ringtone wél aan) en ontvang ik wél direct mn smsjes. Als ik heb op de "slaapstand" heb staan (via de knop aan de bovenkant) dan gebeurt meestal dit niet... Dus als ik mijzelf bel en hij staat op de slaapstand hoor ik niks, haal ik hem uit de slaapstand dan gaat de ringtone ineens wel aan. Als ik hem niet uit de slaapstand haal zie ik wél dat ik gebeld ben.

Ik heb hem al een aantal keer gerestored en gejailbraked.. dit helpt allemaal niet,
Ik zou het super waarderen als iemand me zou kunnen helpen!

stettero 16-04-08 21:48

ik zit met hetzelfde probleem

Roellie 18-04-08 14:36

Niemand een oplossing hiervoor?? M'n Iphone ligt namelijk inmiddels in de kast omdat in principe de basis functies niet werken:(:mad:

Bomans 18-04-08 14:44

Je bent echt niet alleen blijkbaar

https://forum.iculture.nl/f18/i...rgegaan-2.html

stettero 20-04-08 15:11

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem.
Dit gebeurt alleen als hij in standbij staat. Iemand nog een goede raad? Restoren helpt niet

sjaggie 26-06-08 00:17

hallo, benieuwd of jullie dat probleem al opgelost hebben, ik had ook het zelfde probleem maar heb gelukkig, een oplossing hiervoor. Dit is trouwens een veel voorkomend probleem dat bij een bepaalde voorkomt. Ik heb het progamma imapidle (staat in installer) geiinstalleerd en nu doet hij/zij het perfect....

kapitein haak 07-01-09 16:30

Arrrgggghhhh, ik had dus hetzelfde probleem, na veel naspeuren bleekwat er aan de hand was. Ik heb een hoesje om mijn Iphone en op de een of andere manier was het schuifschakelaartje aan de linkerzijde boven (van de voorkant af gezien) verschoven en die stond op een rood puntje. Dat was het hele probleem. Misschien even vermelden dat daar even naar wordt gekeken voor je dit probleem hier meld.

Groeten Ronald.

hessel1988 03-02-09 10:04

Ik heb een officiele Iphone met T-mobile, geen jailbreak etc. Ik heb precies hetzelfde probleem als de persoon in de beginpost. Als ik mijn telefoon 10 minuten niet heb gebruikt en het scherm op stand by staat gaat mijn telefoon niet over. Pas als ik zelf de home-knop indruk zie ik dat mijn telefoon overgaat. Daarnaast ontvang ik smsjes soms wel een dag later :s.

Resetten via Itunes heeft geen zin, dat ik heb gister nog geprobeerd. Nog een ander probleem, ik kan geen draadloze netwerken meer vinden via Wi-Fi. Als ik naar instellingen ga kan ik niet meer op de Wi-Fi knop drukken, deze werkt niet meer.

Mijn telefoon is volledig verzekerd, dus als ik hem opstuur krijg ik een nieuwe. Maar ik heb geen zin om 3 weken met een vervangende telefoon te zitten als het niet nodig is. Heeft iemand een oplossing voor me?

Groeten

ButcherJF 03-02-09 17:15

Probeer eens de netwerkinstellingen te resetten: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen

joep 07-05-09 10:52

iemand al een fix gevonden hiervoor behalve imapidle??

mrgoodkat 08-05-09 10:12

Ik heb hier af en toe ook last van, ik heb een UK iphone unlocked met een Universal sim. Als ik mijn telefoon uit en aan doe dan is alles weer goed.. maar een paar dagen/week(?) later is het probleem weer terug.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.