//

Push staat uit maar werkt wel soms

Push staat uit maar werkt wel soms discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar probleem. Heb Push Notifications Toggle geinstalleerd voor SBSettings. Hij geeft in SBSettings aan dat ie uit staat, ik kan hem ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-12, 14:56
Cebis Cebis is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 62
Standaard Push staat uit maar werkt wel soms

Ik heb een raar probleem. Heb Push Notifications Toggle geinstalleerd voor SBSettings. Hij geeft in SBSettings aan dat ie uit staat, ik kan hem ook niet aan zetten. Maar als ik met de app iPust Test een test uit voer geeft hij aan dat het gewoon werkt. Push meldingen komen wel in meeste gevallen aan. Af en toe werkt het niet.

Deze probleem heb ik op mijn iPad en iPhone 4. Het gekke is dat het op mijn 2e iPhone 4 wel gewoon werkt, ik hem aan/uit zetten.

Alle 3 de iDevices draaien op IOS5.0.1
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2477.jpg‎ (42,2 KB, 15x gelezen)
__________________

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? BrenStef iPad algemeen 1 06-12-11 16:06
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 09:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! elfredovich iTunes 1 01-04-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.