iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: Welke Siri is het beste? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/112189-welke-siri-beste.html)

lolo2000 15-02-12 21:15

Welke Siri is het beste?
 
ik heb een klein vraagje, welken siri is nou het besten voor de ipod touch 4g je hebt namelijk al best wel veel siri s zoals siriRa1n H1siri siriport spire. maar welken is nou de beste plss help me :confused::eek:

Davyvdv 15-02-12 22:25

geen een van alle vind ik.. ze gebruiken allemaal teveel van je ram en daardoor gaat je iphone/ipod super traag!

yuuupedwin 16-02-12 20:03

teveel ram? misschien moet je eens niet zoveel apps laten open staan of gewoon een hard reset doen, ontopic spire is het beste maar je een proxy hebben je kan ook als je iemand met een 4s kent de nieuwe tweak downloaden assistent connect maar deze moet je elke dag refreshe (de keys)

quest1 16-02-12 23:18

Absoluut Davyvdv, Spire vertraagt heel het systeem. Ook al zijn alle app's gesloten. De iPhone wordt pokke traag door Spire. Ik wacht wel af als er een nieuwe versie komt van Spire en als het RAM probleem is opgelost is. Want Spire bevat heel wat bugs die iOS enorm sloom maken.

yuuupedwin 17-02-12 07:34

Heb ik geen last, mijne werkt even snel als voor dat ik spire erop had

jimspeed1998 17-02-12 08:44

Spire maakt je iphone niet lang zaam het ligt aan je procesor bij de iphone 3gs wordt hij mega sloom had ik ook maar toen had ik alle onndige dingen uit cydia gehaalt en toen was hij net zo snel als normaal en ikmhad spire erop

quest1 17-02-12 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimspeed1998 (Bericht 771849)
Spire maakt je iphone niet lang zaam het ligt aan je procesor bij de iphone 3gs wordt hij mega sloom had ik ook maar toen had ik alle onndige dingen uit cydia gehaalt en toen was hij net zo snel als normaal en ikmhad spire erop

Dat is heel interessant voor de ontwikkelaars van Spire als ook voor de 3GS gebruikers. Welke "onnodige dingen" heb je dan verwijderd?

WDS001 17-02-12 13:42

Het is algemeen bekend dat je iPhone een pak trager wordt door een jailbreak. Wil je geen snelheid verliezen, dan moet je ook niet jailbreaken. Zo simpel is het ;)

Ikzelf heb Spire enkele dagen getest op mijn iPhone 4, maar uiteindelijk was ik het zo beu dat de iPhone trager ging dankzij de jailbreak dat ik er alles weer af gezwierd heb ;)

thepunks 19-02-12 03:16

welke is de beste voor iphone 4 32gb Siri?

Mvg,

freestyle4all 19-02-12 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 771911)
Het is algemeen bekend dat je iPhone een pak trager wordt door een jailbreak. Wil je geen snelheid verliezen, dan moet je ook niet jailbreaken. Zo simpel is het...

En dat gaat dan weer nergens over.
Er is NIETS in een jailbreak zelf dat je iPhone langzamer maakt.

Het is hoogstens wat voor tweaks je DAARNA gaat installeren wat voor vertraging kan zorgen.

De iPod touch 2 van mijn zoon heeft een jailbreak, en is nog net zo snel als zonder jailbreak. Zolang je niet alle mogelijke onzin die je maar kunt vinden (bewegende wallpapers e.d.) er op knalt.

buffel_styllezz 20-02-12 10:15

Zo installeer je Siri gratis op jouw iPhone 3Gs, iPhone 4 of iPod touch - AppleSpot
werkt perfect op mn iphone 4 32gb

Bfw30 21-02-12 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 771911)
Het is algemeen bekend dat je iPhone een pak trager wordt door een jailbreak. Wil je geen snelheid verliezen, dan moet je ook niet jailbreaken. Zo simpel is het ;)

Ikzelf heb Spire enkele dagen getest op mijn iPhone 4, maar uiteindelijk was ik het zo beu dat de iPhone trager ging dankzij de jailbreak dat ik er alles weer af gezwierd heb ;)

Hangt ervan af wat je download he. Ik zit hier met een iPhone 3GS, een iPod touch 3G en een iPad 2 allemaal met de nieuwste firmware én een (Absinthe/Redsn0w) jailbreak en ze zijn allemaal nog even snel als ervoor, terwijl ik toch enkele tweaks gebruik. Maar dat Spire de iPhone slomer maakt geloof ik graag.

jooskieffer 21-02-12 22:44

ik gebruik spire met een proxy van the three little pigs! het is gratis en werkt voor mij ook nog goed ook! zelden last van geen verbinding!

Boekel 22-02-12 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jooskieffer (Bericht 773260)
ik gebruik spire met een proxy van the three little pigs! het is gratis en werkt voor mij ook nog goed ook! zelden last van geen verbinding!

Nou, die werkt bij mij sinds kort echt niet meer.

jooskieffer 22-02-12 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boekel (Bericht 773439)
Nou, die werkt bij mij sinds kort echt niet meer.

Bij mij nog steeds! Misschien moet je ff proberen em opnieuw in te stellen dus certificaat opnieuw downloaden en installeren!

Habalaski 23-02-12 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz (Bericht 772631)

deze werkt ook prima op mijn Ipod 4g 8GB:)

Boekel 24-02-12 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Habalaski (Bericht 773776)
deze werkt ook prima op mijn Ipod 4g 8GB:)

Ook die werkt bij mij niet.

jimspeed1998 04-03-12 16:24

Eindelijk heb ik spire werkt met proxy

Jelster 08-03-12 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 771911)
Het is algemeen bekend dat je iPhone een pak trager wordt door een jailbreak. Wil je geen snelheid verliezen, dan moet je ook niet jailbreaken. Zo simpel is het ;)

Ikzelf heb Spire enkele dagen getest op mijn iPhone 4, maar uiteindelijk was ik het zo beu dat de iPhone trager ging dankzij de jailbreak dat ik er alles weer af gezwierd heb ;)

Het is algemeen bekend dat het gros van de apple gebruikers geen idee hebben wat ze in hun handen hebben en weten wat ze er mee kunnen.

En dan gaan ze dit soort rare dingen zeggen. Helaas voor jou spreekt dit van je eigen onkunde.

Brul van het lachen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.