//

voordelen jailbreak???

voordelen jailbreak??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen, Ik heb veel zitten lezen over het jailbreaken, heb dit ooit eens gedaan bij een 3g, maar heb na een kleine uitstap van 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-12, 09:01
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Question voordelen jailbreak???

Goeiemorgen,

Ik heb veel zitten lezen over het jailbreaken, heb dit ooit eens gedaan bij een 3g, maar heb na een kleine uitstap van 2 jaar naar android weer een iphone en zit te twijfelen om hem te jailbreaken, maar kan er niet echt achter komen wat de voordelen zijn. veel van de functies die jailbreak op me 3g toen de tijd bracht zitten nu in ios zelf. Een veel voorkomend argument is dat je apps gratis zou kunnen in staleren.

Maar de voor mij belangerijken apps heb ik al gekocht, en om hem nou vol te propen met spelletjes en aps die je niet gebruikt zie ik niet zitten.

dus mijn vraag is eigelijk wat voor verbetereingen aan ios zou het toevoegen kwa functionalitijd??

mischien is dit al veel gevraagt maar kan er niet echt wijs uit worden.

Groeten Johan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-12, 09:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je niks meer mist in iOS heb je idd geen reden meer om te jailbreaken....

Ik jailbreak ook alleen maar voor 'TetherMe' en brightness-slider / bar (oid) om de helderheid van het beeldscherm in te stellen ipv de volume slider.
  #3  
Oud 19-02-12, 09:09
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Als je niks meer mist in iOS heb je idd geen reden meer om te jailbreaken....

Ik jailbreak ook alleen maar voor 'TetherMe' en brightness-slider / bar (oid) om de helderheid van het beeldscherm in te stellen ipv de volume slider.
Mijn grotste reden was winterboard, heb het idee dat als je jailbreaked het meer richting een open os gaat zoals android is, heel veel instellingen die je kan aanpassen.

Zijn er ook mogelijkeheden om de functionaliteid van de camera te verbeteren, ben zeer tevreden over de camera maar zou bv graag een macro funtie willen

Laatst gewijzigd door King1987; 19-02-12 om 10:08. Reden: illegaal content verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Unjailbreak - Jailbreak - Voordelen - Nadelen. Jaspertm23 Jailbreak 9 29-07-11 23:45
iPhone: Baseband 2.10.04 voordelen mfmvdsande Jailbreak 1 10-09-10 00:04
Voordelen Jailbreak 3GS iOS4 joren91 Jailbreak 1 12-07-10 12:42
Windows: voordelen en nadelen okkidanny iTunes 8 18-02-09 20:56
voordelen iphone 1.1.1 trimix iPhone algemeen 11 08-11-07 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.