//

Iphone 3g doet t niet meer na update via iTunes

Iphone 3g doet t niet meer na update via iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iPhone 3g. De softwareversie (3.0) was sterk verouderd en ik wilde dus via iTunes updaten naar 4.2.1 Maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-12, 19:00
tuniz tuniz is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone 3g doet t niet meer na update via iTunes

Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 3g. De softwareversie (3.0) was sterk verouderd en ik wilde dus via iTunes updaten naar 4.2.1 Maar nu wil de iPhone niet meer opstarten en vraagt deze om een originele simkaart?

Hoe kan ik dit oplossen ??

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-12, 23:03
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Dan denk ik dat je iPhone een simlock heeft en moet je eerst de originele simkaart er in stoppen om hem te activeren.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 23-02-12, 08:51
tuniz tuniz is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Het geen is dat de telefoon toen ik 'em kreeg al simlock-vrij was. Hoe kan deze dan na een update ineens wel een simlock hebben?
  #4  
Oud 23-02-12, 16:34
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tuniz Bekijk bericht
Het geen is dat de telefoon toen ik 'em kreeg al simlock-vrij was. Hoe kan deze dan na een update ineens wel een simlock hebben?
Dat kan kloppen degene waar hij van is geweest heeft hem waarschijnlijk met een softwarematig unlock simlockvrij gemaakt,als het een orginele t-mobile nl moet je hem even op itunes houden ongeveer 10 minuten dan zou ie simlockvrij moeten wezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 12:08
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! JohnKoot Jailbreak 3 18-01-10 18:34
Iphone doet het niet meer na update DonCastellano iPhone algemeen 2 03-07-09 22:03
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? Wollie85 Archief 2 18-06-09 20:49
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 joris-102 Archief 1 16-12-08 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.