//

4S 32GB: Zwart scherm na vergrendelen en headset inpluggen

4S 32GB: Zwart scherm na vergrendelen en headset inpluggen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb sindskort iets vrij vreemd voor met mijn iPhone 4S (32GB, jailbreak, +- 3 maand oud). Ik had het scherm vergrendeld na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-12, 21:14
SebasD SebasD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard 4S 32GB: Zwart scherm na vergrendelen en headset inpluggen

Hoi!

Ik heb sindskort iets vrij vreemd voor met mijn iPhone 4S (32GB, jailbreak, +- 3 maand oud). Ik had het scherm vergrendeld na een foto te nemen en snel even Twitter te checken, niks speciaals dus. Even later (een paar minuten) plugde ik de headset in om wat muziek te luisteren. Toen ik op de homeknop drukte gebeurde er niks. Hetzelfde met alle andere knoppen. Niet echt direct reden tot paniek dacht ik, zo'n iPhone kan ook wel eens z'n kuren hebben. Nu bleek het wel ernstiger dan dat. Ik las kort nadien dat 10sec de aan/uit-knop indrukken dit soort problemen kon oplossen (hard reset) maar net als gelijk wat ik ook probeerde haalde dit helemaal niks uit.

Nu is mijn vraag: heeft iemand een gelijkaardige ervaring? Ik las dat het door het feit dat er een jailbreak op staat veel complexer wordt om de oorzaak ervan te vinden. De jailbreak staat er al op vanaf hij beschikbaar was voor de 4S. Voor garantie en dergelijke maakt die jailbreak ook niet uit veronderstel ik gelezen te hebben?

Alvast enorm bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-12, 13:10
instructor66 instructor66 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Purmerend
Berichten: 1
Standaard

Je moet de aan/uit knop plus de home button tegelijk vast houden tot de apple logo verschijnt. Dan start hij opnieuw op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.