//

"dTunes" voor een 4s

"dTunes" voor een 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik weet dat dTunes niet werkt op een os 5.0.1 en dat er wel apps zijn om mp3 te downloaden. Is er ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-12, 18:11
Pascal-X Pascal-X is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard "dTunes" voor een 4s

Hey allemaal,

Ik weet dat dTunes niet werkt op een os 5.0.1 en dat er wel apps zijn om mp3 te downloaden. Is er ook een app waarmee ik mp3 kan downloaden en dan te beluisteren via de standaard music app?
Bij al die andere apps blijven de liedjes in de app zelf staan en worden ze niet zichtbaar in de standaard music app.
Ik vraag dit omdat ik het makkelijker vind om via de music app te luisteren als ik ook via de pc liedjes heb toegevoegd. Ook kan ik dan via een ringtone maker app ringtones maken en dit kan niet als de liedjes in de download apps blijven staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-12, 20:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Eén topic over je probleem is meer dan voldoende, dus deze kan dicht. Op die manier proberen we het zo overzichtelijk mogelijk te houden voor iedereen

~Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
is er een "verkenner" app voor de iphone stellaferox iPhone Apps 13 15-10-10 14:08
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
een leuk artikel voor de liefhebber van "Hands On " berichten colliehome Chat en geruchten 0 10-06-08 11:23
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.