iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: na cydia app start iphone niet meer op (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/113895-na-cydia-app-start-iphone-niet-meer-op.html)

stefaaaan 10-03-12 23:20

na cydia app start iphone niet meer op
 
Na een installatie van een app in Cydia start mijn iphone niet meer op. Blijft hangen op het Apple logo en na 5 minuten zo'n ronddraai dingetje en blijft dan ook hangen.

Ik heb een iphone 4 met jailbreak 5.0.1

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Wally© 10-03-12 23:41

Mogen wij weten welke app/tweak dit veroorzaakt..?

Tinyumbrella al geprobeerd ? 'Fix recovery'...'Exit recovery'...

Had dit een paar weken geleden ook...

Bleef booten in 'safe mode'...

Alles geprobeerd...nada...zip...nothin'...

Moest toen noodgedwongen restoren naar 5.0.1...

Ben nu hééééééél voorzichting met apps/tweaks...

stefaaaan 10-03-12 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 778304)
Mogen wij weten welke app/tweak dit veroorzaakt..?
Tinyumbrella al geprobeerd ? 'Fix recovery'...'Exit recovery'...
Had dit een paar weken geleden ook...
Bleef booten in 'safe mode'...
Alles geprobeerd...nada...zip...nothin'...
Moest toen noodgedwongen restoren naar 5.0.1...
Ben nu hééééééél voorzichting met apps/tweaks...

Ja PDAnet.
Tinyumbrella ben ik nu aan het proberen. Ik heb mijn shsh bestanden op de computer maar hoe herstel ik met deze bestanden in tinyumbrella? Want ik zie daar niet mijn device staan (in tinyumbrella).

Het is niet dat me iphone blijft booten in safe mode maar hij blijft gewoon hangen op het apple logo. Ik wil dus restoren zonder update..

Wally© 10-03-12 23:52

Jammer dat Tinyumbrella je iPhone4 niet 'ziet'...

Harde reset al geprobeerd...

Rejailbreaken met de nieuwste redsnow zonder cydia opnieuw te installeren...

stefaaaan 10-03-12 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 778306)
Jammer dat Tinyumbrella je iPhone4 niet 'ziet'...

Harde reset al geprobeerd...

Rejailbreaken met de nieuwste redsnow zonder cydia opnieuw te installeren...

Update ik las: Hoewel het wél mogelijk is om SHSHs van iOS 5.0.1 op te slaan op voor een iPhone 4S of iPad 2, is het (in ieder geval voorlopig) niét mogelijk om deze SHSHs te gebruiken om een toestel met iOS 5.0.1 te herstellen. Dus dat gaat niet lukken.

Weet iemand hoe ik dit dan wel op kan lossen? Baal hier erg van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 maart 2012 om 23:46 ----------

Is er niet een andere manier hoe ik mijn iphone weer werkend kan krijgen?
Als ik shift herstel doe in itunes (zonder tinyumbrella of hosts aangepast) dan krijg ik error 3194 :(

just4fun 26-05-12 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 778304)
Mogen wij weten welke app/tweak dit veroorzaakt..?

Tinyumbrella al geprobeerd ? 'Fix recovery'...'Exit recovery'...

Had dit een paar weken geleden ook...

Bleef booten in 'safe mode'...

Alles geprobeerd...nada...zip...nothin'...

Moest toen noodgedwongen restoren naar 5.0.1...

Ben nu hééééééél voorzichting met apps/tweaks...



Hallo best wally,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.

Ben bart en zit met een lekker probleempje ! zoals ik zie precies de zelfde als jou.

Ik heb na mijn mening niks verkeerds gedaan want ik was een normale foto aan het bewerken op me iphone 4s en ik kreeg een crash.

Ik heb de tel aan de kant gelegd en ben met de auto gaan rijden. ondertussen dacht ik van : ik zet hem wel even totaal uit. misschien dat hij bijkomt haha.. was tijdje geleden dat hij volledig uit is geweest.

Na dat idee... werd het een extreem fout ideetje !

Hij blijft maar in safemode.. alles geprobeerd ! van apps wisse tot reboot. etc.

Nu wil ik graag me tel gegevens ff opslaan. en ik zie dat er ook al voor ios 5.1 een untettered jailbreak is.

Zou ik me iphone me bestanden kunnen opslaan ? ( hoe ) vanwege safemode . en dan kunnen upgrade na ios 5.1 ? of gaat dat niet in safe mode ?

Ik dacht ios 5.1 en dan me spullen terug.. en dan jailbrake via absynt .

wat en hoe heb jij het precies gedaan ? want dit is wel erg simpel een safe mode hele dagen.

Bubbly 26-05-12 11:12

Beste Bart,

Als je gewoon via iTunes een back-up maakt worden je gegevens opgeslagen. Dit betreft alles behalve je jailbreak bestanden. Wat via iCloud wordt gesynct, blijft natuurlijk gewoon op iCloud staan en daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.

Je kunt hierna zonder zorgen herstellen of updaten naar 5.1.1 en daar opnieuw jailbreaken. Wel raad ik je aan om z.s.m. TinyUmbrella te gebruiken om de SHSH van 5.1.1 voor jouw iPhone op te slaan zodat je altijd terug kan naar 5.1.1 (stel 5.2 is uit en die is niet te jailbreaken en dit overkomt jou weer).

alia9806 26-05-12 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 778304)
Mogen wij weten welke app/tweak dit veroorzaakt..?

Tinyumbrella al geprobeerd ? 'Fix recovery'...'Exit recovery'...

Had dit een paar weken geleden ook...

Bleef booten in 'safe mode'...

Alles geprobeerd...nada...zip...nothin'...

Moest toen noodgedwongen restoren naar 5.0.1...

Ben nu hééééééél voorzichting met apps/tweaks...

Je kunt ook met SSH of iFunbox naar een bepaald mapje gaan (geen idee welke :P) en dan de bestanden van je laatst gedownloade tweak wissen (of de tweak die het probleem veroorzaakte)

Dan in Cydia gaan en de laatste tweak wissen (ookal heb je de bestanden dus al gewist.)

just4fun 27-05-12 21:36

Door deze crash geeft mijn windows 7 totaal geen iphone aan...! Helemaal niks.. In itunes niet Zo ook me pc zelf niet.. Kan me
Telefoon niet verbinden via usb. Zo ook de laptob beneden op vista niet!

Iemand raad?

Via tumprella heb ik gelezen idd.. Dat programma heb ik gedown en die ziet ook geen iphone aangesloten?

Alvast bedankt

Bubbly 27-05-12 21:47

Neem hier een kijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.