//

Jailbreaken iPhone: Wel of geen garantie?

Jailbreaken iPhone: Wel of geen garantie? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje op het web aan het zoeken naar antwoorden op mijn vragen, maar ik ben daar verschillende en uiteenlopende antwoorden tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-12, 20:03
Deff Deff is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Question Jailbreaken iPhone: Wel of geen garantie?

Ik ben al een tijdje op het web aan het zoeken naar antwoorden op mijn vragen, maar ik ben daar verschillende en uiteenlopende antwoorden tegen gekomen. Nu wilde ik door middel van dit topic (hopelijk) voor eens en voor altijd duidelijkheid voor mezelf creëren omtrent een jailbreak.
Ik heb zelf een iPhone 4S, met softwareversie 5.1, en ik weet ook dat hier nog geen jailbreak beschikbaar voor is, maar ik had dus de vraag:

Vervalt je garantie nou wel of niet als je de iPhone jailbreakt? Ik heb namelijk begrepen dat je garantie vervalt na een jailbreak, maar als je de iPhone weer terug zet naar fabrieksinstelingen dat je jailbreak dan weg is en je wel weer garantie hebt. Het zou 'heel erg simpel' moeten zijn door middel van iTunes, en dat weet ik ook wel, heb het vaak gedaan met vorige toestellen, maar als je iPhone nou daadwerkelijk 'crasht' om het zo maar te zeggen, kan je hem überhaubt nog wel terug zetten naar de fabrieksinstellingen?

Ik loop al een tijd te twijfelen over een jailbreak, omdat ik geen risico wil nemen. Ik ben erg zuinig op mijn telefoon en wil niet dat mijn garantie vervalt, aangezien ik nu ook zeer tevreden ben over het toestel.

Alvast bedankt,

Deff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-12, 20:27
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Lijkt mij als je iPhone echt crasht en je er echt niets meer mee kunt dat ze dan bij Apple ook niet meer kunnen zien dat hij gejailbreakt is
  #3  
Oud 04-04-12, 20:30
Deff Deff is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Lijkt mij als je iPhone echt crasht en je er echt niets meer mee kunt dat ze dan bij Apple ook niet meer kunnen zien dat hij gejailbreakt is
Ik heb dus gelezen op verschillende forums dat het soms onmogelijk is om je iPhone weer terug te zetten als hij het niet meer doet... Ik weet het ook niet.
  #4  
Oud 05-04-12, 02:47
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

De kans dat je iPhone helemaal crasht is nihil. Jailbreak hem gewoon, het is echt geen groot risico. Op een gecrashte iPhone kun je misschien wel een iOS op zetten? Ligt eraan wat er mis mee is.
  #5  
Oud 05-04-12, 10:44
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Maar de vraag was; kost het je garantie? Ik dacht van niet, omdat het alleen een softwarematige toepassing is, die je snel ongedaan kunt maken.
  #6  
Oud 05-04-12, 11:00
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Als hij crasht kan je de dfu mode gebruiken Met deze modus kan je ALTIJD terug naar een Non jb toestel
Reageren

Labels
garantie na jailbreak, iphone 4s, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 15:18
Geen aankoopbewijs en contract, wel recht op garantie? Lanfir iPhone algemeen 8 28-11-11 18:45
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 nouska1976 Wi-Fi 2 25-11-11 23:32
iPhone: Garantie na jailbreaken yourtjhuh Jailbreak 2 13-02-11 23:56
Wel of geen garantie? Kersentaart Koopinformatie Nederland 21 04-03-09 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.