//

HELP! Mail icon verdwenen na jailbreak op iPhone 3GS

HELP! Mail icon verdwenen na jailbreak op iPhone 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch maar eens besloten een jailbreak uit te voeren op mijn iPhone 3GS maar dat ging gelijk mis. Tijdens het proces zag ik op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-12, 02:54
RebelStar RebelStar is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Standaard HELP! Mail icon verdwenen na jailbreak op iPhone 3GS

Toch maar eens besloten een jailbreak uit te voeren op mijn iPhone 3GS maar dat ging gelijk mis. Tijdens het proces zag ik op een gegeven moment iets van 'apps verplaatsen' ofzo maar omdat aangegeven werd in de redsn0w software dat ik dat nu tethered moest booten heb ik dat gedaan.

Vervolgens bleek de mail-app verdwenen. Ik dacht dit op te lossen door mijn vers gemaakte backup terug te zetten maar tot mijn grote schrik en verbazing was de mail-app nog steeds nergens te bekennen, gewoon verdwenen, evenals de e-mail settings.

Teruggezet naar 'nieuwe iPhone' maar geen verschil, behalve dat ik nu dus ook niet meer mijn backup terug kan zetten. Ik heb hier knap buikpijn van, ik heb nul verstand van jailbreak omdat 't m'n eerste keer is en weet dus m'n god niet wat ik moet doen om mijn iPhone weer back to normal te krijgen. Help alsjeblieft!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 april 2012 om 02:42 ----------

Probleem opgelost, gelukkig. Ik heb een reservekopie via iTunes teruggezet (een oudere) en had toen opeens wel weer een mail app. Inmiddels de backup van vanavond teruggezet en ook de mail app en instellingen zijn weer gewoon als vanouds aanwezig. Nu is ie alleen nog bezig met apps opnieuw downloaden/installeren en dan lijkt het er op dat alles weer terug is zoals het een paar uur geleden nog was.

Ik kon helaas geen mogelijkheid vinden mijn eerdere bericht te verwijderen of om het topic te sluiten, dus dan maar zo.

Laatst gewijzigd door RebelStar; 05-04-12 om 03:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS icon verdwenen photographer-nl iPhone algemeen 9 05-09-12 23:53
mail verdwenen derksuh iPhone algemeen 2 14-12-11 11:34
Verdwenen Safari icon frans67 iPhone Apps 2 27-08-11 14:35
iPhone: telefoon icon verdwenen RensIphone Jailbreak 5 19-01-11 18:03
Mail en berichten Icon's Yargo Jailbreak apps en thema's 0 06-08-10 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.