//

nieuwe redsnow beta 7 en re-JB 5.0.1 4s

nieuwe redsnow beta 7 en re-JB 5.0.1 4s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 4S met 5.0.1 JB en wil graag een volledige herinstallatie doen ivm met instabiliteit mbt bepaalde mobile substrate plugins. Nu weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-12, 13:34
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard nieuwe redsnow beta 7 en re-JB 5.0.1 4s

Ik heb nu een 4S met 5.0.1 JB en wil graag een volledige herinstallatie doen ivm met instabiliteit mbt bepaalde mobile substrate plugins. Nu weet ik dat itunes fw 5.0.1 niet meer signeert, dus een restore uitvoeren naar 5.0.1 kan niet. Een upgrade naar 5.1 is dan verplicht binnen itunes.

Nu vraag ik met het volgende af, als ik op de iphone zelf alle fabrieksinstellingen terug zet, dan moet het toch mogelijk zijn om opnieuw met Abysnth - of sinds gister ook met de nieuwe beta van Redsnow - 5.0.1 opnieuw te jailbreaken?

Of is bovenstaande "restore" procedure op de iphone zelf, niet hetzelfde als een restore uitvoeren binnen iTunes?

Heeft iemand dit helder?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-12, 13:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defisit Bekijk bericht

Of is bovenstaande "restore" procedure op de iphone zelf, niet hetzelfde als een restore uitvoeren binnen iTunes?
Nee, dat is helemaal niet hetzelfde, helaas. En als je een iDevice met een JB gaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen vanaf het toestel zou je wel eens serieuze problemen kunnen krijgen.
  #3  
Oud 21-04-12, 15:58
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

.... Ik zag (eer)gisteren een update voor MobileSubstrate in Cydia.
Al geprobeerd te updaten?
  #4  
Oud 21-04-12, 16:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
.... Ik zag (eer)gisteren een update voor MobileSubstrate in Cydia.
Al geprobeerd te updaten?
Wie zoekt, die vindt

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ate-cydia.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Jailbraik. ipod touch 2g en 3g (windows) met nieuwe redsnow (beta) gtsonny Jailbreak 5 28-09-10 08:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.