//

jailbreak hulp nodig iphone 3gs

jailbreak hulp nodig iphone 3gs discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag ik heb een 2,5 jaar oude iphone 3gs die is van mijn vriendin, (was van mij) . met versie 5.1 ik heb er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-12, 21:24
taker1987 taker1987 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: purmerend
Berichten: 17
Question jailbreak hulp nodig iphone 3gs

goedendag ik heb een 2,5 jaar oude iphone 3gs die is van mijn vriendin, (was van mij) . met versie 5.1 ik heb er een jailbreak opzitten , maar als ik mn iphone uitzet of uitvalt door baterij verlies .. moet ik steeds mn phone weer aan de pc hangen om de apps weer werkend te krijgen.... nu sinds vandaag werkt geen enkele app meer .. zoals games en whats app werkt niet meer... als ik whats app opnieuw installeer dan werkt het wel , maar dan ben ik al mn chatgeschiedeis kwijt...

is er een andere manier hoe ik mn iphone 3gs kan jailbreaken zonder dat ik elke x mn pc nodig heb om dit soort dingen te doen ??

bedankt voor jullie tijd en uitleg alvast...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-12, 22:08
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Jouw 3Gs heeft een tethered JB, zoals dat heet. En daar horen de door jouw omschreven nadelen bij.
Je wilt graag een untethered jailbreak voor 5.1, maar die is er nog niet.
Zie het gele gedeelte in de jailbreak-sectie. (Heb je waarschijnlijk te snel doorheen gescrolled)
  #3  
Oud 22-04-12, 22:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het kan wel als je toevallig een 3GS met een oude bootrom hebt, maar die kans is niet erg groot.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hulp nodig bij update & jailbreak iphone 3gs 5.0.1 Fulmaster Jailbreak 5 29-03-12 17:40
iPhone: Jailbreak iphone 4 hulp nodig mulla Jailbreak 15 16-08-11 18:17
iPhone: iPhone 3GS 32 GB Black - Hulp Nodig JorisW Jailbreak 1 08-08-10 16:09
iPhone: hulp nodig iphone 3gs 3.1.3 jailbreaken bjorn831 Jailbreak 10 16-06-10 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.