//

iphone restoren naar ios 5.01? met shsh blobs andere iphone

iphone restoren naar ios 5.01? met shsh blobs andere iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , ik had laadproblemen (wou totaal niet meer opladen)met mijn 1.5 jaar oude gejailbeakte iphone 4 had deze org. gekregen met ios 4.2.1 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-12, 14:51
balouman balouman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard iphone restoren naar ios 5.01? met shsh blobs andere iphone

hallo , ik had laadproblemen (wou totaal niet meer opladen)met mijn 1.5 jaar oude gejailbeakte iphone 4 had deze org. gekregen met ios 4.2.1 en later geupdate naar ios 5.01 + gejailbreakt en dit werkte perfect ik had mijn shsh blobs (5.01) opgeslagen met tiny umbrella !

nu ben ik terug gegaan naar t-mobile met het laad probleem (garantie) ,die hebben hem opgestuurd en ik kreeg na 1 week! een iphone terug door de brievenbus.
op zich een super service ,het is aleen een andere iphone met een ander imei nr... heb er nu ios 5.0 opstaan ! (en vind dat de baterij vrij snel leeg gaat)
is het mogelijk deze weer te upgraden naar 5.01 met de opgeslagen shsh blobs? van mijn oude iphone??

of begin ik weer van voor af aan en kan ik beter wachten op de untethered jailbreak voor ios 5.1??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-12, 15:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

SHSH blobs zijn uniek per device, dus je hebt niets aan die oude...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 30-04-12, 15:58
balouman balouman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

shit dan ben ik nu dus mooi "genaaid"... heb immidels de ios 5.0 weer gejailbreakt maar geeft nu ook aan dat deze tethered is er staat ook bij (5.1) terwijl er ios5.0 (9a334) met modemfirmware 04.11.08. op de telefoon staat (shsh weer opgeslagen),kan dus nu ook wel updaten naar 5.1 omdat ik nu toch niet meer terug kan !

wat zijn eigenlijk de veranderingen / voordelen van 5.1?
ik bedoel heeft het zin om te updaten??
is het voor de batterijduur beter?
Reageren

Labels
5.01, andere iphone, jailbreak, shsh



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Update 4.2.1 naar 4.3.3 met SHSH blobs? HighContrast Jailbreak 11 12-10-11 16:14
iPhone 3GS: van 3.1.3 naar ios/unlock/ zonder shsh blobs Lightness Unlock 7 17-08-11 03:22
iPhone: Restoren naar vorige versie (met TU Blobs) GeJee Jailbreak 2 02-08-11 22:11
iOS 4.3.3 SHSH blobs nog niet in Cydia op te slaan met TU 4.33.00? XIII Jailbreak apps en thema's 1 07-05-11 17:40
iOS 4.3 SHSH blobs nog niet op te slaan met TU 4.30.00? XIII Archief 1 13-03-11 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.