//

iPadje stuk-gejailbreakt?

iPadje stuk-gejailbreakt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iPad1 en had deze geprobeerd te jailbreaken, maar dit was niet gelukt. Alles deed het, maar ik kwam niet in Cydia. Dit was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-12, 20:49
wybren wybren is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard iPadje stuk-gejailbreakt?

Ik heb iPad1 en had deze geprobeerd te jailbreaken, maar dit was niet gelukt. Alles deed het, maar ik kwam niet in Cydia. Dit was al een tijdje zo. Nu dacht ik vandaag laat ik het nog eens proberen.

Ik heb eerst geprobeerd om gewoon te updaten naar een nieuwe iOS via iTunes, maar dit mislukte. Toen iTunes klaar was kreeg ik een zwart scherm. Daarna reageert ie op niks, behalve als ik de power en de home knop tegelijk ingedrukt hou. Dan komt er een witte usb kabel in beeld die naar het iTunes logo wijst.

Probleem is echter dat iTunes mn iPad niet meer herkent. Als ik met redsn0w aan de slag ga kom ik ook niet verder, want ik kom niet in DFU-mode.

Heeft er iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-12, 01:32
GeJee GeJee is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Provincie Utrecht
Berichten: 57
Standaard

Probeer het eens ff op een andere PC of Mac.
En mocht je uit de buurt van Veenendaal komen kan ik je wellicht ook verder helpen, PM me dan maar even.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wybren Bekijk bericht
Ik heb iPad1 en had deze geprobeerd te jailbreaken, maar dit was niet gelukt. Alles deed het, maar ik kwam niet in Cydia. Dit was al een tijdje zo. Nu dacht ik vandaag laat ik het nog eens proberen.

Ik heb eerst geprobeerd om gewoon te updaten naar een nieuwe iOS via iTunes, maar dit mislukte. Toen iTunes klaar was kreeg ik een zwart scherm. Daarna reageert ie op niks, behalve als ik de power en de home knop tegelijk ingedrukt hou. Dan komt er een witte usb kabel in beeld die naar het iTunes logo wijst.

Probleem is echter dat iTunes mn iPad niet meer herkent. Als ik met redsn0w aan de slag ga kom ik ook niet verder, want ik kom niet in DFU-mode.

Heeft er iemand een idee?
  #3  
Oud 25-05-12, 22:11
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Heb je de laatste versie van iTunes? Als je met de home en power tegelijk indrukt en dan zou als je iPad aangaat, als het goed is, de DFU mode in werking moeten zijn als je hem aan iTunes hebt hangen.

Andere optie: laad hem eens op via de netstekker en probeer het daarna wederom opnieuw. Ik denk dat je installatie mislukt is. Dat heeft volgens mij niets te maken met je jailbreak.
  #4  
Oud 26-05-12, 12:41
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wybren Bekijk bericht
Ik heb iPad1 en had deze geprobeerd te jailbreaken, maar dit was niet gelukt. Alles deed het, maar ik kwam niet in Cydia. Dit was al een tijdje zo. Nu dacht ik vandaag laat ik het nog eens proberen.

Ik heb eerst geprobeerd om gewoon te updaten naar een nieuwe iOS via iTunes, maar dit mislukte. Toen iTunes klaar was kreeg ik een zwart scherm. Daarna reageert ie op niks, behalve als ik de power en de home knop tegelijk ingedrukt hou. Dan komt er een witte usb kabel in beeld die naar het iTunes logo wijst.

Probleem is echter dat iTunes mn iPad niet meer herkent. Als ik met redsn0w aan de slag ga kom ik ook niet verder, want ik kom niet in DFU-mode.

Heeft er iemand een idee?
Die witte USB kabel naar het iTunes schermpje betekent dat je hem moet herstellen... Dus ren naar de beste computer/mac in je huis en herstellen maar

(Bij mij kan ik om een of andere reden maar herstellen op 1 pc in ons huis :S)
  #5  
Oud 26-05-12, 14:03
Yahiko Yahiko is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Connect je iPad met je PC. Home+powerknop 10 sec ingedrukt, scherm gaat dan "uit". Laat de Powerknop los maar hou de homeknop ingedrukt ... ook 10 sec ofzo. Laat los.

Nu download iReb van de IH8Sn0w website en en klik op de iPad 1G. Hij zet je ipad nu in PWNED DFU. Sluit iReb, start iTunes.

Shift ingedrukt houden en click op restore. Browse naar de iOS firmware die je wil gebruiken (Via google kom je een heel eind om de IPSW te vinden), selecteer deze. Now sit back and watch!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: 4.3.1 gejailbreakt naar 4.3.2 olivieb Jailbreak 3 24-04-11 14:16
iPhone: Half gejailbreakt? ilse93 Jailbreak 8 28-02-11 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.