//

Constant crashes na installeren thema (Cydia)

Constant crashes na installeren thema (Cydia) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik in eerste instantie Siri wilde proberen te krijgen op m'n iPod touch, besloot ik 'm te jailbreaken. Achteraf bleek sowieso dat de Spire ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-12, 00:51
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Constant crashes na installeren thema (Cydia)

Omdat ik in eerste instantie Siri wilde proberen te krijgen op m'n iPod touch, besloot ik 'm te jailbreaken. Achteraf bleek sowieso dat de Spire nog niet compatibel is met iOS 5.1.x. Omdat ik het zonde vond om de jailbreak eraf te gooien, heb ik het maar zo gelaten.

Ik heb er wat mee gespeeld (heb al eerder gejailbreakt, ook m'n iPod), maar toen ik een thema installeerde (Tweetbot Notification Center theme ofzoiets) crasht m'n iPod constant.

Met wat geklooi is het me gelukt 'm 'koest' te houden door 'm proberen te restoren (extra lang aan/uit-knop + thuisknop ingedrukt houden, meer dan 10 seconden lang). Helaas heb ik al sinds een tijdje problemen met m'n internet op m'n laptop, waardoor het telkens niet lukt om iOS 5.1.1 opnieuw te downloaden.

Nu vroeg ik mij af hoe ik ervoor kan zorgen dat ik m'n iPod weer normaal kan gebruiken, zonder eerst voor een update te hoeven zorgen enzo.

Als ik 'm gewoon weer opstart op de normale manier, blijft hij trouwens opnieuw crashen. Je ziet 'm dan laden (zo'n rondje) waarna hij gewoon in het lockscreen komt. Na enkele seconden (ong. 5) begint het ritueel opnieuw; hij reboot dan, laat het lockscreen zien, start opnieuw op en zo gaat het maar door...

Heel graag zou ik wat hulp krijgen, want ik word hier echt niet vrolijk van. Ik kan níks met m'n iPod... Niet eens normaal uitschakelen met de slider, omdat hij dan alweer opnieuw reboot...

Ter informatie: ik heb gebruik gemaakt van een tethered jailbreak, omdat ik geen zin had in dat downgraden. Het is opzich niet zo'n probleem voor me dat ik, voor de crashes natuurlijk, iedere keer Redsn0w moet gebruiken om the booten.
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen thema installeren fatality Jailbreak apps en thema's 2 13-02-11 21:30
Crashes iPod Touch door cydia? Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 15 04-12-10 16:08
Probleem met installeren thema's timslim Archief 1 04-09-09 13:04
Winterboard in Cydia beschikbaar: Summerboard-thema?s installeren op firmware 2.0 iCulture Jailbreak apps en thema's 92 16-03-09 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.