iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/118924-absinthe-untethered-jailbreak-voor-ios-5-1-1-a.html)

Bandietje 27-05-12 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 (Bericht 797431)
Zou ik het riskeren om mijn IPad 3 te jailbraiken hij is nog nieuw, en ik heb bang dat er iets zou fout lopen zoals dat Itunes mijn Ipad niet meer herkent ofzo ..

Ik heb de ipad3 van mijn vrouw gejailbreaked met absinth 2.01 en 2.0.2,
en dit ging in beide gevallen goed.
Ben het nu voor de derde keer aan het doen, wist niet dat Retinapad de ipad 3 in de war schopt. :mad: Dus maar herstellen en nog een keer jailbreaken.

sont 27-05-12 18:50

Heb gister een 4s een jailbreak gegeven met firmware 5.11 (9b206) ging allemaal goed.
Vandaag een 4 willen jailbreaken met een update naar 5.1.1 (9b208) Absynth 2.02 gedownload maar met een windows 7 64 bit werkt dat niet .
Probeer Firmware 5.1.1 (9b206) met shift herstel maar krijg een error 1611.
Kan ik niet meer herstellen naar (9b206) omdat apple die niet meer signeer?
Of is er wat anders aan de hand?

sont 27-05-12 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sont (Bericht 797505)
Heb gister een 4s een jailbreak gegeven met firmware 5.11 (9b206) ging allemaal goed.
Vandaag een 4 willen jailbreaken met een update naar 5.1.1 (9b208) Absynth 2.02 gedownload maar met een windows 7 64 bit werkt dat niet .
Probeer Firmware 5.1.1 (9b206) met shift herstel maar krijg een error 1611.
Kan ik niet meer herstellen naar (9b206) omdat apple die niet meer signeer?
Of is er wat anders aan de hand?


Iphone 4 op een andere PC (vista) kunnen restoren naar firmware 5.1.1 (9b206) jailbreak er over en het werkt nu . Absynth 2.02 gebruikt!
Mensen die vervelende fouten krijgen wijt ik aan Itunes die her en der wat weggeschreven heeft in het register of iets dergelijks. Soms werkt opnieuw installeren van Itunes ook niet omdat niet alles word weggegooid .:mad:

ABKtje 27-05-12 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bandietje (Bericht 797471)
Ik heb de ipad3 van mijn vrouw gejailbreaked met absinth 2.01 en 2.0.2,
en dit ging in beide gevallen goed.
Ben het nu voor de derde keer aan het doen, wist niet dat Retinapad de ipad 3 in de war schopt. :mad: Dus maar herstellen en nog een keer jailbreaken.

Uhhh, kan je iets meer vertellen over dat Retinapad op ipad3? Kheb gegoogled en snap nu wat t doet. Is t de moeite waard?

hanske636 27-05-12 20:23

iPhone geupdate naar 5.1.1.
Ik kreeg eerst i-tunes fout 3194. Oplossing gevonden hier op't forum.
Ik verwachte 9B208 te krijgen maar heb 9B206.

Jailbreaken met Absinthe is een stukje taart.

PKGBackup is nu bezig met een backup terug te zetten.

herian10 27-05-12 21:48

net geupdate na 5.1.1 9b208 met absinth 2.02 .
kreeg eerst een error 3194 de host file aangepast .
via itunes geudate toen na de fabrieks instelling .
toen de jailbrake en dat fileloos
toen de backup terug
en loopt als een trein

eddiemen 27-05-12 22:18

iPhone op 5.1.1 gegooid en gejailbreaked...ging allemaal goed, maar in de statusbar blijft de klok op 12hrs ipv 24hrs staan, en dat terwijl ik hem op toch op 24hrs heb gezet. Iemand anders ook dit probleem of zie ik iets over het hoofd?...

armut_ye 27-05-12 22:47

Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Eerst geupdate naar 5.1.1, dan alles via itunes teruggezet. Abscinte 2.0.2 gedownloadt en uitgepakt, dan op jailbreak knopje geduwd. Na een tijdje voor de derde keer een melding dat abscinthe.exe niet meer werkt.

Bandietje 27-05-12 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje (Bericht 797513)
Uhhh, kan je iets meer vertellen over dat Retinapad op ipad3? Kheb gegoogled en snap nu wat t doet. Is t de moeite waard?

Retinapad zorgde ervoor dat ik de AppStore en Safari niet meer kon gebruiken op de ipad3.
Als ik de AppStore opende en iets aanklikte, bv de zoekfunctie, schoot de iPad terug naar het beginscherm en als ik safari opstarte waren de pijltjes voor pagina terug en vooruit de bladwijzers en het pijltje ernaast er niet. En als ik in de adres balk wat wou typen schoot ook hier de iPad terug naar het beginscherm. Na in Google te hebben gezocht naar ipad3 en Retinapad was het me duidelijk. Niet gebruiken op de ipad3.

ronald24e 28-05-12 00:02

Absinth 2.02 error
 
Heb nu al meerdere malen de melding Error could not connect to lockdownd
gehad tijdens het uitvoeren van een jailbreak op mijn iphone 4.
Op google al gezocht maar de tips die daar staan zijn voor imac en niet voor windows.

Volgende dingen al geprobeert:
computer opnieuw opgestart
compatabiliteitsmode op windows xP sp3 gezet
administrator staat aan
absinth opnieuw gedownload en geinstalleerd
Geen codeslot op iphone

Iedere keer weer komt hij met die error, iemand die me kan helpen?

wouter1981 28-05-12 00:06

Je hebt een backup gemaakt, je iPhone hersteld en daarna geactiveerd zonder de backup terug te zetten?

ronald24e 28-05-12 00:07

ik heb gewoon mijn iphone via itunes een update gegeven....

Zou de iphone herstellen een oplossing voor dit probleem zijn?

wouter1981 28-05-12 00:12

Je hebt wel de stappen gevolgd? Handleiding: jailbreak iOS 5.1.1 met Absinthe 2.0.1 voor iPhone, iPod touch en iPad (jailbreak) - iPhoneclub.nl

Dus instellingen en inhoud wissen...

armut_ye 28-05-12 00:30

Ik krijg telkens deze melding:
ERROR: could not connect to lockdownd

ronald24e 28-05-12 00:34

Ja heb ik gedaan....

Overigens na herstellen van mijn iPad is deze er wel doorheen gekomen waarschijnlijk zit het hem dus ergens in de iPhone zelf en zal ik die morgens eerst eens herstellen en dan opnieuw proberen. Thanks voor de antwoorden tot nu toe in ieder geval

wouter1981 28-05-12 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye (Bericht 797580)
Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Eerst geupdate naar 5.1.1, dan alles via itunes teruggezet. Abscinte 2.0.2 gedownloadt en uitgepakt, dan op jailbreak knopje geduwd. Na een tijdje voor de derde keer een melding dat abscinthe.exe niet meer werkt.

Maak een backup, herstel je iPhone en activeer vervolgens zonder de backup terug te zetten. Vervolgens jailbreaken en daarna backup terug zetten.

boswachter85 28-05-12 01:07

mijn iphone 4 geupdate maar telkens op windows 7 pc het probleem dat absinthe na 4 kwart te zijn zegt dat er een fout is en ik het opnieuw moet proberen. Ook absinthe geprobeerd op vista pc maar daar kom ik niet verder dan een kwart en dan gebeurd er niets en dan foutmelding... ik gebruik absinthe 2.0.2.
Iemand tips?

atx2212 28-05-12 02:24

jailbreak iphone 4s 5.1.1 ? Is it Possible? HOW?
 
Hey ,

sinds kort trotse eigenaar van een iphone 4s :) Super gsm , toch zag ik daarnet bij een vriend zijn gejailbreakte versie :p en zou dit natuurlijk graag ook bij de mijne doen...

Mijn vriend zei me dat het nog niet mogelijk was op mijn iphone omdat ik versie 5.1.1 heb... klopt dit of ?

Zijn er stap voor stap regels die kunnen gevolgd worden om dit te doen? Ben ergens wel bang dat ik iets fout zou doen en dat 700 euro int water is..?

Alvast bedankt :)
Grtz ATX2212

Bubbly 28-05-12 04:05

iPhoneclub-artikel met informatie (neem dit door!)

0. Plug je iPhone in met de USB-kabel.
1. Maak een back-up in iTunes. Altijd veilig.
2. Download Absinthe en open het als administrator: Absinthe 2.0 has arrived! | greenpois0n.com
3. Klik op de knop "Jailbreak".
4. Geniet ervan!
5. Gebruik TinyUmbrella om je SHSH op te slaan (meer info in het iPc-artikel).

Verdere vragen over jailbreaken op 5.1.1 mag je in dit verzameltopic posten.

Bubbly 28-05-12 04:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen (Bericht 797566)
iPhone op 5.1.1 gegooid en gejailbreaked...ging allemaal goed, maar in de statusbar blijft de klok op 12hrs ipv 24hrs staan, en dat terwijl ik hem op toch op 24hrs heb gezet. Iemand anders ook dit probleem of zie ik iets over het hoofd?...

Heb je SBSettings? Ga naar de SBSettings instellingen (klik in SBSettings op "More").

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye (Bericht 797580)
Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Eerst geupdate naar 5.1.1, dan alles via itunes teruggezet. Abscinte 2.0.2 gedownloadt en uitgepakt, dan op jailbreak knopje geduwd. Na een tijdje voor de derde keer een melding dat abscinthe.exe niet meer werkt.

Niet updaten volgende keer, gewoon herstellen naar de nieuwe versie zodat er geen sporen van de vorige jailbreak overblijven die problemen kunnen veroorzaken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.