//

Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1

Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb het jailbreakproces zonder enig probleem doorlopen. Echter heb ik een klein probleem met de repo van saurik. de apt.saurik.com staat wel bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 26-05-12, 18:20
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard

Hey,

Ik heb het jailbreakproces zonder enig probleem doorlopen. Echter heb ik een klein probleem met de repo van saurik. de apt.saurik.com staat wel bij Bronnen maar is leeg. Ik kan mobile substrate dus niet installeren :'(.

Wat nu gedaan?

Grz
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 26-05-12, 18:52
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene K. Bekijk bericht
ik heb cydia in beeld staan. maar cydia doet het niet.Jailbreakproces ging perfect verder. Wat nu? ik kan hem niet nog eens jailbreaken, hij geeft dan aan: ERROR: Device already jailbroken! Detected untether.
Ik heb exact hetzelfde. Iemand hier al een oplossing voor?
Ik heb met Absinthe 2.0 gejailbreakt op een Windows 7 bak.
Cydia start een halve seconde op en crasht meteen weer. Via Google kan ik geen oplossing vinden.
  #203  
Oud 26-05-12, 19:15
JaytB JaytB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Apple heeft blijkbaar net een 'stille update' voor de firmware doorgevoerd. Ik deed een update naar 5.1.1 op mijn iPhone 4, maar toen ik hem wilde jailbreaken kreeg ik in Absinthe de melding dat mijn toestel niet ondersteund werd.

Ik ben toen gaan kijken naar de firmware versie van de .ipsw. De nieuwste (iPhone4) .ipsw noemt '9B209' ipv '9B206', en deze wordt dus niet ondersteund.

Gelukkig kan je de 9B206 versie nog wel ergens op het Internet terugvinden, en je kan deze nog steeds installeren, ook wanneer je al naar de 9B209 versie hebt geupdated. Absinthe werkt dan wel!

Ik dacht, ik laat het jullie alvast weten
  #204  
Oud 26-05-12, 19:22
lolliebollietrollie lolliebollietrollie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Mijn probleem is opgelost!!!!

ik kreeg steeds de melding time out van verzoek of zoiets maar tlag aan mijn router

Alles werkt perfect op mijn Ipod touch 3G!!
  #205  
Oud 26-05-12, 19:27
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Mijn problemen die ik had na deze jailbreak met de Wi-Fi zijn trouwens opgelost! Waar zat het probleem? Nog steeds ben ik daar niet zeker van want ik heb zowel mijn eigen Netwerk instellingen op de telefoon zelf moeten resetten en ik heb de Router moeten resetten.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #206  
Oud 26-05-12, 22:08
joenepeer joenepeer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Gisteren succesvol mijn 4s gejailbreakt.
Ik heb nu het volgende probleem: mijn met een code beveiligde iPhone hangt als ik het volgende doe:
- vanuit lockscreen camera activeren (eerst checken dat codeslot actief)
- foto maken
- foto terugkijken
- home knop
=> iPhone hangt, moet gereset worden met home & aan/uit knop.

Volgens mij werkte dit voor de jailbreak wel gewoon. Meer mensen die dit probleem hebben?
OPGELOST!
Blijkbaar was er nog wat data blijven 'hangen' van de jailbreak op 5.0.1.
Deze conclusie trek ik na het hebben hersteld van mijn iPhone en opnieuw de jailbreak uit te voeren. Na de 2e jailbreak kreeg ik bij starten van cydia namelijk de vraag wat voor type gebruiker ik ben. Die vraag kreeg ik niet na het uitvoeren van de 1e jailbreak (op 5.1.1)
Dus: voor de zekerheid eerst je iPhone herstellen (en configureren als nieuw apparaat) naar 5.1.1, dan jailbreak en dan terugzetten reserve kopie.
  #207  
Oud 27-05-12, 00:13
alia9806 alia9806 is offline
• iOS 6.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 124
Standaard

Weten jullie een manier om een iCloud backup terug te zetten als je dat in het eerste configuratie scherm niet hebt gedaan?

Ik heb mijn device nl eerst gejailbreaked(?) met Absinthe...
  #208  
Oud 27-05-12, 00:22
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Ik zit helemaal klaar met absinthe en tinyumbrella om mijn ipad 1 te jailbreaken.Momenteel heb ik de ipad op fw 4.2.1 en na aanhangen aan itunes krijg ik de melding dat softwareversie 5.0.1 (5NUL1)beschikbaar is en niet de door mij gewneste 5.1.1, maar die 5.0.1 kan ik natuurlijk niet (meer) jailbreaken. Wat nu?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
  #209  
Oud 27-05-12, 09:20
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Ik kom van een 5.0.1 met een jailbreak en ben nu over gegaan op 5.1.1 en ben helemaal perplex over de batterij. Ik gebruik mijn iPhone heel intensief en ik haalde het eind van de dag nooit. En heb permanent een mophie air eromheen. Gister gejailbreakt. De hele dag mee gespeeld en aan het eind van de dag nog 30% over. Ben helemaal perplex.
  #210  
Oud 27-05-12, 11:21
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yocko Bekijk bericht
Ik kom van een 5.0.1 met een jailbreak en ben nu over gegaan op 5.1.1 en ben helemaal perplex over de batterij. Ik gebruik mijn iPhone heel intensief en ik haalde het eind van de dag nooit. En heb permanent een mophie air eromheen. Gister gejailbreakt. De hele dag mee gespeeld en aan het eind van de dag nog 30% over. Ben helemaal perplex.
Jij hebt toch de iphone 4? Kreeg je dan niet de versie van 5.1.1 B208 waarvan gezegd wordt datdie nog niet wil lukken? Het zou toch alleen lukken met de B206?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2012 om 10:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alia9806 Bekijk bericht
5.0.1 valt wel te jailbreaken met redsn0w... Maar volgens mij is er iets mis met je iTunes :S
Ja, dat denk ik ook. Ik d8: toch proberen en na de mededeling over 5.0.1 ging ik akkoord met downloaden daarvan en tot mijn verbazing werd vervolgens 5.1.1 B206 gedownload. Vervolgens alles perfect verlopen met mijn ipad1. Wel vraag ik me nu (zie ook mijn vraag 1 item hoger) welke firmwareversie ik uiteindelijk zal krijgen als ik nu ook mijn iphone 4 (staat momenteel op 5.0.1) ga upgraden. Als ik B208 of hoger blijk te krijgen, heb ik toch een probleem?
  #211  
Oud 27-05-12, 11:31
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Je kunt handmatig voor de build 9B206 kiezen, zie onderstaand topic.

http://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/118968-iphone-4-jailbreakers-niet-updaten-naar-ios-5-1-1-9b208-9b206.html
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #212  
Oud 27-05-12, 12:57
dime dime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: in belgie ergens
Berichten: 8
Standaard

hoi dit is de eerste keer dat ik dit doe ,
maar is het normaal dat de iphone 3 gs al 5 uren met de reset bezig is ,
dit cirkeltje blijft draaien , of moet ik me zorgen beginnen te maken ,
alvast bedankt ,
  #213  
Oud 27-05-12, 15:28
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb net ook mijn Iphone 4 geupdate naar 5.1.1. Ik had de software nog niet gedownload en krijg toch nog build B206.
  #214  
Oud 27-05-12, 15:36
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Domi Bekijk bericht
Ik heb net ook mijn Iphone 4 geupdate naar 5.1.1. Ik had de software nog niet gedownload en krijg toch nog build B206.
Kon je al zien dat je B206 zou krijgen VOOR je de update doorvoerde? En je hebt de 4 toch en niet de 4S?
  #215  
Oud 27-05-12, 15:41
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Nee, ik kon niet zien voordat ik ging updaten, ik zag het toen ik absinthe opstartte, toen kreeg ik de build te zien. (En ik heb inderdaad een 4.)
  #216  
Oud 27-05-12, 15:45
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Domi Bekijk bericht
Nee, ik kon niet zien voordat ik ging updaten, ik zag het toen ik absinthe opstartte, toen kreeg ik de build te zien. (En ik heb inderdaad een 4.)
Dus je nam de gok dat jailbreaken niet zou lukken, toch?
  #217  
Oud 27-05-12, 15:53
BrenStef BrenStef is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 29
Standaard

Ik heb een iphone 4 versie5.1.1 9B206, kan ik deze zonder problemen jailbreaken?
Ik speel op de iphone het spelletje the sims freeplay, ben ik dan alles game data kwijt, of is er een mogelijkheid dat ik die kan opslaan?

Mvg Brenda
  #218  
Oud 27-05-12, 15:56
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Dus je nam de gok dat jailbreaken niet zou lukken, toch?
Nee kijk hier maar.

Absinthe 2.0.2 aangepast voor iPhone 4 GSM (jailbreak) - iPhoneclub.nl
  #219  
Oud 27-05-12, 16:40
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Domi Bekijk bericht
Super, dat gaat snel deze dagen! Nu nog redsnow om ook een unlock te kunnen doen bij mijn dochters iphone...
  #220  
Oud 27-05-12, 16:58
joenepeer joenepeer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joenepeer Bekijk bericht
OPGELOST!
Blijkbaar was er nog wat data blijven 'hangen' van de jailbreak op 5.0.1.
Deze conclusie trek ik na het hebben hersteld van mijn iPhone en opnieuw de jailbreak uit te voeren. Na de 2e jailbreak kreeg ik bij starten van cydia namelijk de vraag wat voor type gebruiker ik ben. Die vraag kreeg ik niet na het uitvoeren van de 1e jailbreak (op 5.1.1)
Dus: voor de zekerheid eerst je iPhone herstellen (en configureren als nieuw apparaat) naar 5.1.1, dan jailbreak en dan terugzetten reserve kopie.
Helaas te vroeg gejuicht.. Vanmiddag toch weer zelfde probleem... Ik ga m'b jb ongedaan maken en kijken of 't dan ook optreedt..
Reageren

Labels
jailbreak, untethered



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated Muug Jailbreak 1 25-05-12 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.