iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Iphone springboard crash (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/119034-iphone-springboard-crash.html)

peiyu123 26-05-12 23:44

Iphone springboard crash
 
Ik heb laatst geprobeerd om mijn Iphone 4 te downgraden naar 5.1, maar dat lukte niet dus heb ik hem weer gewoon terug gezet naar 5.1.1. Daarna heb ik het meteen weer gejailbreakt, maar daarna crashte mijn springboard de hele tijd. Ik weet niet hoe dat komt hij crasht heel vaak soms wel 4 of 5 keer per dag zonder dat ik het door heb. Daarna komt hij in safety mode terecht en moet ik hem weer rebooten. Dat is heel irritant weet iemand de probleem?:confused:

flashingst 27-05-12 15:48

Problemen als deze omtrent het installeren van apps via Cydia zijn heel moeilijk te achterhalen. Ik raad je aan om je iPhone eens te herstellen via iTunes en dan opnieuw te jailbreaken op 5.1.1 met Absinthe 2.0.2

peiyu123 27-05-12 23:50

Ik heb wel een keer een back-up terug gezet maar dat werkte ook niet. Zal Dat wel even proberen dan.

Alvast bedankt

hanske636 28-05-12 01:13

Wzelke tweaks heb je geinstalleerd?

AniCa 09-06-12 22:34

Dit probleem heb ik helaas ook, hij crashed zeker 3x op een dag.. Vandaag geupdate naar 5.1.1 en jalbreak van absinthe. De volgende tweaks heb ikerop staan: imperium, cydelete, fake clockup, Springtomize en winterboard. Het leek even goed te gaan, maar net toch weer gecrashed.. Zou fijn zijn als ik wist waar het door kwam en kan oplossen zodat het niet meer crashed :)

peiyu123 09-06-12 22:56

Ik heb het nu al best lang opgelost maar weet niet meer hoe..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2012 om 23:01 ----------

Volgens mij heb ik hem gewoon Herstelt. En dan gewoon alles opnieuw gejailbreakt. Je krijgt niet de Crash als je weer de back up terug zet van toen je dat wel had.

AniCa 10-06-12 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peiyu123 (Bericht 801351)
Ik heb het nu al best lang opgelost maar weet niet meer hoe..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2012 om 23:01 ----------

Volgens mij heb ik hem gewoon Herstelt. En dan gewoon alles opnieuw gejailbreakt. Je krijgt niet de Crash als je weer de back up terug zet van toen je dat wel had.

Oke, het gaat nu beter. Als ie weer zovaak crashed, zal ik dit eens proberen :)

peiyu123 14-06-12 22:33

Ik heb nu die probleem weer terug gekregen ik denk dat het komt door het downloaden van Winterboard. Die heb ik gister gedownload en nu heb ik die springboard crash weer!

XIII 14-06-12 23:21

// Jailbreak probleem, dus verplaatst naar Jailbreak topic

peiyu123 15-06-12 21:05

Toen ik hem vanmiddag aan had gesloten in de stopcontact bleef hij even later steeds opnieuw crashen echt de hele tijd. Hij ging crashen en starte op crashen en opstarten, ik kon niks doen niks reageerde aalleen de sluimer knop en homebutton inhouden. Hij ging uit en daarna deed ik hem weer aan en verwijderde meteen winterboard nu is het wel weer gewoon goed :):):)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.