iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Cydia problemen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/119124-cydia-problemen.html)

ultraslan38 28-05-12 11:36

Cydia problemen
 
Hallo allen,
Als ik Cydia open dan krijg ik het volgende bericht te zien:
Problem parsing dependency Conflicts.
Error occurred during processing isoftjsc.test (new version1)

Weet er iemand wat dit is?

msystem 28-05-12 20:19

broer uit een bron op internet heb ik gezien dat het op het volgende manier moet.. :
Navigeer in je toestel met iFile, PhoneDisk of Diskaid of dergelijke andere software waarmee je toegang tot je root van je iphone heb.

1) Ga naar: /etc/apt/sources.list.d/ - bewerk Cydia.list -> (mocht je een bron genaamd "elpelle6" repo, verwijder die) als je die niet heb verwijder dan al je bronnen. (lege cydia.list dus). -> sla het op.

2) Ga naar: /var/lib/apt/lists/ - verwijder alle paketten die te maken hebben met "elpelle6" repo, als je geen paketten heb die te maken hebben met elpelle verwijder dan alle paketten behalve /Partial folder

Start je IDevice opnieuw op, en voila zou moeten werken....

PS: zou beter je iphone herstellen, en opnieuw jailbreaken, veel makkelijker.. aangezien je cydia niet werkt kan je ook geen iFile downloaden, of je moet het echt al hebben op je iDevice..

Bol Sanslar

ultraslan38 28-05-12 23:50

Dank je hemserim

icegold1 29-05-12 21:24

Cydia
 
Hallo,

Sinds gisteren heb ik voor het eerst een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 4 8GB.
Voor zover is alles goedgegaan.....

Nu heb ik een vraag: Wanneer ik een app download in Cydia, kom ik deze nergens meer tegen in mijn springboard nadat de app is gedownload. Dit zou toch wel moeten ???
Wanneer ik naar beheren-->Pakketten ga zie ik de app wel staan.
Hoe kan ik deze aps gaan gebruiken.

Graag een reactie :confused::confused:

Wallyİ 29-05-12 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door icegold1 (Bericht 798258)
Hallo,

Sinds gisteren heb ik voor het eerst een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 4 8GB.
Voor zover is alles goedgegaan.....

Nu heb ik een vraag: Wanneer ik een app download in Cydia, kom ik deze nergens meer tegen in mijn springboard nadat de app is gedownload. Dit zou toch wel moeten ???
Wanneer ik naar beheren-->Pakketten ga zie ik de app wel staan.
Hoe kan ik deze aps gaan gebruiken.

Graag een reactie :confused::confused:

99% kans dat dit een tweak is...

Zit dus 99% in je instellingen venster...

icegold1 29-05-12 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wallyİ (Bericht 798267)
99% kans dat dit een tweak is...

Zit dus 99% in je instellingen venster...

Dank je voor je reactie.
Misschien een hele domme vraag, maar kan ik ze dan vanuit mijn instellingenscherm opstarten ?

Wallyİ 29-05-12 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door icegold1 (Bericht 798272)
Dank je voor je reactie.
Misschien een hele domme vraag, maar kan ik ze dan vanuit mijn instellingenscherm opstarten ?

Je kan ze van daaruit enablen (aktiveren) en eventueel andere opties instellen...

Niet alle tweaks hebben die optie trouwens...een aantal zitten zelfs niet in je instellingen...Maar dat wordt meestal vermeld in de bijgaande infosectie die je toch dient lezen voor je zulke zaken installeert...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.