iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Accuduur iphone4 gehalveerd na jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/119578-accuduur-iphone4-gehalveerd-na-jailbreak.html)

@rtin 03-06-12 22:03

Accuduur iphone4 gehalveerd na jailbreak
 
Sinds ik de iphone 4 gejailbreaked heb, gaat hij net 1 dag mee op een volle accu, vaak moet ik hem voor de avond alweer aan de lader zetten. Voor de jailbreak deed hij vrij makkelijk twee volle dagen met een accu. Het is met absinth 2.0 de eerste keer dat ik mijn iphone jailbreak. De jailbreak zelf is goed gegaan, heb nu de sbsettings, activator, zeppelin en removebackground geinstalleerd. Hebben meer mensen hier last mee, zijn er bepaalde tweaks of apps die dit kunnen veroorzaken?

debroei 03-06-12 22:06

Wat mij eerder heeft geholpen is niet de reserve copie terug zetten maar de iPhone configureren als nieuwe IPhone.

@rtin 03-06-12 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 799739)
Wat mij eerder heeft geholpen is niet de reserve copie terug zetten maar de iPhone configureren als nieuwe IPhone.

En hoe heb je dan alle contacten en apps teruggeladen? ik heb de jailbreak wel op een nieuwe instalatie gedaan maar daarna de reserve copie teruggezet.

debroei 03-06-12 23:19

Dat geef je gewoon aan ITunes. Je contacten en agenda kun je in iCloud opslaan. Dan heb je ze altijd. bij de hand.enige nadeel is wel dat je apps hun info zOals instellingen kwijt zijn, of bij sommige games de progressie. Maar ja dat had ik er wel voor over.

@rtin 04-06-12 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 799764)
Dat geef je gewoon aan ITunes. Je contacten en agenda kun je in iCloud opslaan. Dan heb je ze altijd. bij de hand.enige nadeel is wel dat je apps hun info zOals instellingen kwijt zijn, of bij sommige games de progressie. Maar ja dat had ik er wel voor over.

Oke, en nu is jouw batterijduur beter geworden?

Dutchgio 04-06-12 16:25

heb inderdaad hetzelfde, op ipad..
door *** problemen met itunes kan ik ook niet herstellen... nu maar wachten op ios 6....

@rtin 05-06-12 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchgio (Bericht 799908)
heb inderdaad hetzelfde, op ipad..
door *** problemen met itunes kan ik ook niet herstellen... nu maar wachten op ios 6....

Die problemen met iTunes, kwamen die nadat je TinyUmbrella hebt gebruikt voor je SHSD blobs?

Dutchgio 05-06-12 20:13

kweet inmiddels al dat die servers in je host file aanpast, maar ik blijf error 16xx krijgen, ook al andere usb poorten achterin me pc gebropeerd, geen succes..
probeer overigens de originele 5.1.1 te herstellen...

bettina 06-06-12 01:24

Probeer op andere computer te herstellen en dan reservecopy terugzetten met je eigen computer. Soms helpt andere usb poort. Kan ook Tiny.... Installeren en dan bij expert (instellingen) server cydia ontvinken!!! Dan afsluiten en itunes starten hosts file zou nu je weer naar Apple moeten sturen.
Succes

Bubbly 06-06-12 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchgio (Bericht 800380)
probeer overigens de originele 5.1.1 te herstellen...

Kies gewoon de nieuwe 5.1.1 via iTunes, er is geen reden om per se de oude te gebruiken.

En zet inderdaad in TU de Cydia opties uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.