iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: 'Restore' functie niet mogelijk na Jailbreak (Iphone 4s, 5.1.1) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/119584-restore-functie-niet-mogelijk-na-jailbreak-iphone-4s-5-1-1-a.html)

Tiegojongen 03-06-12 23:37

'Restore' functie niet mogelijk na Jailbreak (Iphone 4s, 5.1.1)
 
Hallo!

Hier is het probleem;
Na de laatste 5.1.1 jailbreak (die echt te gek is!) wou ik voor de zekerheid checken of hij gewoon na het jailbreaken terug te zetten was naar fabrieksinstellingen.
Mijn eerste aanpak was via de iTunes 'restore' knop. Niet gelukt (foutmelding na het downloaden van de software) Vervolgens in DFU mode, TinyUmbrella SSH server, blob via Redsn0w, Shift-Click 'restore'... Niets heeft succes.

Niet dat ik niet blij ben met de jailbreak, maar ik zou graag de zekerheid hebben dat ik hem gewoon weer terug kan brengen naar de winkel. Mocht er softwarematig iets fout gaan!

Moet ik wachten tot er een pwnd DFU ondersteuning komt voor de 4s, of doe ik nu echt iets fout?

larskov 04-06-12 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tiegojongen (Bericht 799769)
Hallo!

Hier is het probleem;
Na de laatste 5.1.1 jailbreak (die echt te gek is!) wou ik voor de zekerheid checken of hij gewoon na het jailbreaken terug te zetten was naar fabrieksinstellingen.
Mijn eerste aanpak was via de iTunes 'restore' knop. Niet gelukt (foutmelding na het downloaden van de software) Vervolgens in DFU mode, TinyUmbrella SSH server, blob via Redsn0w, Shift-Click 'restore'... Niets heeft succes.

Niet dat ik niet blij ben met de jailbreak, maar ik zou graag de zekerheid hebben dat ik hem gewoon weer terug kan brengen naar de winkel. Mocht er softwarematig iets fout gaan!

Moet ik wachten tot er een pwnd DFU ondersteuning komt voor de 4s, of doe ik nu echt iets fout?

Zijn meerdere draadjes van lijkt me? Welke foutmelding krijg je? Ik denk dat je je hostfile moet aanpassen. Alles weghalen wat er voor de regel gs.apple.com staat. Dat deed het voor mij iig.

Dutchgio 04-06-12 16:29

hebvhetzelfde op mijn ipad..

het hostfile moet je toch aanpassen door een extra regelvtoe te voegen!??

coco30 08-06-12 01:22

Hoi

Heb op het moment het zelfde probleem met iphone 4 van mijn vriend
Heb op mijn iphone 3 de jailbreak gezet en daar doet hij t super op .. cydia werkt prefect.

Echter op de iphone 4 van mn vriend doet t niets.. dus hebben we via itunes de backup erop gezet en cydia eraf gehaald.. de app van cydia is ook niet meer te zien..
Nu wilde ik de jailbreak er opnieuw opzetten maar dat lukt niet dan geeft hij aan dat de telefoon al jailbroken is en dan kan je dus voor de rest niets..

Ik ben er voor de rest niet in thuis en weet dus nu echt even niet meer wat ik moet doen.. iemand suggesties??

thanks alvast!

Bubbly 08-06-12 02:06

@Tiegojongen & @larskov & @Dutchgio
Zorg dat in de 'Advanced' tab van TinyUmbrella de Cydia opties uitgeschakeld staan. Om te herstellen naar iOS 5.1.1 heb je geen SHSH nodig, Apple signeert deze versie namelijk (want het is de meest recente iOS versie).

@coco30
Je zult moeten herstellen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.